TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הבלדרות הישראלית GCX הישראלית מפרסמת


GCX
גובה העסקה הממוצעת בנובמבר זינק והסתכם בכ- 94$ היקף הרכישות בחודש נובמבר זינק בכ-31%, בזמן שמספר הרכישות גדל בכ- 15% רק 68% מההזמנות בנובמבר הן בערך נמוך מסף המס
אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית GCX: "שוק רכישות האונליין מהווה כיום את התשובה
האמיתית ליוקר המחייה ולכן, על הממשלה להנגיש את המידע על הזכויות והחובות
של הצרכן כדי להקל על התפתחות השוק"

עם סיומו של חודש נובמבר שבו נרשמו ימי המכירות הגדולים ה- Black Friday וה- Cyber Monday, המהווים ימי שיא לרכישות של מוצרי צריכה ומתנות, מפרסמת היום חברת הבלדרות הישראלית GCX, לראשונה, נתונים על היקף הרכישות מאתרים בינלאומיים על ידי לקוחות פרטיים במהלך חודש נובמבר 2017.

בסך הכל טיפלה GCX במסירת כ- 55,000 חבילות בחודש נובמבר, גידול של כ- 15% במספר החבילות בהשוואה לחודש הקודם (אוקטובר).

מהנתונים עולה כי רק כ- 68% מהרכישות ערכן נמוך מ 75 דולר. מדובר בשינוי משמעותי שכן ברבעון השלישי של 2017 דיווחה GCX על שיעור של 72.5% מהעסקאות שהיו מתחת לסף המס, מגמה הנמשכת מאז ראשית השנה. כידוע, על פי תקנות רשות המסים רכישות מחו"ל בסכומים גבוהים יותר מחויבות במכס ובמע"מ, וכן בעלות דמי טיפול בחברות השילוח השונות. גובה העסקה הממוצעת בחודש נובמבר היה 94$.

עוד עולה מהנתונים כי 47% אחוז מההזמנות נעשות מאתרים בארה"ב ובכלל זה ebay, אמזון ואחרים וזאת בהשוואה לנתון המקביל ברבעון השלישי שהסתכם בכ- 55%. עוד עולה מהנתונים כי, 33.5% מההזמנות נעשות מאתרים בריטיים, לרבות מותג האופנה הפופלארי בישראל כ- ASOS (נתון זהה לנתוני הרבעון השלישי) ויתר ההזמנות הן מיעדים במזרח כגון הונג קונג וסין וכדומה. מנתוני GCX עולה עוד כי רק כ- 2% מההזמנות הן מאתרי סחר בינלאומיים בטורקיה.

פילוח המוצרים שרכשו הישראלים בחודש נובמבר, לפי נתוני GCX, מגלה את ההעדפות שלהם לימי הרכישה הגדולים - כ- 65% מהרכישות הן של מוצרי אופנה וביגוד, כ- 17% מהרכישות הן של טלפונים סלולריים, עוד כ- 7% הם של חלקי חילוף ואביזרים לרכב (שהכנסתם לישראל מחייבת אישור של משרד התחבורה. יצויין שברבעון האחרון הופחת מספר המוצרים המחייבים אישור ל- 70 בלבד), כ- 5% מהרכישות הן של שואבי אבק וכ- 4% מהרכישות הן של מצלמות.

לגבי זמני המסירה של המשלוח ללקוח, נתוני GCX מתייחסים מהגעת המשלוח לנתב"ג ועד למסירה ללקוח בביתו. על פי נתוני החברה 91% מהרכישות נמסרות ללקוח בתוך השבוע הראשון שלאחר הגעתו לישראל, 8% נמסרות במהלך השבוע השני ופחות מ- 1% הן חריגות.

מהנתונים מתברר כי רק כחמישית (19%) מההזמנות באתרים בינלאומיים נעשות מתל-אביב, כ- 11% נעשות על ידי תושבי חיפה והסביבה, 8% נעשו על ידי תושבי ראשון לציון, 7% על ידי תושבי חולון ורמת גן כל אחת, 5% על ידי תושבי ירושלים והיתר ממקומות שונים ברחבי הארץ.

אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית GCX, ציינה היום כי "הציבור הישראלי גילה את ימי הרכישות הגדולים של נובמבר באונליין ואנו רואים גידול חד פעמי, המתווסף למגמת הגידול בשוק מאז ראשית השנה. אנו מזהים כל העת כניסה של קהלים חדשים של ישראלים שמצטרפים לקהילת הסחר האלקטרוני לרבות בהזמנת טלפונים סלולריים וגאדג'טים טכנולוגיים שונים.

לדברי קריאף, הגידול בשוק מעמיד אתגרים בפני חברות הבלדרות לרבות חינוך שוק והנגשה של מידע לגבי החבות במכס ובמעמ על מוצרים ברכישות מעל סף המס. בנוסף, אנו מתמודדים עם שאלות בהיבטים הקשורים לאישורי משרדי ממשלה על מוצרים וקטגוריות שונות, לרבות הסבר על דמי הטיפול הכרוכים בכך ועל האפשרויות העומדות בפני הצרכן לבצע חלק מהליכים אלה בעצמו ובאופן ישיר.

קריאף הוסיפה ואמרה כי, שנת 2017 צפוייה להיות שנת שיא בהיקף הרכישות בסחר אלקטרוני של ישראלים מאתרים בינלאומיים, ולהערכתנו צפוי הגידול השנתי להסתכם בכ- 20%. שוק רכישות האונליין מהווה כיום את התשובה האמיתית ליוקר המחייה ולמחירים הגבוהים של מוצרי היבוא ולכן, אני קוראת למשרד הכלכלה לצאת במסע הסברה לציבור לגבי הזכויות והחובות שלו כדי להנגיש את המידע של הגופים הממשלתיים ולהקל על התפתחות השוק.

חברת GCX מספקת כיום בממוצע למעלה מ- 50,000 משלוחים מדי חודש, ומשמשת גורם שילוח בינלאומי לעשרות רבות של אתרי סחר ברחבי העולם . בין היתר מייצגת החברה את הספק המרכזי של אתרים בינלאומיים במזרח אסיה וכן נותנת שירותים ללקוחות ebay, ASOS, אמזון ואתרים בינלאומיים רבים נוספים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il