TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חילופי משמרות ב-SpaceIL


SPACEIL חללית
ערן פריבמן, מנכ"ל עמותת SpaceIL, החליט לסיים את תפקידו; עידו ענתבי, יחליפו בתפקיד
מוריס קאהן, נשיא עמותת ספייס אי אל: ״ערן פריבמן הוביל את מימוש החזון להנחתת חללית ישראלית על הירח וכולנו מודים לו על תרומתו הרבה לפרויקט. ערן ימשיך לסייע וישאר חלק מהקבוצה הנפלאה והאיכותית שמרכיבה את SpaceIL"

עמותת SpaceIL נכנסת לישורת האחרונה של פרויקט שיגור החללית הישראלית הראשונה לאחר שהבטיחה את שיגורה השנה. עם הבטחת השיגור, הודיע היום דר' ערן פריבמן, מנכ"ל SpaceIL, כי החליט לסיים את תפקידו. פריבמן המגיע מתחום התעופה והביא עימו ניסיון וידע עשיר בתחום פיתוח המערכות בחיל האוויר ומההיי-טק האזרחי, סבור כי נכון שאת השלב הבא יוביל מנהל המתמחה בניהול פרויקטים הנדסיים מורכבים.

בנוסף, ציין פריבמן: " שמחתי לתרום מניסיוני ולקחת חלק במשימה מאתגרת זו. אמשיך לתרום להגשים את המטרה הנכספת להנחתת החללית ישראלית על הירח".

פריבמן מונה למנכ״ל SpaceIL בשנת 2013 ומאז הובילה להישגים מרשימים. כך, במהלך תקופת כהונתו חתמה העמותה על הסכם השיגור עם חברת SpaceX והעפילה לשלב הסיום של התחרות בו נותרו חמישה מתמודדים בלבד. בהובלתו פיתחה העמותה מערך חינוכי עשיר הכולל אלפי הרצאות וסדנאות הניתנות לנוער ברחבי הארץ במטרה לקדם את לימודי המדעים בישראל.

מוריס קאהן, נשיא עמותת ספייס אי אל מסר היום: "ערן פריבמן הוביל את מימוש החזון להנחתת חללית ישראלית על הירח וכולנו מודים לו על תרומתו הרבה לפרויקט. ערן ימשיך לסייע ולהיות חלק מהקבוצה הנפלאה והאיכותית שמרכיבה אתSpaceIL. יחד עם התעשייה האווירית, שעובדים במלא המרץ, אנו ממוקדים בהשלמת הפרויקט, שהוא לא פחות ממשימה לאומית, להנחתת חללית ישראלית על הירח כבר במהלך השנה". עוד הוסיף קאהן, "אנחנו נרגשים לצרף את עידו המביא עמו יכולות וניסיון יוצאים דופן, על מנת להתמודד בהצלחה עם משימת השיגור.״

עידו ענתבי עסק בפיתוח טכנולוגי וניהול פרויקטים ושימש בתפקידי ניהול שונים בוועדה לאנרגיה אטומית. בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ״ל קמ״ג ענתבי. בעל תואר Ph.D בהנדסת מכונות מאוניברסיטת בן גוריון ובוגר תכנית ניהול מאוניברסיטת הרווארד.

אודות SpaceIL:
SpaceIL הינה עמותה ללא כוונת רווח, שהוקמה בשנת 2011 ושמה לה למטרה להנחית את החללית הישראלית הראשונה על הירח. העמותה הוקמה על ידי שלושה מהנדסים צעירים: יריב בש, כפיר דמרי ויהונתן ויינטראוב, שנענו לאתגר התחרות העולמית Google Lunar XPRIZE: מרוץ בינלאומי מודרני להנחתת חללית בלתי מאוישת על הירח. SpaceIL היא הנציגה הישראלית היחידה. הפרס שהובטח לזוכים במקום הראשון היה 20 מיליון דולר. העמותה התחייבה לתרום את כספי הזכיה הפוטנציאליים לטובת קידום המדע והחינוך המדעי- טכנולוגי בישראל ופועלת ליצירת "אפקט אפולו" חדש: לעורר ההשראה בקרב הדור הבא בישראל ובעולם לבחור במקצועות מדע, הנדסה, טכנולוגיה ומתמטיקה. באוקטובר 2015, ציינה SpaceIL אבן דרך דרמטית בפרוייקט, כשהפכה לקבוצה הראשונה להכריז על חוזה שיגור. השיגור צפוי על גבי טיל שיגור של ענקית החלל האמריקנית, חברתSpaceX. בינואר 2017, העפילה SpaceIL לגמר התחרות, בה נותרו חמש קבוצות בלבד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il