TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייסקיור השלימה גיוס זכויות של כ-18 מיליון שקל


אייסקיור מדיקל
בעל השליטה בחברה, מר הייקסיאנג לי, מימש את מלוא זכויותיו בהיקף של כ- 13.6 מיליון שקל

מתחילת 2018 קיבלה החברה הזמנות בהיקף של כ- 680 אלף דולר, הזמנות אלו הן מלקוחות קיימים וחדשים

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברת ביוטק ישראלית העוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מכשור רפואי לטיפול בגידולים, שפירים וסרטניים, שפיתחה מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים, מודיעה על השלמה של גיוס בדרך של זכויות. במסגרת זו, גייסה החברה כ-18 מיליון שקל, כשבעל השליטה בחברה, מר הייקסיאנג לי, הביע אמון בחברה ומימש את מלוא זכויותיו, בהיקף של 13.6 מיליון שקל.


אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור מדיקל: "אנו שמחים על הבעת האמון של המשקיעים בחברה ובמיוחד בעל השליטה, על הגיוס המשמעותי לאייסקיור. הגיוס מבטא את אמון המשקיעים בחברה ובאסטרטגיה העיסקית להרחבת השימוש בטכנולוגיה שלנו לאור פוטנציאל עסקי גדול לטיפול בגידולים שפירים וסרטניים."
"בכוונתנו לפעול להרחבה של מעגל הלקוחות שלנו, כמו גם לחיבור לשותפים אסטרטגיים מובילים ברחבי העולם. לצד זאת, אנו פועלים באופן תמידי לשפר את היכולות של המערכות שלנו ולהרחבת סוגי המחטים בהתאם לדרישות השוק. בנוסף, החברה מקדמת פעילות קלינית התומכת בקהילה הרפואית ומטופליה, לצורך העמקת המידע הקליני של החברה."


חשוב להדגיש כי כבר היום אנחנו חווים עלייה בדרישה למוצרינו ומתחילת שנת 2018 התקבלו הזמנות בסך של כ- 680 אלף דולר תוך שאנו מתמקדים בלקוחות חדשים. אנו מאמינים כי הגדלת מכירות החברה תוביל להצפת ערך לבעלי המניות של החברה".

אודות אייסקיור מדיקל
חברת אייסקיור מדיקל בע"מ (ת"א: אסקמ) הינה חברת ביוטק ישראלית העוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מכשור רפואי לטיפול בגידולים (שפירים וסרטניים) שפיתחה מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. החברה נוסדה בשנת 2006 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בקיסריה. לאייסקיור חברה-בת בבעלות מלאה בארצות הברית, אייסקיור מדיקל אינק., ולה משרדים בממפיס, טנסי. www.icecure-medical.com

אודותIceSense3™ ומוצר ה-ProSense™
המוצר IceSense3™ ומוצר ה-ProSense™ מיועדים לטיפול בגידולים בשד, בכליה, ריאות, כבד ועצמות. המוצרים מבוססים על מערכת המזרימה חנקן נוזלי במעגל סגור, והמקפיאה, באמצעות מחט ייחודית שפיתחה החברה, גידולים ממאירים ושפירים, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול.

מערכת IceSense3™ מאפשרת לבצע בגידול בשד טיפול קצר של כ-15 עד 30 דקות בלבד במטופלת בקליניקה רפואית, במקום לבצע ניתוח בבית חולים, כך שלאחר הטיפול חוזרת האישה במהירות לפעילות יומיומית. במסגרת הטיפול עושה הרופא שימוש במערכת אולטרה-סאונד סטנדרטית להובלת מחט ההקפאה למרכז הגידול ולאחר מכן מקפיאה המחט את הגידול עצמו. הטיפול הוא פשוט ונוח, ללא צורך בתפרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il