TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ממשלת הודו בחרה בקבוצת דור כגורם המקצועי שילווה את יישום כלכלת המתנול בהודו


קבוצת דור
קבוצת דור ממשיכה בפעילותה הבין-לאומית לקידום השימוש בדלק המתנול לתחבורה
השבוע הוזמנו נציגי החברה בהובלת יו"ר הקבוצה, גיל דנקנר, לייעץ לממשלת הודו ביישום כלכלת המתנול.

ממשלת הודו החליטה לאמץ את כלכלת המתנול ובחרה בחברת דור כגורם המקצועי שילווה אותה ביישום ההחלטה. הממשלה ההודית הכירה ביתרונות הרבים הטמונים בתחליף הדלק מתנול - היותו זול ונקי יותר מבנזין וכן זמין לשימוש באופן כמעט מיידי ועל כן החליטה כי השימוש במתנול לתחבורה בשיעור 15% (M15) ייושם הלכה למעשה כבר במחצית השנייה של 2018.

השימוש במתנול בכלל ובבלילת מתנול בבנזין בפרט תופס תאוצה ברחבי העולם, זאת בזכות היותו ידידותי לסביבה, נקי יותר מגז טבעי ובטוח לשימוש. קבוצת דור תייעץ לממשלה ההודית ותתרום מהניסיון והידע הרב שצברה בשנים האחרונות אודות המתנול.
חשוב לציין, שלהחלטתה של ממשלת הודו צפויה להיות השפעה משמעותית על כלכלת המתנול בעולם כולו, שכן הודו הינה אחת הכלכלות המובילות והצומחות בעולם.

חברת דור הישראלית, פועלת רבות בתחום איתור אנרגיות אלטרנטיביות כדוגמת המתנול בתוך כך פיתחה את טכנולוגיית בלילת הדלק M-15. דור מציגה את פיתוחיה בכל העולם ויוצרת שיתופי פעולה בין-לאומיים עם חברות בתחום הרכב. לאחרונה אף קיימה שיתוף פעולה עם ענקית הרכב פיאט-קרייזלר, אשר הוביל להסכם פעילות עם חברת האנרגיה ENI וממשלת איטליה, בו הושקה מכונית פיאט המונעת על מתנול M-15.
לדברי גיל דנקנר, יו"ר קבוצת דור, "בקבוצת דור ממשיכים לפעול להרחבת הידע ויישום כלכלת המתנול גם כתחליף לסולר להנעת רכבים כבדים כגון משאיות ואוטובוסים. הפיתוח נעשה בשיתופי פעולה עם יצרניות רכב מובילות מרחבי העולם. פתרון של הנעה ב- 100% מתנול יביא בשורה סביבתית משמעותית, שהרי עיקר זיהום האוויר מתחבורה נובע מפליטות רכבים המונעים בסולר. הניסיון והידע הייחודי שנצבר בישראל בפרויקטים אלו ואחרים, הפך את החברה לגורם משמעותי בעולם אשר מוביל את התחום, והרצון של הודו לשילוב של כלכלת המתנול בליווי קבוצת דור הוא הוכחה לכך".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il