TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיתוף פעולה טכנולוגי בין קיידנס לבין גלילאו הישראלית


קיידנס
ליבת Tensilica® HiFi DSP של קיידנס תומכת מעתה במקלט ה-GNSS GPS מבוסס התוכנה מבית גלילאו

חברות קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) וגלילאו ניווט לוויני (Galileo Satellite Navigation) המפתחת מוצרי GNSS (מערכות ניווט לוויניות גלובליות), הכריזו כי מקלט ה-GNSS GPS מבוסס התוכנה מבית גלילאו, ייתמך מעתה ב-Tensilica Fusion F1 DSP של קיידנס.


מקלט ה-GNSS מבוסס התוכנה מאפשר ללקוחות להוסיף בקלות את מלוא הפונקציונליות של ה-GPS ליישומי ה-IoT הקיימים היום, עם גמישות בתכנון ועם יכולת שדרוג ארוכת טווח, וזאת בעלות מינימלית, הספק נמוך וללא "קנס" בהיבט הגודל הפיסי.


כדי להשיג את ההספק הנמוך ביותר האפשרי, האיצה גלילאו את הביצועים של תוכנת מקלט ה-GPS שלה באמצעות יצירת פקודות המותאמות להרצה על Tensilica Fusion F1 DSP. כתוצאה מכך צריכה תוכנת ה-GPS פחות מ-110 מגהרץ עבור פונקציונליות מלאה של 12 לוויינים. בנוסף, עם פתרון מבוסס תוכנה זה, יכולים הלקוחות גם לצמצם את הדרישות הכוללות של המעבד כדי לעמוד בדרישות של שירותים מבוססי מיקום פחות תובעניים, כמו מעקב אחר נכסים.


"ה-Tensilica Fusion F1 DSP מקנה ביצועים יוצאי דופן למקלטי ה-GNSS שלנו וכך מאפשר להשיג את צריכת ההספק הנמוכה הנחוצה עבור יישומי IoT. השילוב הזה מאפשר ללקוחות להשתמש בתוכנה כדי לשדרג בקלות את התכנונים מבוססי ה-Fusion F1 DSP שלהם למערכות לווינים עתידיות כדוגמת Beidou, GLONASS ו-Galileo" אומר אלי אריאל, מנכ"ל גלילאו. "באמצעות מינוף של כמה פקודות מותאמות ב-Fusion F1 DSP , הצלחנו לשמר את מהירות המעבד הנדרשת באותה תדירות כמו זו של מעבדי DSP בעלי עצמת עיבוד גבוהה פי שלושה ויותר".


"הגישה של גלילאו ליצירת GNSS מבוססי תוכנה מאפשרת ללקוחות ה-Fusion F1 DSP שלנו להתאים בצורה מדויקת את דרישות מקלט ה-GNSS שלהם כךשיעמוד בצרכי היישומים שלהם", אומר ג'רארד אנדרוס, מנהל שיווק בקיידנס. "זמינותה של הטכנולוגיה של גלילאו על פלטפורמת ה- DSP דלת ההספק הזו מאפשרת ללקוחותינו להוסיף שירותים מבוססי מיקום תמורת עלות והספק מינימליים".


Tensilica Fusion F1 DSP מציע בקרה ועיבוד אותות ברמת ביצועים גבוהה והספק נמוך עבור קשת רחבה של שוקי IoT/מחשוב לביש. זוהי ארכיטקטורה שקל לשנות את התצורה שלה והיא מתוכננת במיוחד להצטיין בעיבוד בכל זמן ומצב המצריכים מיזוג של בקר ו-DSP בהספק נמוך במיוחד . ה-DSP יעיל במיוחד בהרצת תקני התקשורת האלחוטית בפס צר הנפוצים בתקשורת של התקני IoT, לרבות פרוטוקולים כדוגמת Bluetooth Low Energy, Thread ו-Zigbee, המשתמשים בתקניIEEE 802.15.4 , Wi-Fi 802.11n, ו-802.11ah, ומערכות ניווט לוויניות גלובליות (GNSS).


Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מביאה חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.


גלילאו ניווט לוויני (Galileo Satellite Navigation)
חברת גלילאו ניווט לוויני מספקת פתרונות חדשניים בתחום הניווט הלוויני, בהם מקלט ה-GNSS מבוסס התוכנה החסכוני ביותר בעולם, סימולטורים של GNSS ופתרון בעל פטנט לניווט תוך מבני מבוסס GPS. פתרונות הניווט הלוויני של גלילאו מאפשרים ליצרניות של מוצרי מובייל ו-IoT, כמו גם ליצרניות של פתרונות ביתיים דיגיטליים ופתרונות קישוריות, לצמצם עלויות ולהרחיב את הגמישות והאמינות של מוצרי ה-GNSS שלהן. מידע נוסף באתר www.galileo-nav.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il