TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דרימד דיאביטיס ((DreaMed Diabetes קיבלה אישור CE עבור פלטפורמה לניהול סוכרת מסוג 1


דרימד דיאביטיס
Advisor Pro עוזרת לאנשי מקצוע בתחום הרפואה בניהול מיטבי של טיפול באינסולין מותאם אישית
הטכנולוגיה היא המערכת היחידה לתמיכה בקבלת החלטות שקיבלה אישור רגולטורי עבור חולי סוכרת שמשתמשים במשאבות אינסולין

דרימד דיאביטיס, חברה לפיתוח פתרונות לניהול סוכרת, הודיעה היום שהיא קיבלה אישור CE לשיווק באירופה של פלטפורמת קבלת ההחלטות שלה לניהול סוכרת מסוג 1. Advisor Pro מיועדת לעזור לאנשי מקצוע בתחום הרפואה בניהול המחלה של חולי סוכרת מסוג 1. הפתרון של דרימד דיאביטיס, שמבוסס על שירותי-ענן, משיג בקרת סוכר דומה לזו של מומחים רפואיים ובה בעת מפשט את חווית המשתמש של החולים על ידי התאמת תכנית טיפול אישית באינסולין, שמבוססת על ניתוח כמויות נרחבות של נתונים ממגוון מקורות.

Advisor Pro משתמש באלגוריתמים ייחודיים שמשלבים למידת מכונה כדי לעבד נתונים ממגוון רחב של מכשירים מקוונים, כולל משאבות אינסולין, מד סוכר רציף ומידע על צריכת מזון. ניתוח המידע מאפשר לתוכנה לספק תכנית מיטבית לטיפול באינסולין כדי לשמור על רמות סוכר מאוזנות בדם. כתוכנה לקבלת החלטות חכמות, Advisor Pro לומדת תבניות אישיות של המטופלים ותומכת בקבלת תכנית מותאמת אישית לטיפול באינוסלין עבור חולי סוכרת מסוג 1 שמשתמשים במשאבות אינסולין.

דרימד דיאביטיס מנהלת בימים אלו ניסוי קליני במספר מרכזים לצורך הערכת פלטפורמת Advisor Pro. הניסוי המבוקר מתנהל בשיתוף Glooko, חברה מובילה בפיתוח אפליקציות סלוסלריות ואינטרנטיות לניהול סוכרת, והוא צפוי לכלול 112 חולים בשבעה מרכזים רפואיים בארה"ב, אירופה וישראל. מטרת הניסוי היא להעריך את היכולת של Advisor Pro, בהשוואה למומחי סוכרת, לבקר את רמות הסוכר בדם בטווח מוגדר מראש ולמנוע נפילות סוכר (היפוגליקימיה) במהלך 6 חודשי המחקר. תוצאות הניסוי צפויות להתקבל בסוף 2018. בשלושה ניסויי פיילוט קליניים שנערכו עד כה במרכז שניידר לרפואת ילדים, Advisor Pro השיג בקרה גליקמית דומה לזו שהושגה בעקבות המלצות של מומחי סוכרת.

ערן אטלס, מנכ"ל דרימד דיאביטיס, אמר, "המטרה של דרימד דיאביטיס היא לפשט את הטיפול ולשפר את חוויית המטופל בעזרת מערכות התמיכה החכמות והמותאמות אישית שלנו לקבלת החלטות לניהול סוכרת עבור חולים ואנשי מקצוע בתחום הרפואה. המוצר שלנו הוא המערכת היחידה לניהול סוכרת שקיבלה אישור רגולטורי לשיפור הטיפול במשאבות אינסולין שמשתמשות במד סוכר רציף. משום כך אנחנו סבורים שמוצר זה יהיה כלי עזר חשוב לרופאים ומטופלים כאחד בהשגת בקרה גליקמית מיטבית, ונתונים מניסויי ההיתכנות הקליניים שלנו תומכים במסקנה זו. אנחנו עומדים בלוחות הזמנים בניסוי הקליני הרב-מרכזי שלנו עבור Advisor Pro, ומתכננים השקה רכה עבור מוצר מהפכני זה באירופה בקיץ 2018".

פרופסור תומס דנה מבית החולים לילדים ולמתבגרים Auf der Bult בהנובר, גרמניה, ציין, "כיום, ניהול סוכרת הפך מסובך יותר, במיוחד בגלל מדי הסוכר הרציפים, שמספקים מידע מדויק ועשיר יותר על רמת הסוכר בדם. לא כל אנשי המקצוע הם בעלי מומחיות או יש להם מספיק זמן כדי לנתח לעתים קרובות את כמויות המידע העצומות שקשורות לסוכרת כדי להחליט על טיפול מיטבי, בעוד שידוע שהתאמה תכופה של מינוני האינסולין היא המפתח לשמירה על בקרת סוכר מספקת. הפתרון של דרימד מציע לרופאים כלי עזר לקבלת החלטות שהוא פשוט, אמין, אוטומטי ומבוסס ענן. תכנית הטיפול האישית שמתקבלת יכולה למלא תפקיד מפתח בסיוע לאנשים עם סוכרת לבלות זמן רב יותר בטווח הרצוי של ערכי סוכר בדם ובשיפור בריאותם לאורך זמן".

אודות בקרת סוכר בדם ומד סוכר רציף
סוכרת תלוית אינסולין היא בעיה בריאותית רחבת היקף בקנה מידה עולמי, עם שכיחות של יותר מ-90 מיליון חולים ברחבי העולם. בקרת סוכר היא הפקטור המרכזי במניעת הסיבוכים הקשים של סוכרת. למרות התקדמות בטיפול באינסולין ובמכשירים למדידת סוכר, רוב החולים לא משיגים בקרת סוכר מיטבית, והם חשופים לסיבוכים בלתי הפיכים ויקרים. לאחרונה, מדי סוכר רציפים, שמספקים מידע מדויק ונגיש יותר אודות רמות הסוכר של חולי סוכרת, הפכו נפוצים יותר. השוק העולמי למכשירי מדידת סוכר רציפים ולמוצרים שקשורים לסוכרת הגיע כמעט ל-12.1 מיליארד דולר ב-2016 והשוק צפוי לגדול ל-12.8 מיליארד דולר ב-2017, ול-20.7 מיליארד דולר ב-2022.

אודות דרימד דיאביטיס
דרימד דיאביטיס נוסדה ב-2014, והיא מפתחת פתרונות וכלים לקבלת החלטות לניהול מיטבי של טיפול באינסולין בחולי סוכרת מסוג 1 ו-2. המוצר הראשון של החברה, GlucoSitter, פותח למערכות סגורות לטיפול באינסולין וזכויות הרישוי עבורו נרכשו על ידי מדטרוניק. לאחר מכן פיתחה החברה את Advisor, פורטפוליו של פתרונות לתמיכה בקלת החלטות עבור חולים ואנשי מקצוע, שמטרתו להפוך נתונים דינמיים בזמן אמת לכדי טיפול בר ביצוע, בעזרת טכנולוגיה קוגניטיבית ייחודית, מבוססת ענן. משקיעים בחברה כוללים את מדטרוניק דיאביטיס, נורמה השקעות ו-OurCrowd. למידע נוסף, בקרו ב-www.dreamed-diabetes.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il