TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Alcide משלימה סבב גיוס ראשון בהיקף של 5.2 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל ואלרון


אלסיד
העניין שמגלות בחברה אינטל ואלרון, מעיד על הצורך הגדל והולך לפתרונות עם יכולות הגנה מקיפות על שירותי ענן מודרניים
חברת אלסיד (Alcide) מכריזה על גיוס הון בהיקף של 5.2 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל ואלרון. זהו סבב הגיוס הראשון (Seed) של החברה אשר הוקמה בשנת 2016 על ידי רני נחמיאס, שמשמש כמנכ”ל החברה וגדי נאור, מנהל הטכנולוגיות הראשי שלה.

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמת אבטחה ייחודית המאפשרת למנהלי אבטחה בכל ארגון לקבל תמונת מצב עדכנית על מספר דאטה-סנטרים ושירותי ענן המיושמים בטכנולוגיות שונותBare-Metal, VM, Container, Serverless)), וכן להגן עליהם בפשטות ובנוחות– על גבי כל פלטפורמה וטכנולוגיית ענן שבה הם משתמשים.

העניין שמגלות בחברה אינטל ואלרון, מעיד על הצורך הגדל והולך לפתרונות עם יכולות הגנה מקיפות על שירותי ענן מודרניים. "אין ספק ששירותי הענן כיום הם ליבו הפועם של הארגון, והוא דורש התייחסות הגנתית מתאימה", מציין רני נחמיאס, מנכ"ל ושותף מייסד Alcide, "לצד ההתפתחות המטאורית של טכנולוגיות המחשוב בענן והצורך הטבעי בהם, קיים גם צורך ממשי לקיים בתוך הארגון מערך ניהול והגנה על הנתונים. חברת אלסיד מובילה את המהפכה הזו". Alcide מציעה מוצר חדשני שעונה על צרכיהם של כלל בעלי העניין הקשורים להיבט אבטחת הדאטה בארגון: צוותי הפיתוח, התפעול והאבטחה. לפתרון של Alcide יכולת ניתוח פנורמית הנעשית בזמן אמת, וכן, כלים המגנים מפני התקפות זדוניות, כולל איומים פנימיים וגניבת מידע רגיש.

"פתרון העומק שמציעה Alcide גורם לנו להאמין בפוטנציאל של החברה. אנו מזהים צורך ממשי לפתרון מהסוג שהחברה מציעה", אמר ריק אצ'ווריה, סגן נשיא חטיבת האבטחה של אינטל. על פי גרטנר, ההוצאות העולמיות על אבטחת מידע יגיעו ל -113 מיליארד דולר עד 2020. הסיכויים של ארגון ליפול קורבן לפגיעה בנתונים הם כעת 1 מתוך 4, על פי מכון Ponemon.

"התעשייה כולה הגיעה לנקודת זמן בה נחוץ פתרון אבטחה חדשני", מציין גדי נאור, מייסד שותף ב-Alcide אשר משמש כמנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה. "הפתרון שלנו מותאם לכל הפלטפורמות והיישומים הארגוניים, הוא בנוי בצורה היברידית לצורך שמירה על בטיחות הנתונים הרגישים ביותר".

״הדאטא סנטר המודרני הנו מורכב מאוד ואף על סף הכאוטי מכיוון שהוא מאפשר מגוון אפשרויות אינסופי החל מאפליקציות בנקאיות במכשירים ניידים, דרך ניהול מכירות ומשאבי אנוש בענן ועד משחקי רשת בהם משתתפים מאות אלפי בני אדם מכל העולם. עבור מציאות כאוטית כזאת נדרשת תפיסת הגנה שונה מתפיסת ההגנה הקיימת לרשתות IT . אלסיד מביאה תפיסה חדשנית המאפשרת לעשות סדר, להבין, לנטר ולהגן על העולם הכאותי הזה. אנחנו נרגשים מהאפשרות להיות שותפים לדרך עבור היזמים והצוות המדהים באלסיד״ אמר זוהר רוזנברג, סמנ״ל בחברת אלרון. .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il