TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוח פורסטר קובע: מערכת Dynamics 365 של מיקרוסופט מובילה בתחום מערכות מכירה אוטומטיות (SFA)


מיקרוסופט
החברות אשר נכללו בדוח הן אלו המציעות פתרון המתאים לארגונים גדולים עם דרישות מורכבות, מספקות פתרון ממוקד עבור מגוון תעשיות, מציעות מוצר שנמצא בשימוש על ידי חברות וארגונים ואשר לקוחות הדוח מגלות בהן עניין

דוח של חברת המחקר פורסטר, לרבעון השני של שנת 2017, אשר בחן 35 קריטריונים בקרב 10 החברות המובילות בתחום מערכות מכירה אוטומטיות ((Sales Force Automation, מציין את חברת מיקרוסופט כמובילת השוק עם מערכת Dynamics 365.

החברות אשר נכללו בדוח הן אלו המציעות פתרון המתאים לארגונים גדולים עם דרישות מורכבות, מספקות פתרון ממוקד עבור מגוון תעשיות, מציעות מוצר שנמצא בשימוש על ידי חברות וארגונים ואשר לקוחות הדוח מגלות בהן עניין.

על פי הדוח, הנושא את השם " "The Forrester Wave™: Sales Force Automation, Q2 2017, טכנולוגיות SFA נמצאות בתהליך של שינוי, כאשר במהלך שני העשורים האחרונים, הן עשו למעשה מעט מאוד על מנת לסייע לכוח המכירה. במקום זאת, המאפיינים והיכולות שלהן תוכננו סביב הצרכים של המנהלים. אולם, בעידן הנוכחי שבו הצרכן במרכז, הקונים רוצים כח והשפעה רבים יותר במהלך מסע הלקוח שלהם. כתוצאה מכך, ספקי SFA חייבים לבצע התאמה ושדרוג של הפתרונות, כך שיתמכו בפיתוח של מומחי מכירות ויהיו יעילים יותר בביצוע פעילות המכירה.


יכולות המקדמות יעילות ותפוקה גבוהה יותר של המוכר, לצד סביבה של אפליקציות תומכות ו- AI, הן המבשרות על עידן חדש של מכירות. בעוד טכנולוגיות מסורתיות הופכות למיושנות ויעילות פחות, ניתן לצפות מספקים מובילים שיגבירו את המיקוד בצרכי המוכר. ספקים אשר מסוגלים לקדם יעילות ולספק המלצות חכמות למוכר, ממצבים עצמם כמומחים המסייעים ללקוחותיהם לזכות בלב ובארנק של הצרכן המודרני ולעשות זאת בהצלחה רבה.


פורסטר גם מציינים כי SFA מהווה את הבסיס לסביבות טכנולוגיה רחבות יותר לעולם המכירות. היכולות המסורתיות אשר תומכות באחידות של תהליכים ובחיזוי, מהוות את רף הכניסה לשוק, אך הן אינן גורם מבדל. פתרונות SFA חיוניים להעצמת אנשי המכירות המודרניים, על מנת לספק חוויות לקוח איכותית, הכוללת מעורבות גבוהה שלו במותג.


מיקרוסופט, מוקמה בעמדה המובילה בשוק בשקלול הציונים, עם ציון של 4.15 עבור ההיצע הקיים (בהשוואה ל-4.05 של אורקל, ו-3.26 של סאפ), וציון של 4.03 עבור אסטרטגיה (בהשוואה ל- 3.94 של אורקל, ו- SalesForce שקיבלה 4.28).


הדוח של פורסטר מציין כי מיקרוסופט שמה דגש על תהליך מכירה יעיל וחכם, תוך שהיא מאחדת את פתרון ה- SFA עם מערך הפתרונות הרחב שלה. המעבר ל- Dynamics 365 ב- 2016, מאפשר מיקוד גבוה יותר בתפוקת המוכר, עם אינטגרציה עמוקה לאופיס 365 ולאאוטלוק. מיקרוסופט גם מספקת יכולות אנליטיקה גבוהות מאוד, כולל היצע של לימוד מכונה ו- AI כמו גם Power BI.


"עם כל הבאז סביב בינה מלאכותית ולימוד מכונה, מיקרוסופט מציגה בשלות משמעותית בשניהם, עם יכולת הוצאה לפועל וחזון לגבי הדרך בה אנליטיקה מתקדמת משנה את עולם המכירות", מצויין בדוח. הלקוחות מצידם, מדרגים את קצב החדשנות של מיקרוסופט ואת השאיפה שלה לחדשנות, כגבוהים מאוד.
מיקרוסופט מתאימה בצורה מיטבית לחברות המעוניינות ליהנות מרווחי התפוקה הנובעים מהשקעות נוספות שלהן בענן של מיקרוסופט, כמו Office 365, וכן עבור חברות המבקשות לשבש את מתחרותיהן בעזרת AI ולימוד מכונה.


"מיקרוסופט נוטלת את ההובלה בתחום הפתרונות לעולם המכירות הארגוני", מוסר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, שותף זהב של מיקרוסופט. "מערכת Dynamics 365 היא הדור הבא של פתרונות ארגוניים בענן. מיקרוסופט מסירה את החסמים שבין מערכות ERP ו- CRM ואת הצורך לקשר ביניהן עם מערכת מידע אחת אחודה, בה קיים כרטיס לקוח אחד, החל משלב ההזדמנות, דרך שלב הצעת המחיר והמכירה ועד למודולים הפיננסים. הבחירה של חברת המחקר פורסטר למקם את מיקרוסופט כמובילת השוק מביאה לידי ביטוי את ההשקעה האדירה של מיקרוסופט במערכת ומחזקת את המיצוב שלה בשוק הישראלי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il