TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" זכתה במכרז של חב' "דן" להספקת 214 אוטובוסים עירוניים מתוצרת "מאן"


מכשירי תנועה
במהלך שנת 2018 תספק חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" 424 אוטובוסים מתוצרת "מאן" לחברות "דן" ו"אגד" בשווי כולל של 670 מיליון שקל.

צבי נטע מנכ"ל קבוצת "מכשירי תנועה" מציין: "שחב' "מאן" שהינה מיצרניות האוטובוסים הגדולות באירופה, יודעת לתת "פייט" אמיתי ליצרניות האוטובוסים מסין והשקיעה רבות בשנה האחרונה בפיתוח ועיצוב האוטובוסים, וגם בישראל החברה צופה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום האוטובוסים"

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" זכתה בימים אלו בהזמנה של חב' "דן" של 214 אוטובוסים עירוניים על שלדות מתוצרת "מאן". את מרכיבי האוטובוסים יבנו חברות "הארגז" ו"מרכבים". האוטובוסים יסופקו לחב' "דן" במהלך שנת 2018.


הזמנה זו מתווספת להזמנות שקיבלה השנה מכשירי תנועה מחב' "אגד", בהיקף של 210 אוטובוסים, מתוכם יסופקו השנה כ- 120 אוטובוסים והיתר ב- 2018.


בסך הכל הוזמנו השנה ממכשירי תנועה 424 אוטובוסים מתוצרת "מאן" ולאלה עשויים להתווסף עוד 260 אוטובוסים שירכשו במסגרת האופציות שיש ל"אגד" ו"דן" על פי ההסכמים הקיימים בינן לבין מכשירי תנועה.
היקף הכספי הכולל של עסקאות אלה הינו כ- 670 מיליון שקל.


חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" מקימה בימים אלו במתחם מעיין שורק בראשל"צ מרכז פעילות ארצי חדש של חב' "מאן" בישראל על שטח של 21 דונם בהשקעה של כ- 90 מיליון שקל.
בשנה האחרונה מכרה חב' "מאן" בישראל כ- 600 משאיות וכ- 250 אוטובוסים. בשווי כולל של כ- 460 מיליון שקל.


צבי נטע מנכ"ל קבוצת "מכשירי תנועה" מציין:"שחב' "מאן" שהינה מיצרניות האוטובוסים הגדולות באירופה יודעת לתת "פייט" אמיתי ליצרניות האוטובוסים מסין והשקיעה רבות בשנה האחרונה בפיתוח ועיצוב האוטובוסים. גם בישראל החברה צופה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום האוטובוסים".
חב' "מאן" הינה יצרן האוטובוסים הגדול באירופה וספק האוטובוסים העיקרי של חב' "דן" מזה שנים רבות. גם ל"אגד" סיפקה "מאן" חלק ניכר מצי האוטובוסים שבשימושה. מספר האוטובוסים מתוצרת "מאן" בישראל הוא כ- 4700 והמותג מחזיק בחלק הגדול ביותר בצי האוטובוסים בארץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il