TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלון רבוע כחול: רווח נקי של כ- 86 מיליון ש"ח בתשעת החודשים הראשונים של 2017


אלון רבוע כחול
לעומת כ- 50 מיליון ש"ח רווח נקי (בנטרול רווח חד פעמי שנבע מהסדר ביטל הערבויות אליו הגיע מר מוטי בן משה עם נאמני מגה*) בתקופה המקבילה אשתקד

ברבעון השלישי הסתכם הרווח הנקי בכ- 39 מיליון ש"ח
* ברבעון המקביל הושלמה רכישת השליטה בחברה ע"י מר מוטי בן משה ונכנס לתוקף הסדר הפשרה אותו השיג מר בן משה עם נאמני מגה על ביטול הערבויות שניתנו להם. לאור זאת החליטה החברה גם לבטל את ההחלטה שנתקבלה תחת הבעלות הקודמת למימוש ההחזקות הקבוצה בחברות הבנות דור אלון ורבוע נדל"ן. לשינויים הללו היו השפעה חד פעמית של גידול ברווח התפעולי לרבעון ולתקופה המקבילה בסך כ- 197 מיליון ש"ח ו- 251 מיליון ₪ בהתאמה וגידול ברווח לאחר מס בסך כ- 152 מיליון ש"ח ו- 206 מיליון ש"ח, בהתאמה.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה, הסתכם ברבעון השלישי של 2017 בכ- 39 מיליון ש"ח ולתקופה של תשעת החודשים הראשונים של 2017, הסתכם הרווח הנקי של אלון רבוע כחול בכ- 86 מיליון ש"ח. הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד (בנטרול רווח חד פעמי) הסתכם לכ- 14 מיליון ש"ח ואילו הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2016 (בנטרול רווח חד פעמי*) הסתכם בכ- 50 מיליון ש"ח.


בתקופות המקבילות אשתקד הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הגיע באופן חד פעמי לסך גבוה של כ- 166 מיליון ש"ח ברבעון ושל כ- 256 מיליון ש"ח בתשעת החודשים. יודגש, כי היה זה, כאמור, רווח חד פעמי, לאור ההסדר אליו הגיע מר בן משה עם נאמני מגה על ביטול הערבויות שניתנו להם ע"י הבעלות הקודמת על הקבוצה. עם השלמת הרכישה של הקבוצה ע"י מר בן משה החליטה החברה, כזכור, גם על ביטול החלטת הבעלות הקודמת לממש את החזקות אלון רבוע כחול בחברות המוחזקות דור אלון ורבוע נדל"ן. לשינויים חריגים אלו הייתה השפעה חד פעמית של גידול בסך כ- 197 מיליון ש"ח ברווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד

וגידול ברווח לאחר מס בסך כ- 152 מיליון ש"ח. כתוצאה מאותה החלטה גדל הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2016 בכ- 206 מיליון ש"ח.
הרווח מפעולות של אלון רבוע כחול הסתכם ברבעון השלישי של 2017 בכ- 99 מיליון ש"ח ובתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ- 301 מיליון ש"ח (לעומת 283 מיליון ש"ח כ- 505 מיליון ש"ח בתקופות המקבילות אשתקד). בנטרול אותו רווח החד פעמי, כאמור, גדל הרווח מפעולות ברבעון בכ- 15% לעומת אשתקד ובכ- 19% בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

מעיון בתוצאות הדוח סולו של החברה, עולה כי חלק החברה בתוצאות חברות מוחזקות צמח ברבעון בשלישי של 2017 בכ- 81% והסתכם בכ- 47 מיליון ש"ח לעומת כ- 26 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל חלק החברה בתוצאות חברות מוחזקות גדל בכ- 39% והסתכם בכ- 116 מיליון ש"ח לעומת 84 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות מטה מימון ומס, נטו של אלון רבוע כחול הסתכמו ברבעון השלישי של 2017 בכ- 7 מיליון ש"ח לעומת כ- 57 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הוצאות מטה מימון ומס, נטו, בכ- 31 מיליון ש"ח לעומת כ- 79 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות המימון הסתכמו ברבעון בכ- 4.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 25 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהוצאות המימון ברבעון נובע מהוצאות ריבית על אגח סדרה ד', שאינה צמודה למדד והונפקה בדצמבר 2016 בקיזוז הכנסות משערוך נכסים פיננסיים. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הוצאות המימון בכ- 24.7 מיליון ש"ח לעומת כ- 31.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות המס הסתכמו ברבעון המקביל ובתקופה המקבילה אשתקד בסך כ- 28 מיליון ₪, בין היתר בגין ביטול החלטת מימוש רבוע נדל"ן ודור אלון.

עם פרסום הדוחות של אלון רבוע כחול והחברות המוחזקות דור אלון ורבוע כחול נדל"ן, הודה בעל השליטה, מוטי בן משה, לעובדי החברות ולצוותי ההנהלה על תרומתם להמשך חיזוק האיתנות הפיננסית של הקבוצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il