TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת CAR2G0 מקבוצת שגריר ממשיכה להתרחב


CAR2GO
זכתה במכרז לשיתוף רכבים בעיר ירושלים

על פי תנאי המכרז תציע CAR2G0 במהלך 2018 מערך של 34 רכבים שיתופים אשר יגדל בהמשך ל 70 רכבים.
תחילת הפעילות צפויה להיות ברבעון השני של שנת 2018 כאשר אורך תקופת הזכייה הינה ל 24 חודשים + 36 חודשי אופציה.

גיל לייזר, מנכ"ל CAR2G0: "אנו שמחים לעדכן כי לאחר תל אביב, גבעתיים, רמת גן, הרצליה, רעננה וחיפה גם תושבי ירושלים יוכלו ליהנות בקרוב ממיזם שיתוף הרכבים של הקבוצה. אנו מודים לעיריית ירושלים על הבחירה בנו להוביל את המיזם לרווחת תושבי העיר."


עבור CAR2GO הפעילה בישראל משנת 2008 ומפעילה היום שירות שיתוף רכבים בערים תל אביב, גבעתיים, רמת גן, רעננה, חיפה והרצליה, ירושלים מהווה עוגן חשוב בתהליך הפריסה הארצית של החברה.
במיזם שיתוף הרכבים בירושלים הציעה חברת CAR2GO להפעיל מערך ב 34 רכבים חשמליים אשר עתיד לגדול ל 70 רכבים בשנה הבאה.


בהתאם לאופי המכרז עריית ירושלים מספקת כמות של חניות ייעודיות ביחס שווה לכמות הרכבים,. על חברת CAR2GO לרכוש את הרכבים ולהפעיל אותם לטובת הצרכנים לאורך כל תקופת הפרויקט.
גיל לייזר, מנכ"ל חברת CAR2GO אמר היום: "אני מאוד נרגש מתוצאות המכרז. הן בשל התרחבות החברה אל ערים חדשות בישראל והן שזכייה זאת היא עוד הוכחה לכך שחברת CAR2GO הינה על הנתיב הנכון. כל עיר נוספת בישראל וקל וחומר עיר הבירה שלנו, גורמת לנו לתת שירות איכותי ונגיש יותר לקהל המנויים שלנו.


הערכה שלנו שהזכייה הגיעה בשל שלוש סיבות עיקריות: ניסיון של עשר שנים בעולם שיתוף הרכבים. בתחום חדש וחדשני כמו זה, לניסיון שלנו אין תחליף. הטכנולוגיה, לחברתנו טכנולוגיה ייחודית לניהול ותפעול מערך שיתוף רכבים, אשר הינה מהמובילות בעולם, הזכייה מבססת את עליונות הטכנולוגיה שלנו. הניסיון בהפעלת מערכי שיתוף רכבים מסוגים שונים, על פי מיטב ידיעתי אנו החברה היחידה בעולם שמפעילה שלושה סוגים שונים של מערכי שיתוף רכבים: A2A, A2B, A2Z"

השירות עתיד בירושלים לשרת את כל מגוון האוכלוסייה ו CAR2GO תציע לראשונה גם רכבים אשר אינם נוסעים בשבת במטרה לשרת את שומרי השבת בעיר הבירה.
חברת CAR2GO החלה לאחרונה להפעיל את מערך שיתוף הרכבים העירוני "אוטותל" של עיריית תל אביב. כמו כן, החברה מפעילה את מיזם הרכב החשמלי השיתופי בעיר חיפה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il