TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במבצע ביקורת ברחובות ובסביבה


רשות המיסים
" לא ידענו שצריך להוציא קבלה על צ'קים לביטחון" טענו בעלי חברה בראשון לציון שלא רשמו בספרי החברה צ'קים בסך 870,000 ש"ח
בעלי חברה בראשון לציון החליטו "להשקיע בביטחון" החברה, לא רשמו בספרי החברה צ'קים בסך כולל של 870,000 ₪, בטענה כי "מדובר בצ'קים לביטחון וכי לא ידעו שיש להוציא קבלה בעבור צ'קים לביטחון".

המקרה ארע בשבוע שעבר בזמן מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בערים רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה, אשר כלל 192 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 12% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע שנוהל בראשות פקידת השומה ברחובות, נבחרו, בין השאר, עסקים בעלי מחזור של מעל ל-3 מיליון ₪, עסקים בענפי השירותים והמקצועות החופשיים, עסקים שנתקבל לגביהם מידע וכד'.

בביקורת בגן ילדים ברחובות, נמצא שבעלת הגן גובה 660 ₪ לכל ילד עבור החוגים, בגן ישנם 43 ילדים, כל התקבולים מההורים כולל העברות בנקאיות בסכום של 28,380 ₪ עבור החוגים לא נרשמו בספרי העסק. בעלת הגן טענה: "את הכספים שקיבלתי עבור החוגים מסרתי אותם לבעלי מקצוע" .

אולם אירועים ביבנה לא רשם מקדמה בסך 1,000 ₪ שניתנה בעבור אירוע בר מצווה שאמור היה להתקיים בסוף אותו חודש. בעל האולם טען "קיבלתי את הצ'ק בערבון לקיום האירוע".

בעלת מכון קוסמטיקה מראשון לציון, שלא רשמה חלק מההכנסות במשך כחודשיים בסך של 5800 ₪ , החליטה להפיק לקחים וטענה: "לא רשמתי, להבא ארשום בזמן".

בעלת גן ילדים בנס ציונה לא רשמה צ'ק דחוי בסך 2600 ש"ח בחרה בטענה "יוצאת מן הכלל": "את השיק קיבלתי רק הבוקר מהורה. בדרך כלל אני מוציאה חשבונית מס קבלה בזמן הפירעון של הצ'ק, ההורה משלם לי כל חודש בחודשו".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השיוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il