TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CA Technologies הכריזה על FreshTracks.io - הפרויקט החדש ביותר של חממת התוכנה CA Accelerator


CA Technologies
CA Accelerator מקדמת סטארטאפים חדשניים כדי "לתדלק" את מפעל התוכנה המודרני

CA Technologies הודיעה בכנס CA World ’17, שנערך בלאס וגאס, על הרשמה פתוחה לתכנית ה-Beta של FreshTracks.io, פרויקט חדשני הנובע מתכנית CA Accelerator, שהניבה עד כה 10 סטארטאפים הרשומים בחממה. המיזמים של CA Accelerator פועלים כ”סטארטאפים רזים" בתוך CA, כאשר יזמים בתוך החברה מקבלים תמיכה ומימון לפיתוח ובדיקה של רעיונות למוצרים חדשים בשוק.
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

בעת שמהנדסי CA חיפשו דרך לנטר את ה-microservices שלהם באמצעות פתרונות קיימים, נבט הרעיון ל- FreshTracks.io. לדוגמה, FreshTracks.io נוסדה כדי לפתור את הבעיות בניטור containerized applications. הצוות של FreshTracks.io מינף את המומחיות של CA בתחום ה-containers , אך התחיל עם "דף חלק" ואיפשר לחבריו להתמקד בבעיה מנקודת המבט של חוויית הלקוח, במקום באמצעות כלים ישנים קיימים. הצוות השתמש בטכנולוגיית קוד פתוח כבסיס, ויצר שכבה של למידת מכונה על מנת לבנות מערכת ניטור תוך למידה עצמית, המסוגלת לתת התראות חכמות בזמן אמת. התוצאה היתה פתרון יעיל וחסכוני לצוותים העוסקים ב-container operations, במיוחד צוותים המשתמשים ב-Prometheus יחד עם Kubernetes.


הכלים הנוכחיים לניטור containers עושים עבודה טובה באיסוף מדדים ((metrics לגבי מצב האפליקציות, אך הם אינם עומדים בציפיות בזיהוי דינמי של אנומליות, במטרה לאפשר למהנדסים לפעול על סמך מדדים אלה. FreshTracks.io משתמש בלמידת מכונה כדי לספק התראות חכמות המאפשרות זמינות גבוהה של אפליקציות.


ככל שעסקים מיישמים יותר למידת מכונה ואוטומציה, כך קיים ביקוש רב יותר לטכנולוגיה של ניהול container. זהו הפרויקט הרביעי הממוקד ב-container שנולד מתוך CA Accelerator.
"התרבות של CA Accelerator מעריכה את החדשנות ומשנה את הדרך שבה אנו חושבים על פתרון לאתגרי הלקוחות. באמצעות החוויות שלנו, הבנו את הצורך בניטור container ויצרנו את הפתרון שלנו על מנת לחלוק אותו עם אחרים העומדים בפני אתגרים דומים" אמר בוב קוטון, ממיסדי FreshTracks.io. "אנו שמחים על ההזדמנות בתחום זה עבור מפתחים. הגמישות והמשאבים של תכנית ה-Accelerator אפשרה ל- FreshTracks.io להפוך למציאות."


תכנית CA Accelerator
במקום להסתמך על מודל חדשנות מסורתי של ביצוע מספר השקעות גדולות בפרויקטים לטווח ארוך, אשר לעתים קרובות מביאים לאובדן הזדמנויות כתוצאה מקיבעון ו/או הנחות לקויות, CA Accelerator מטפחת פרויקטים קטנים רבים, היכולים להביא להצלחה מהירה.


השהיה בחממה היא ברוטציה, והדבר מסייע בהפחתת הסיכונים לעובדים המועברים ל-CA Accelerator. במהלך תקופת רוטציה של 12 חודשים, נשמר המעמד של העובד בחברה, דבר המאפשר לו לפתח את המיזם, תוך מתן חופש מלא לרעיונות יצירתיים. למעלה מ -100 עובדי CA הצטרפו עד כה לתכנית.
תכנית CA Accelerator, שהוקמה ב-2016, מסייעת לטפח את התרבות של החברה כזריזה (Agile) וחדשנית יותר. CA Jarvis - מנוע אנליטי פנימי והפרויקט המצליח ביותר של CA Accelerator עד כה - שולב בקווי העסקים של CA בתחומי ה- Agile Operations, ניהול API ואבטחת מידע. CA Jarvis הוא רק דוגמה אחת לאופן שבו תכנית CA Accelerator מסייעת בהעצמת סל המוצרים הקיים של CA ומניעה את השינוי התרבותי בחברה.

"כשהתחלנו בשנה שעברה את תכנית CA Accelerator, הכוונה היתה לא רק להביא רעיונות חדשניים לחברה" אמר אוטו ברקס, המנהל הטכנולוגי הראשי של CA Technologies. "רצינו גם להבטיח כי CA Accelerator יוכל לשמש כ'כוכב הצפון' שינחה אותנו דרך השינויים התרבותיים והטכנולוגיים המואצים שאנו רואים בענף. כשאנו רואים את שיתוף הפעולה ההדוק בין צוותי החממה שלנו ללקוחותינו, כדי לפתור את אתגרי המחר, הדבר מביא לסיפוק רב".

בכנס CA World הוצגו פרויקטים נבחרים כגון FreshTracks.io, CA Jarvis, Waffle.io, Yipee.io ו-WhoZoo.io.

מידע נוסף על CA Accelerator ניתן למצוא ב-http://www.ca.com/accelerator . מידע נוסף על תכנית ה-Beta של FreshTracks.io ניתן למצוא ב- https://freshtracks.io

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il