TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פיוניר ניהול הון רכשה את פעילות בית ההשקעות להבה


פיוניר
רו"ח שאול שהרבני, דירקטור בכיר בפיוניר: "שחקנים שלא ירחיבו את מניפת השירותים ללקוחותיהם, לא יהיו רלוונטיים בתנאי השוק הנוכחיים"

הפמילי אופיס פיוניר ניהול הון הודיע היום (ב') על רכישת פעילות ניהול התיקים של בית ההשקעות להבה. למיזוג בין שתי החברות יתרונות משמעותיים לשני הצדדים, במיוחד בעידן הנוכחי בו לאור הרגולציה ההדוקה ועלותה אנו עדים לקונסולידציה הולכת וגוברת בתחום ניהול התיקים.


המיזוג יאפשר לפיוניר לצמוח ולהגדיל את נתח השוק שלה, שכן על פי הערכות, היקף נכסים של פיוניר צפוי לגדול בכמה מאות מיליוני שקלים. במקביל, לקוחות להבה עתידים ליהנות מהרחבת סל השירותים הפיננסיים שקיבלו עד כה, שכן לפיוניר מומחיות וניסיון רב שנים בניהול תיקים בשוק המקומי, כמו גם בכל הנוגע לניהול תיקים גלובליים, השקעות אלטרנטיביות ושירותי פמילי אופיס מתקדמים.


מנכ"לית פיוניר ניהול הון, דפנה גונן, ציינה כי "מעבר לגידול האורגני במספר הלקוחות והנכסים המנוהלים, אנו בפיוניר מחפשים באופן אקטיבי דרכים לגידול משמעותי, בין היתר באמצעות מיזוגים ורכישות של שותפים טבעיים".


רו"ח שאול שהרבני, דירקטור בכיר בפיוניר, שיזם וליווה את המהלך, ציין: "להערכתי שחקנים בשוק ההון שלא ישכילו להרחיב את מגוון השירותים הניתנים ללקוחותיהם, אם באמצעות מיזוגים או פעילות פנימית, לא יהיו רלוונטיים בתנאי השוק הנוכחיים. לכן, היה חשוב לשני הצדדים לוודא שבסופו של יום ייווצר ערך מוסף משמעותי ללקוחות להבה".


ברק הורוביץ, שותף בכיר בלהבה, אמר: "אני מברך על המיזוג עם פיוניר ומאמין שלקוחות להבה הולכים להרוויח יותר מכולם. בחרנו בפיוניר בגלל הוותק והניסיון, אבל לא פחות בגלל היושרה האישית והמקצועית של האנשים והמודל המסחרי שלהם, שנקי מניגודי עניינים".
יצוין כי מנהלי ועובדי להבה, אשר עסקו בפעילות ניהול התיקים, ימשיכו בתפקידם ובמתן השירותים ללקוחות, גם לאחר השלמת רכישת הפעילות.


אודות פיוניר
פיוניר ניהול הון מספקת תכנון פיננסי הוליסטי ושירותי ניהול הון מקומיים וגלובליים בהתאמה אישית, ללקוחות אמידים ולמשפחות עושר בארץ ובעולם. החברה מציעה מגוון שירותים, באמצעות מענה אישי וממוקד של מומחים מקצועיים, בהם: ניהול השקעות בשקל ובמט"ח, תכנון פיננסי ופנסיוני מקיף ושירותי פמילי אופיס מתקדמים, הכוללים שיתוף פעולה עם טובי המומחים בנושאים כגון מיסוי, העברה בין דורית, הקמת נאמנויות ועוד. פיוניר הוקמה בשנת 1986 ולה משרדי מטה בישראל ונציגויות באמריקה הלטינית, אירופה ודרום אפריקה. לחברה רישיון ניהול תיקים בישראל, ארה"ב, קנדה ודרא"פ. מנכ"לית החברה היא דפנה גונן ויו"ר החברה הינם מונטי הילקוביץ ועומר גלעין. בשנת 2016 זכתה פיוניר בפרס מנהלי ההון הטובים ביותר בישראל מטעם CFI.co.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il