TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיא ניתוח הדמיות נכנסת לשותפות עם GE Healthcare בתחום ניתוח אוטומטי של הדמיית אולטרסאונד


דיא ניתוח הדמיות
רוב וולטון, מנכ"ל, GE Healthcare Primary & Affordable Care, ציין, "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דיא ניתוח הדמיות
דיא ניתוח הדמיות (DiA Imaging Analysis), חברה המפתחת כלי תוכנה לניתוח הדמיות רפואיות, הודיעה היום שהיא חתמה על הסכם רישוי ומתן שירותים מקצועיים רב שנתי, שאינו בלעדי עם GE Healthcare. דיא מתעתדת לפתח את טכנולוגית ניתוח ההדמיות האוטומטי שפיתחה כדי שתתאים למכשירי האולטרסאונד של GE.

דיא מפתחת ומשווקת טכנולוגיות אוטומטיות לניתוח הדמיות אולטרסאונד לצורך פיענוח מיידי, מדויק ואמין בסביבה שבה מקבלים טיפול ראשוני, כגון חדרי מיון, אמבולנסים ומרפאות קהילתיות. כלי ניתוח אלו מבוססים על פיתוח שיטה חדשה ואלגוריתמים מתקדמים וייחודיים לזיהוי תבניות וללמידת מכונה (Machine Learning), שיכולים לשפר בצורה משמעותית את ניטור מצב החולים, ולספק לרופאים כלים רבי עוצמה שיתמכו בתהליך קבלת החלטות רפואיות.

רוב וולטון, מנכ"ל, GE Healthcare Primary & Affordable Care, ציין, "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דיא ניתוח הדמיות. לחברת GE Healthcare היסטוריה ארוכה באספקת פתרונות חדשניים ללקוחותינו ברחבי העולם. כלים אלו מביאים יכולות חדשות להדמיית אולטרסאונד למקומות של המפגש הראשוני עם המטופל".

הילה גולדמן אצלאן, מנכ"לית ומייסדת שותפה, דיא ניתוח הדמיות, אמרה, "אנחנו נרגשים באשר לשיתוף פעולה זה, ומצפים לעבוד עם חברה מובילה כמו GE Healthcare. הכלים האוטומטיים והמתקדמים שלנו לניתוח אולטרסאונד לב, בסביבה הטיפולית הראשונה, הם הראשונים להגיע לשוק, ואנו מתכננים להשיק בקרוב כלי ניתוח נוספים כחלק מהחזון שלנו לשפר את הטיפול בחולים".

ארנון תוסייה-כהן, יו"ר וסמנכ"ל פיתוח עסקי, דיא ניתוח הדמיות, הוסיף, "נכון להיום, אנחנו החברה היחידה שמציעה כלים אוטומטיים למכשירי אולטרסאונד מבוססי מובייל, ואנו גאים לחבור עם GE Healthcare כדי לאפשר אספקה מיידית של מידע בסביבת הטיפול הראשוני במטופל".

אודות דיא ניתוח הדמיות
דיא ניתוח הדמיות מפתחת וממסחרת תוכנות לניתוח הדמיות רפואיות, שמספקות כלים ממוחשבים, אוטומטיים וישימים לניתוח הדמיות מהיר, אובייקטיבי ומדויק, תוך התמקדות תחילה באקו-לב. כלי הניתוח הממוחשב של החברה, שקיבלו אישורי FDA ו-CE, מבוססים על אלגוריתמים מתקדמים לזיהוי תבניות וללמידת מכונה שמחקים בצורה אוטומטית את האופן בו העין האנושית מזהה גבולות ותנועה, ומספקים באופן זה מידע מדויק ואמין לשימוש הרופאים.

החברה הוקמה על ידי הילה גולדמן אצלאן (מנכ"לית), מיכל יעקובי (סמנכ"לית פיתוח) וארנון תוסייה-כהן (יו"ר וסמנכ"ל פיתוח עסקי. למידע נוסף www.dia-analysis.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il