TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קואופ טכנולוגיות מציעה פתרון SaaS חדשני לעולם הקמעונאות מבוסס SAP


בועז עמרם, סמנכ"ל פיתוח עסקי קואופ טכנולוגיות
קואופ טכנולוגיות התקינה בקואופ ישראל, רשת סופרמרקטים מובילה במרחב העירוני והכפרי, פתרון ERP ייחודי לתחום הקמעונאות מבוסס SAP

חברת קואופ טכנולוגיות, המספקת מערכות ופתרונות בתחום הקמעונאות, השיקה את מערכת ChainZ – מערכת לניהול ארגוני קמעונאות הפועלת על גבי SAP Retail, פתרון ה-ERP של SAP, ומותאמת במיוחד לשוק הקמעונאות. המערכת מהווה פתרון מקצה לקצה החל מפעילות הספק, כספים, תקציב, שרשרת אספקה וניהול מלאי, הזמנות חכמות וכלה בתהליכי התפעול ומסופקת על פי מודל SaaS ובשליש מחיר הפתרונות של SAP שקיימים בשוק.


מערכת ChainZ פותחה כדי לתת מענה לארגוני SMB ואנטרפרייז ממחזורים שנתיים של עשרות מיליוני יורו בשנה. באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של SAP, פתרון זה אינו מוגבל בכמות העסקאות ובגודל הרשת, ולמעשה מספק מענה לארגונים הרוצים להיות שותפים במהפכת הקימעונאות שמתרחשת בימים אלו, ושהפתרונות הקיימים אינם מסוגלים להתמודד עם פעילות הארגון. מדובר במערכת שניתן להתאים אותה לגודל הארגון בהתאם לצמיחה, כניסה לשווקים חדשים, ריבוי חברות ועוד.


בועז עמרם, סמנכ"ל פיתוח עסקי קואופ טכנולוגיות: "SAP היא המרצדס של הפתרונות אל מול אחרים בשוק. המוצר שבנינו הוא פתרון מלא שלא מצריך פיתוחים נוספים וכולל את כל המודולים שהלקוח צריך ומעבר. כל זאת תוך ניצול היתרונות הרבים של הפלטפורמה ובזכות הכישורים והניסיון הרב שיש לנו בקואופ טכנולוגיות. אנו מביאים ללקוח את המוצר הטוב ביותר, בזמן הטמעה קצר ביותר ובעלות המיטבית".


ממשק המשתמש המתקדם שמציעה המערכת מבוסס על SAP FIORI ופותח באופן המאפשר לכל עובד הפעלה קלה ופשוטה, מסמנכ"לית שרשרת האספקה ועד למחסנאי בחנות. המערכת מאפשרת שליטה ובקרה על כל המתרחש: ברשת, בחנויות ובקטגוריות והכל בזמן אמת. המידע חשוף וזמין בפני המשתמשים המורשים הצופים בו באמצעות Dash boards גרפיים ודוחות מידע המאפשרים תגובה יעילה ומהירה.


שרתי המערכת מאוכסנים בענן בגרמניה ומעצם פעילותה במודל תוכנה כשירות (SaaS), ניתן להרחיב אותה ולצמצם את פעילותה בהתאם לשימוש בפועל, כאשר השינוי המהותי ביותר הינו מחיר הפתרון שמוצע אשר קרוב לשליש ממחיר הפתרונות שהיו קיימים עד כה ביישום SAP לארגוני קמעונאות. משך פיתוח הפתרון ארך כשנתיים על מנת לפתח פלטפורמה הוליסטית שתוכל לספק מענה לכל ארגון קימעונאות באשר הוא עם התאמות קלות בלבד. נתונים אלו מצמצמים באופן משמעותי את עלות הפתרון ומקצרים את זמני ההטמעה שלו ובנוסף מסירים מהלקוח את כל העיסוק בניהול ובתפעול השוטף של המערכת.
המערכת פועלת כעת באופן מלא בחנויות רשת הסופרמרקטים של קואופ ישראל - קואופ שופ וקואופ שופ בכפר.


יעל סבן, ראש אגף מערכות מידע בקואופ ישראל: "קואופ ישראל עובדת בסביבה תחרותית, דינמית ומאתגרת. מתוך ראיה לצורכי העתיד, קואופ ישראל נכנסה למהלך מואץ של שדרוג מערכת הליבה של הארגון הכוללת את ניהול הכספים, תפעול, ניהול החנות, שרשרת האספקה ומחסני הפצה, סחר, ניהול בעלי המניה ועוד. המעבר למערכת ChainZ מאפשר לנו היום ניהול ובקרה מתקדמים, מהירים ויעילים"
פתרון הניהול הקמעונאי המלא שמציעה קו אופ טכנולוגיות מותאם במיוחד עבור עסקים הפועלים בתחום המזון, מוצרי חשמל, עשה זאת בעצמך, אופנה וכו', ופתוח לכל מי שמפעיל רשת חנויות ומערך שרשרת אספקה בעולם הקמעונאות. המערכת מסוגלת לנהל בין היתר, ארגון מרובה חברות, הנהלת חשבונות וכספים, לוגיסטיקה, רכש, תקציב, ניהול סחר, ניהול תתי רשת, מחסני הפצה ועוד.

רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות ב-SAP ישראל מסכם: "אני שמח לברך את קואופ טכנולוגיות על הצטרפותם כשותף SAP חדש בענף הקמעונאות בישראל. מדובר בתהליך ארוך, שכלל רכישת מערכת SAP ERP Retail עבור קואופ ישראל, היכרות עם עוצמות הפתרון אל מול השחקנים המסורתיים בישראל ולבסוף קבלת החלטה להקים את קואופ טכנולוגיות, חברת טכנולוגיה, המתמקדת במתן שירותי ERP לחברות קמעונאיות בישראל ובעולם. קואופ טכנולוגיות עשו עבודה מדהימה. הם הביאו מומחים ותיקים בתחום מערכות המידע לקמעונאות בישראל, התבססו על Best Practices והוסיפו לפתרון את כל התהליכים המקובלים בענף הקמעונאות בישראל, מהלך המייתר את הפיתוח וההתאמות בפרויקטים הבאים. בנוסף, הם עטפו את הפתרון ב- UI Fiori SAP חדשני מבוסס HTML, כך שחווית השימוש בו היא מאד טובה ופשוטה למשתמש".
מנחם מוסיף כי: "הבשורה האמיתית היא האפשרות לשכפל את הפתרון בקלות לארגונים קמעונאים נוספים וכך להוזיל דרמטית את עלות היישום של מערכת SAP ERP RETAIL. SAP הינה מובילה עולמית בתחום פתרונות התוכנה לתעשיית הקמעונאות ואני משוכנע שמודל העבודה של קואופ טכנולוגיות יאפשר לעוד ארגונים בישראל ליישם את הפתרון ולהפיק באמצעותו ערך רב".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il