TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי חדש ישפר את תנאי העסקתם של כ-1,500 עובדים בחברת רפאל


לוגו הסתדרות
סגן יו"ר הוועד מאיר ברנס: "הגענו להסכם מצוין שמבטא את הערכת החברה לעובדיה"
ההסכם, שיחול על כל עובדי סקטור ההנדסאים והטכנאים והסקטור המנהלי הצעיר, שם דגש על שיפור תנאי העסקת העובדים המשתכרים ברמות הנמוכות ותגמול העובדים בעלי הוותק הגבוה ששכרם נשחק עם השנים *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההידברות ושיתוף הפעולה במהלך המו"מ הובילו להסכם איכותי שיאפשר את המשך שגשוגה של רפאל" *** סגן יו"ר הוועד מאיר ברנס: "הגענו להסכם מצוין שמבטא את הערכת החברה לעובדיה"

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, נציגי הנהלת רפאל, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי, יו"ר הסתדרות ההנדסאים דני הורנשטיין, יו"ר ועד עובדי רפאל יאיר שלמה וסגן יו"ר הוועד מאיר ברנס חתמו על הסכם קיבוצי חדש לשנים 2017 עד 2022, לאחר מו"מ שנמשך כשנה וחצי.

ההסכם יחול על כ-1,500 עובדי רפאל המשתייכים לסקטור ההנדסאים והטכנאים ולסקטור המנהלי הצעיר, המועסקים באתרי החברה השונים ברחבי הארץ.

במסגרת ההסכם הושם דגש רב על ההיבט הכלכלי ושיפור תנאי העסקת העובדים המשתכרים ברמות הנמוכות. כך למשל נקבע שכר מינימום פורץ דרך להנדסאים המועסקים בחברה, שיעמוד על 8,500 שקל עד 10,000 שקל בחודש, על פי ותק. עוד הוסכם על תגמול העובדים בעלי הוותק הגבוה ששכרם נשחק עם השנים באמצעות מנגנון המופעל בשתי תוספות רוחביות לפי ותק העובד, שיינתנו במהלך השנה הקרובה.

בתוך כך ההסכם כולל את שיפור והגדלת ההפרשות לפנסיה, תוספות שכר רוחביות לכלל העובדים המשתייכים לסקטור ההנדסאים והטכנאים ולסקטור המנהלי הצעיר, תוספות דיפרנציאליות ותוספות שחיקה שיינתנו פרטנית על פי שיקול דעת הממונים. לצד זאת, ההסכם כולל מענק חתימה לכלל העובדים וכן מענקים נוספים ותוספות שכר לעובדים בתפקידים מסוימים.

הסכם זה מצטרף להסכם קיבוצי נוסף שנחתם לפני כשנה ברפאל, וחל על כ-1,800 חברי ציבור האקדמאים והמהנדסים בחברה, עובדים מקצועיים-טכניים (עובדי ייצור) ועובדי הדירוג המנהלי הוותיקים.

במו"מ לחתימת ההסכם היו שותפים מנכ"ל רפאל האלוף (במיל') יואב הר-אבן, יו"ר אגף הפנסיה, הביטוח ושוק ההון בהסתדרות עו"ד מיה פרי-אלתרמן, סמנכ"לית משאבי אנוש ברפאל שגית סלע גל וסמנכ"ל משאבי אנוש היוצא יגאל סרברו, הממונה על השכר בחברה אליעזר שחר והאחראית על שכר והטבות מיה שנור. במועצת העובדים של רפאל חברים אילן מרטה, גולן כהן, שירן אבוגזל, ליעד ביטון, תמיר תדהר, אלירן תמיר, משה צידון, זיו ענבר, דניאל אמסלם ורינה פלצר. הליווי המשפטי של המו"מ מטעם נציגות העובדים נעשה על ידי עו"ד אלי כהן ממשרד בני כהן ושות'.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מסר במעמד החתימה על ההסכם: "אני מברך את כל הצדדים על חתימת ההסכם, שמסמן את המשך שיפור תנאי העסקתם של עובדי רפאל, מהחברות החשובות במשק שנמצאת בחוד החנית של התעשייה הביטחונית הישראלית. גם במו"מ זה הוכחנו כי רק באמצעות הידברות ושיתוף פעולה בין הנהלת רפאל, ההסתדרות והעובדים, אנו יכולים להשיג תוצאות טובות והסכם איכותי אשר יועיל לכל הצדדים ויאפשר את המשך שגשוגה ופיתוחה של רפאל".

סגן יו"ר ועד עובדי רפאל, מאיר ברנס, ציין: "הגענו להסכם מצוין שנותן ביטוי לוותק עובדי ההנדסאים והטכנאים והסקטור המנהלי הצעיר בארגון, וכל זאת בזכות הנחישות והרצון במאבק הצודק שלנו. כולי תקווה שבמהלך ההסכם שנחתם נאחד כוחות כלל עובדי רפאל המיוצגים ע״י ההסתדרות ונרוץ יחד להסכם משותף וראוי כגוף אחד גדול וחזק! אני מבקש להודות ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וליו"ר אגף הפנסיה מיה פרי אלתרמן על הליווי הצמוד, ליו"ר הוועד יאיר שלמה שראוי לתודה ענקית, ליועצנו הכלכלי יובל רכלבסקי לשעבר הממונה על השכר באוצר, לעו"ד אלי כהן, לאנשי ההנהלה בראשם המנכ"ל יואב הר-אבן ולשגית סלע גל על יישום ההסכם והעבודה הפורייה המשותפת. והכי חשוב - תודה לכל עובדי רפאל על התמיכה והאמון לאורך הדרך החשובה שעברנו יחד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il