TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יהודה אורן מונה כמנכ"ל קניון עופר מלכת שבא באילת


יהודה אורן
ישמש בתפקיד בנוסף להיותו מנכ"ל קניון עופר רחובות
יהודה אורן מונה בימים אלה כמנכ"ל קניון עופר מלכת שבא, באילת, השייך לקבוצת קניוני עופר. אורן ישמש כמנכ"ל עופר מלכת שבא אילת בנוסף להיותו, מזה 14 שנה, מנכ"ל עופר רחובות.

במסגרת תפקידו החדש יהיה אורן אחראי על פיתוח וקידום קניון מלכת שבא אילת, הגדלת שטחי המסחר, ניהול חוזים והתקשרויות, שיווק, פרסום ועוד.

יהודה אורן, הנחשב למנכ"ל המיתולוגי של קניון עופר רחובות, קידם ופיתח בשנות כהונתו את המתחם הנחשב כקניון הגדול והמצליח ביותר באזור רחובות והשפלה. קניון עופר רחובות משתרע כיום על שטח של 38,000 מ"ר וכולל מעל 210 שוכרים, ביניהם מיטב המותגים והרשתות, מועדון כושר, תחנה מרכזית ומגדל משרדים ובו שוכנים עיריית רחובות, משרד הרישוי ומרפאות.

לדברי אורן: "אני רואה בתפקידי החדש אתגר גדול, מטרתי להסתכל כמה צעדים קדימה ולפעול על מנת שקניון עופר מלכת שבא יהפוך להיות מוקד משיכה לקהל הרחב, כמרכז קניות ובילוי, ולהיות בקו אחד עם האופי התוסס והצעיר של העיר."

קניון עופר מלכת שבא אילת, היושב למרגלות המלון על שמו הוא נקרא, הוא קניון הבנוי על שטח של 4000 מ"ר הכולל כ 30 חנויות מהמותגים המובילים בארץ ובעולם בתחומי אופנה, הנעלה, מתנות, טיפוח ועוד. בין המותגים: אירוקה, גולף, נייקי, בודי שופ, קסטרו, עמנואל, אסוור, אינטימה, ליידי קומפורט ועוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
12/2/18
1. תותח על - אבי
מנכל מספר 1
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il