TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים


התאחדות התעשיינים
"תעשיית המזון תומכת ברפורמת ייצור מזון בריא של משרד הבריאות, ומייצרת מגוון רחב של מוצרים בריאים לטובת הציבור. מגמה זו רק תלך ותתחזק"

"אנו מחויבים לצרכנים שלנו, ותומכים ברפורמת ייצור מזון בריא של משרד הבריאות, במטרה להוביל ולקדם אורח חיים בריא. תעשיות המזון מייצרות כבר שנים מספר, מגוון רחב של מוצרים בריאים לטובת הציבור ומגמה זו רק תלך ותתחזק", כך הצהיר הבוקר (ב') יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, שלום זידלר, בועדת העבודה של הכנסת, בנושא סימון מוצרי מזון.


זידלר המשיך ואמר כי "תעשיית המזון מובילה באופן עצמאי את הרפורמה לייצור מזון בריא ומזין יותר. במסגרת זו, התעשייה פעלה ללא לאות על מנת לחדש ולשפר את מוצריה, ולהפחית באופן מבוקר את כמות השומן, הנתרן והסוכר. זאת על מנת להעניק לצרכנים את המוצרים הטובים והבריאים ביותר, מבלי לפגוע בטעמים האהובים. יצרני המזון היו שותפים לועדת האסדרה של משרד הבריאות לפני כשנה, משתפים פעולה ותומכים ברפורמת הסימון. סימון מזון המומלץ לצריכה בסימון ירוק, הנו מהלך חיובי וחשוב שייושם במקביל לסימון אדום, על מנת לעודד את היצרנים".

בנוסף הדגיש זידלר את חשיבותה הגדולה של הקרן לתמיכה במפעלים קטנים ובינוניים למען ייצור מזון בריא, שההתאחדות פועלת להקים ביחד עם ועדת האסדרה של משרד הבריאות. "הקרן צפויה לעזור למפעלים קטנים ובינוניים, אשר זקוקים לתמיכה כלכלית במעבר לייצור מוצרי מזון בריאים יותר, במסגרת הרפורמה. כספי הקרן יופנו לפעילות מחקר ופיתוח חדשנית וענפה, אשר תוביל לחדשנות בתחום המזון והגדלה משמעותית בהיקף המוצרים הבריאים המוצעים לצרכן הישראלי".


זידלר הדגיש כי הוא רואה ברפורמה הזדמנות, ובכדי שהרפורמה תצליח באופן מלא, על משרד הבריאות לאפשר לתעשייה זמן הערכות ראוי ובפרט להתחשב בצרכי התעשייה הקטנה והבינונית. "התעשייה הקטנה והבינונית בישראל היא בעלת משאבים כספיים נמוכים יותר וכוח אדם מועט, ועל כן על משרד הבריאות מוטלת האחריות להעניק לה תשומת לב מיוחדת, על מנת שתעבור את הרפורמה בהצלחה, ותוכל לספק מוצרים בריאים ומזינים לציבור הרחב".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il