TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד מילוסלבסקי אדריכלים פתח שלוחה חדשה בחיפה


אדריכל גיא מילוסלבסקי
גיא מילוסלבסקי מציין ש"על מנת לתת מענה ללקוחות הנמצאים באזור חיפה, הקריות, עכו ונהריה ועוד, החלטנו לפתוח את השלוחה החדשה

משרד מילוסלבסקי אדריכלים, שהוקם בשנת 1937 ונמנה בין משרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים בארץ, פתח שלוחה חדשה של המשרד בחיפה. בסיס הפעילות המרכזי של המשרד הוא בבני ברק עם שלוחה בצפת שבצפון, ובימים אלו נפתחה השלוחה החדשה בחיפה. סה"כ מועסקים במשרד כ-40 אנשי מקצוע בסביבת עבודה המשלבת אדריכלים צעירים, ואדריכלים בעלי ניסיון רב שנים.


גיא מילוסלבסקי מציין ש"על מנת לתת מענה ללקוחות הנמצאים באזור חיפה, הקריות, עכו ונהריה ועוד, החלטנו לפתוח את השלוחה החדשה. משרדנו מעורב כיום בתכנון של מספר פרויקטים באזור זה, ואני צופה כי פעילות זו תגדל משמעותית בשנים הקרובות"


בין לקוחות המשרד נמנות חברות בניה וחברות העוסקות בתחום הבניה לגובה מהגדולות בארץ – שיכון ובינוי, רובינשטיין, יורוקום, צרפתי, י.ח דמרי, אזורים, רוגובין, אביב, תדהר, אפריקה ישראל ואחרים.
בנוסף המשרד עובד עם גופים ציבוריים וממשלתיים: משרד הביטחון, משרד השיכון, מינהל מקרקעי ישראל, שירותי בריאות כללית, קופת חולים מאוחדת, קופת חולים לאומית, משרד המסחר והתעשיה ועוד.
לאחרונה זכה להיות חברה מתכננת עבור רמ"י, ומקדם תב"עות בהיקפים של אלפי יח"ד בנתניה, רמלה, ירושלים, אור יהודה, באר יעקב ומקומות רבים נוספים.


בפורטפוליו המשרד תכנון פרויקטים רבים של משרדים, מגורים, מלונאות ודיור מוגן, ספורט ומבני ציבור, במסגרתם באות לידי ביטוי תפיסות חדשניות ועיצוב ייחודי המתאים לסביבתו. המשרד תכנן ומתעתד לתכנן מס' משמעותי של מגדלים אשר חלקם מעל 50-60 קומות, כאשר גולת הוא מגדל "בין ערים" – המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון בגובה של 100 קומות עם שימושים מעורבים.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il