TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נטוורקינג היברידי


BNI
המתכון של המאה ה-21 לצמיחה של עסקים קטנים

התפתחות המדיה החברתית יוצרת תפיסה לפיה הרשתות החברתיות הפכו לזירת הנטוורקינג העדיפה כיום, כשהפורמט הוירטואלי העדיף ליצירת הקשרים הוא באמצעות השידורים החיים. הסרטון הוא התוכן הנצפה ביותר, והדרך היעילה ביותר ליצור מעורבות עם הקהל, אך גם לסרטון יש יעילות מקסימלית מסוימת שלאחריה נדרשת מעורבות אמתית, חיה ונושמת.


איוון מייזנר , אבי הנטוורקינג המודרני, ומייסד ארגון BNI, טוען כי עבודת הנטוורקינג היא עבודה אינטנסיבית של "חקלאות" מודרנית שבה יש צורך בטיפוח עדין ואישי של קשרים בינאישיים ולא פעולת "ציד" המתבצעת באבחה חדה אחת. הוא הציג את הדרך לביצוע הנטוורקינג המודרני כדרך של שלושה עקרונות ששילובם יחד יוביל לרווחיות הרצויה: יצירת נראות לעסק אצל השומע, יחד עם חיזוק האמינות של בעל העסק בקרב הצד השני יביא להפניות הרצויות. אולם עקרונות אלה ניתן כיום לשלב, במקביל למפגש הבינאישי, גם ברשתות החברתיות, כל אחד בהתאמה לפלטפורמה הרלוונטית לו.

נראות (Visibility) היא השלב ביחסים שבו הצדדים נפגשים לראשונה. תתקיים ביניהם שיחה, החלפה של כרטיסי ביקור ופרטי התקשרות, ומכאן אפשר להמשיך הלאה. בשלב זה הצדדים זוכרים זה את זה ויש להם רק מידע בסיסי אחד על השני. את שלב הנראות ניתן לקיים במקביל, גם באמצעות הרשת החברתית. אפשר להשתמש בטכניקת הסטורי טלינג ליצור סיפור מעניין המתחבר לרגש ויוצר כך נראות רחבה יותר. הסרטונים החיים ישמשו לעדויות של לקוחות על השירות, המוצר או העסק, יעבירו את חווית השימוש במוצר; ניתן להעזר בהם להעלות הדרכות קצרות וממוקדות, אירועים מיוחדים, השקות וכל דבר שיש בו תוכן מועיל לצד השני שצופה.

אמינות (Credibility) שני הצדדים נפגשו ושוחחו מספר פעמים בפגישות פנים אל פנים ונוצר ביניהם אמון. ככל שהיכרותם ממושכת יותר, ככל שעבדו זה עם זה ואולי אף תמכו זה בזה, כך האמון ביניהם הולך ומעמיק. בשלב הזה הם מתחילים לעזור זה לזה והיחסים ביניהם הולכים ומעמיקים.
השימוש בסרטוני וידאו "לייב" מתאים לשלב הנראות. ככל שתיווצר נראות מושכת יותר, מעניינת יותר המכילה תועלת ניתן לעבור לשלבים הבאים, ואלו כבר ידרשו מגע אנושי, גם אם הקשר הראשוני החל ברשת. אין כמו מגע של פנים אל פנים בכדי פתח קהילה חזקה המניבה רווח והפניות עסקיות ממוקדות.

רווחיות (Profitability) האמון בין שני השותפים לקשר העסקי הוא מלא, והם פותחים זה בפני זה את הקשרים שלהם עם לקוחות, ספקים וידידים ובאופן יזום והדדי מסייעים זה לזה. לכל אחד מהם הבנה עמוקה בעסק של האחר ובצרכיו והם יודעים איך לייצר הפניות עסקיות זה לזה, ולפתוח אחד עבור האחר דלתות.
בשלב זה, רצוי להגדיר במדויק לצד השני מהי ההפניה העסקית היעילה. גם בנטוורקינג אינטרנטי ניתן לבקש הפניה באמצעות תיוג, שיתוף, הזמנה למפגש נטוורקינג או מפגש אחד על אחד, עם הנעה לפעולה ומימושה אותה.

המדיה חברתית יכולה ליצור אינטראקציות בעלות ערך רב עם לקוחות פוטנציאלים המחוברים בעולם הווירטואלי. עם זאת, התופעה המתרחבת של קהילות שנבנות ברשת ועורכות מפגשים מעידות שאין כמו מפגש פנים אל פנים בכדי ליצר קהילה חזקה שתניב הפניות עסקיות ותפתח דלתות.
עינת דנון היא כותבת ועורכת תוכן, סגנית מנהלת אזור השרון ב –BNI ארגון בינלאומי לנטוורקינג, המקיים בין 5-9 לפברואר את שבוע הנטוורקינג הבינלאומי עם מגוון מפגשים והרצאות ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il