TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק דקסיה ישראל יעמיד לקבוצת אשטרום הלוואה של 50 מיליון ש"ח להקמת מעונות לסטודנטים למחקר באוניברסיטת בן גוריון בעסקת BOT


דקסיה
במסגרת הפרויקט, קבוצת אשטרום תכננה ומקימה מבני מעונות, מתחמי מסחר וחנייה

בנק דקסיה ישראל יעמיד הלוואה בהיקף של 50 מיליון ש"ח לקבוצת אשטרום. המימון יינתן להקמה ולהפעלה של מעונות לסטודנטים למחקר בשיטת ה-D.B.O.T באוניברסיטת בן גוריון.


במסגרת הפרויקט, קבוצת אשטרום תכננה ומקימה מבני מעונות, מתחמי מסחר וחנייה. בנוסף, תהיה אשטרום אחראית על ניהול ההפעלה והתחזוקה של הפרויקט למשך 25 שנה. בתום תקופת הזיכיון יעבור הפרויקט לידי אוניברסיטת בן גוריון.


עם השלמת הפרויקט במהלך שנת 2019, יוכלו סטודנטים למחקר באוניברסיטה, להתגורר ביחד עם בני משפחותיהם במבנה חדשני, בתנאים מעולים ובמחיר הוגן, בסמוך למעבדות המחקר ומתקני האוניברסיטה בהם הם שוהים במרבית שעות היום.


הקמת המעונות והמתקנים הנלווים צפויה להמשך כשנתיים. הפרויקט יכלול שני מבני מעונות בני 5 קומות, ובהם 129 דירות בנות 2 ו-3 חדרים, שטחי מסחר ופיתוח ושטחים ציבוריים לרווחת הדיירים, בשטח כולל של כ-8,500 מ"ר.


באוניברסיטת בן גוריון לומדים כ-20,000 סטודנטים ומועסקים כ-4,000 חברי סגל בפקולטות השונות מתחומי ההנדסה, מדעי הבריאות, מדעי הטבע, מדעי הרוח והניהול. האוניברסיטה מקיימת לימודי מחקר מתקדמים בתחומים שונים באמצעות מספר מכוני מחקר.


את העסקה הובילו מטעם הבנק הסמנכ"ל העסקי, גיא טורנובסקי ומנהל תחום מימון פרויקטים בבנק, ניר כהנא.
מטעם קבוצת אשטרום הובילו את העסקה מנכ"ל אשטרום זכיינות גבי (גבריאל) לוי ומנהל הכספים של אשטרום זכיינות, דורון נתנאל.


מנכ"ל בנק דקסיה ישראל, אוליבייה גוטמן, מסר: "עסקת מימון זו היא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה החדשה שאימץ הבנק, להרחבת תיק האשראי לפרויקטים מובילים בסקטור הציבורי. אנו גאים להיות חלק מפרויקט חשוב זה, התורם למיצובה של אוניברסיטת בן-גוריון כאוניברסיטה מובילה בלימודי מחקר מתקדמים".


רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום, מסר: "קבוצת אשטרום שמחה על שיתוף הפעולה עם בנק דקסיה ואוניברסיטת בן-גוריון. הקבוצה רואה בפרויקטי זכיינות מסוג D.B.O.T של המגזר הציבורי את אחת הדרכים היעילות ביותר לשדרג ולפתח מוסדות ציבור בכלל, ומוסדות חינוך כדוגמת אוניברסיטת בן גוריון בפרט, וגאה ליטול חלק בפרויקטים אלה ולהיות חלק ממהלך לאומי משמעותי.


בנק דקסיה ישראל מעניק שירותי בנקאות לסקטור המוניציפאלי, רשויות מקומיות, חברות כלכליות ותאגידים נלווים, ומרחיב את פעילותו למימון תאגידים בעיקר בעסקאות הנשענות על פעילות עם הסקטור הציבורי. בנק דקסיה ישראל מדורג AA (תחזית יציבה) ע"י חברת S&P מעלות.


קבוצת אשטרום היא אחת מחברות הבנייה והנדל"ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה. אשטרום מהווה ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל"ן ומאז הקמתה ב- 1963 היא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il