TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אישור רגולטורי משמעותי נוסף לאליום מדיקל


אליום מדיקל
קיבלה אישור לשיווק ברוסיה עבור הסטנטים האורולוגים . לחברה הסכם הפצה אסטרטגי ברוסיה בהיקף של לפחות 48 מיליון ש"ח על פני חמש שנים. מכירות ראשונות משמעותיות צפויות כבר במחצית הראשונה של 2018

חברת אליום מדיקל (ת"א – אלמד; TASE: ALMD), חברת מכשור רפואי העוסקת בטכנולוגיות זעיר פולשניות הודיעה היום כי התקבלו בידיה אישורי רשות הבריאות הרוסית לשיווק הסטנטים הפרוסטטיים (RPS ו-TPS), וכן הסטנטים לשופכה הבולברית ((BUS המיוצרים על ידה. האישור התקבל בהתאם להסכם ההפצה האסטרטגי, בהיקף של לפחות 48 מיליון שקל ל-5 שנים, עם חברת אקספנקו מדיקל, להפצה בלעדית של הסטנטים האורולוגים והבילייארים, וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן של החברה ברוסיה.


אקספנקו הינה חברה ותיקה ומנוסה העוסקת בהפצת מכשור רפואי של חברות מובילות עולמיות ומתמחה בין היתר בהפצת מוצרים לתחומי אורולוגיה, גינקולוגיה, קרדיו, אונקולוגיה וגסטרואנטרולוגיה.
כמו כן, מצויה החברה בימים אלה בתהליך, באמצעות המפיץ מול רשות הבריאות הרוסית לקבלת אישור שיווק עבור הסטנטים הביליאריים (BIS), הסטנטים האורולוגיים הנוספים המיועדים לשופכנים (URS), וכן עבור קו המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן הנשי.


אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "אנו שמחים על קבלת האישור ברוסיה, שוק חדש עבורנו, גדול ואטרקטיבי, שמאפשר לנו לממש הסכם הפצה עם יעד הכנסות פוטנציאליות של עשרות מיליוני שקלים לשנים הקרובות. אנו מעריכים שהכנסות משמעותיות ראשונות צפויות כבר במחצית הראשונה של 2018, כך שהסכם ההפצה צפוי לתרום לצמיחה מהירה בהכנסות עם תרומה משמעותית לרווחיות."


"הסכם זה הוא בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה והחדרת המוצרים שלנו בשוקים גדולים. להערכתנו, השקת המוצרים ברוסיה, בהינתן אוכלוסייתה, אשר הינה אחת מהאוכלוסיות הגדולות בעולם ומונה כ- 142 מיליון איש, ומעמדו החזק של המפיץ ברוסיה מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשוקים משמעותיים חדשים בנוסף לטריטוריות בהן אנו החברה פועלת."


"בהסתכלות קדימה ולאור אישורים לשיווק מוצרינו באירופה וכן בישראל, טורקיה, דרום-קוריאה, ארגנטינה, דרום-אפריקה ואוסטרליה אנו פועלים להעמקת החדירה בשוקים אלו. בנוסף, אנו נמצאים בהליכי רישום מתקדמים במדינות משמעותיות הכוללות בין היתר גם את סין. ביחס לארה"ב, המהווה שוק פוטנציאלי משמעותי מאוד עבורנו, אנו בוחנים חדירה באמצעות שיתוף פעולה פוטנציאלי עם שחקן מוביל אשר יממן את הפעילות הרגולטורית והקלינית מול ה-FDA בתמורה לקבלת בלעדיות עבור שוק זה. אנו מאמינים כי המשך החדירה לשוקים נוספים בד בבד עם העמקת הפעילות בשווקים הקיימים תוביל ליצירת ערך לבעלי המניות שלנו".


למיטב ידיעת החברה שוק המכשור הרפואי ברוסיה הינו אחד השווקים הגדולים בעולם ונאמד בשנת 2014 בלמעלה מ-6 מיליארד דולר בעוד השוק בשנת 2017 הוערך ב-6.8 מיליארד דולר עם צפי להיקף שוק של 7.8 בשנת 2020.


הסטנטים של החברה מותאמים באופן מיטבי למבנה האנטומי של האיבר בו הם מושתלים והינם מצופים בפולימר ייחודי אשר מונע צמיחה חוזרת של רקמה לתוך הסטנט והיווצרות אבנית, ובדרך זו נמנע הצורך בטיפולי חוזרים. הסטנטים מאושרים כשתל לתקופה של שלוש שנים שהינה הארוכה ביותר עבור האינדיקציות הקליניות בהן אנו מטפלים. הליך החדרת הסטנטים הינו זעיר פולשני ומקטין באופן משמעותי את הסיכונים והסיבוכים הכרוכים בהליך כירורגי. בנוסף, לסטנטים מנגנון פרימה ייחודי המאפשר שליפתם באופן שאינו טראומטי.

אודות אליום מדיקל
אליום היא חברה ישראלית, המתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני, והינה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה. אסטרטגיית החברה היא ליצור ערך על ידי הרחבה של בסיס הפיתוחים הפנימיים וכן על ידי רכישת קווי מוצרים וטכנולוגיות נוספים .את החברה מובילים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בקידום מהיר של מוצרים משלב הפיתוח ועד לשלב המסחרי תוך הבטחת מימון ארוך טווח ויתרון לגודל.
http://www.allium-medical.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il