TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליום מדיקל מרחיבה את פוטנציאל השוק והיצע הסטנטים האורולוגיים שלה עם אישור רגולטורי נוסף


אליום מדיקל
אישור CE לסטנט פרוסטטי חדשני

הסטנט הייחודי מתאים לאוכלוסייה רחבה הסובלת מפרוסטטה מוגדלת, באמצעות טיפול זעיר פולשני יעיל, הפיך ובטוח לחולים, ללא שינוי כירורגי באנטומיה וללא סיכון לפגיעה בתפקוד המיני. השוק העולמי לטיפול בהגדלה שפירה של הפרוסטטה צפוי לעמוד על כ- 4.9 מיליארד דולר בשנה, בשנת 2024, עם שיעור צמיחה שנתי משוקלל של כ-8%

אליום מדיקל (ת"א: אלמד), חברת מכשור רפואי ישראלית, המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה על הרחבת היצע הסטנטים שלה לאחר שהתקבל בידה אישור CE לשיווק סטנט חדשני לטיפול בפרוסטטה מוגדלת באירופה ובמדינות נוספות בהן מוכר האישור.

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל: "אנו שמחים על קבלת אישור רגולטורי נוסף למוצר חדשני ופורץ דרך המיועד לתת פתרון לבעיה נפוצה מאוד באוכלוסייה הגברית, אשר מרחיב באופן משמעותי את השוק הפוטנציאלי העומד בפני המוצרים שלנו.


"כמעט כל גבר עשוי לסבול במהלך חייו מפרוסטטה מוגדלת, כאשר התופעה שכיחה בעיקר אצל גברים מעבר לגיל 50. מחקרים צופים כי השוק העולמי לטיפול בבעיות בפרוסטטה צפוי לעמוד על כ- 4.9 מיליארד דולר בשנת 2024 כאשר השוק צומח בשיעור שנתי משוקלל של 8% בין היתר בשל הזדקנות האוכלוסייה. בכוונתנו להשיק את הסטנט החדשני כבר במהלך הרבעון הראשון של 2018 באמצעות רשת המפיצים שלנו כאשר המפיצים יישאו בהוצאות השיווק והמכירה הכרוכות בהשקתו והפצתו של הסטנט.


"לסטנט החדשני, כמו שאר מוצרי הסטנטים של אליום יתרונות מובהקים לרבות היותו הסטנט היחידי בשוק המאושר להשתלה למשך שלוש שנים. בשילוב עם שכבת הפולימר המצפה אותו וצורתו הייחודית, הסטנט מאפשר טיפול זעיר פולשני יעיל, הפיך ובטוח לחולים, ללא שינוי כירורגי באנטומיה וללא סיכון לפגיעה בתפקוד המיני. יתרון זה מבטיח השתלה יעילה ובטוחה קלינית, הניתנת לביצוע במרפאה במהירות ובקלות תוך חיסכון בזמן הפרוצדורה הכללית לרבות זמן ההרדמה הנדרש למטופל, וכפועל יוצא מאפשרת לצמצם את העלויות הרפואיות הנלוות להליך.


"מאחר ולחברה ניסיון רב בתחום הסטנטים, אנו משוכנעים כי בסטנט החדשני טמון פוטנציאל רב עבורנו, בין השאר על רקע עסקת הרכישה של חברת NeoTract, המתחרה בסנטים הפרוסטטיים של החברה, על ידי ענקית הציוד הרפואיTeleflex ב-1.1 מיליארד דולר לפני מספר חודשים. במקביל לאישורי השיווק הקיימים, אנו פועלים להשגת אישורים נוספים במדינות ענק כגון סין, רוסיה ומקסיקו. באשר לארה"ב, אנו בוחנים כניסה לשוק באמצעות שיתוף פעולה עם שחקן פוטנציאלי מוביל".

הסטנט בעל המבנה הייחודי נועד לתת מענה אפקטיבי עבור קבוצת חולים גדולה להם פרוסטטה מוגדלת יחסית הדורשת תמיכה חזקה ולאורך זמן, זאת בכדי לפתוח את חסימת צינור השופכה ולאפשר מתן שתן ללא הפרעות משמעותיות. שימוש בסטנט זה על מגוון יתרונותיו הייעודיים, צפוי לאפשר לרופאים המטפלים להרחיב משמעותית את מגוון החולים בהם יוכלו לטפל.

גברים רבים הלוקים בתסמינים של חסימות בדרכי השתן התחתונות כתוצאה מהגדלה שפירה של בלוטת הערמונית (Benign Prostatic Hyperplasia או BPH) מחפשים פתרונות להקלה משמעותית יותר של הסימפטומים ביחס לפתרונות התרופתיים שרובם אף כרוך בתופעות לוואי מהותיות. רק חלק מהחולים פונים לאופציה הניתוחית בשל חשש מבעיות נלוות בתפקוד המיני, היצרות ואף חסימה של דרכי השתן, כאבים, זמני התאוששות ממושך וסיבוכים נוספים.

עובדות אלו הופכות פתרונות זעיר פולשניים שיכולים להוות תחליף אפקטיבי עבור החולים לפתרונות התרופתיים והניתוחיים לאטרקטיביים עבור חברות מובילות בתחום. לראיה, לאחרונה דווח כי ענקית הציוד הרפואיTeleflex רכשה את חברת NeoTract שלה שתל לטיפול ב-BPH המתחרה בסנטים הפרוסטטיים של החברה ב-1.1 מיליארד דולר.

אודות אליום מדיקל
אליום היא חברה ישראלית, המתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני, והינה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה. אסטרטגיית החברה היא ליצור ערך על ידי הרחבה של בסיס הפיתוחים הפנימיים וכן על ידי רכישת קווי מוצרים וטכנולוגיות נוספים .את החברה מובילים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בקידום מהיר של מוצרים משלב הפיתוח ועד לשלב המסחרי תוך הבטחת מימון ארוך טווח ויתרון לגודל. http://www.allium-medical.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il