TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המ-לט ממשיכה במגמת הצמיחה


המלט
מציגה הכנסות שיא ברבעון השלישי של 2017 שהסתכמו בכ-38.9 מליון דולר, המשקף גידול בשני תחומי הפעילות של החברה

הרווח התפעולי (בנטרול הכנסות אחרות) ברבעון השלישי הסתכם בכ-4.4 מיליון דולר, גידול של כ-30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

ה-EBITDA (בנטרול הכנסות אחרות) ברבעון השלישי הסתכם בכ-5.9 מיליון דולר, משקף גידול של כ-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

המ-לט רכשה לאחרונה חברה בסינגפור הפועלת בתחום מערכות שליטה ובקרה

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "המ-לט מסכמת רבעון חזק נוסף, שאופיין בשיא בהכנסות ומבטא את חיזוק מעמדה של החברה בשווקים תוך ביצוע פרוייקטי דגל ללקוחות בינלאומיים מובילים. ברבעון השלישי נמשכה מגמת הצמיחה והחברה הציגה גידול במכירות הן בתחום המוצרים האולטרה נקיים והן בתחום המוצרים לתעשייה התהליכית. אנו ממשיכים לבסס את מעמדנו ולחזק את הקשרים עם הלקוחות תוך מתן פתרונות מיוחדים ומתן מענה לצרכי ההנדסה והתכנון באתרי הלקוחות. אנו מתקדמים בהקמת המפעל החדש בסין ורואים בו פוטנציאל גדול בחדירה לשוק המוליכים למחצה ובתמיכה בביקושים בשוק האנרגיה הגרעינית באסיה בכלל ובסין בפרט. המפעל שמוקם צפוי להכפיל את יכולות הייצור הקיימות כיום בחברה הסינית. לאחרונה, הודענו על רכישת חברה בסינגפור שפועלת בתחום תכנון ואינטגרציה של מערכות בקרה לברזים ואוטומציה בתחום התעשייתי וכן בתחום הנפט והגז המתעורר והיא מחזקת את מיצובנו ויכולתנו לתת מענה לשוק באסיה בתחום זה. בנוסף, אני גאה על הבחירה בהמ-לט על ידי הרשות הלאומית לחדשנות להפעלת המעבדות לחדשנות טכנולוגית. אנו עמלים על הקמת המעבדה ובוחנים שיתופי פעולה אפשריים עם מספר חברות הזנק ושותפים אסטרטגיים אחרים.


המ-לט נערכת להגדלת כושר הייצור תוך אופטימיזציה רב מערכתית בתפעול ומרכזת מאמצים לספק פתרונות ומוצרים איכותיים וייחודיים תוך גמישות ויעילות במענה לצרכי הלקוחות. הקבוצה ממוצבת היטב הן מבחינה הפרישה הגיאוגרפית והן מבחינה תפעולית, וערוכה להאצת הצמיחה ומעמדנו התחרותי והשיווקי הגלובלי".

המ-לט, העוסקת בפיתוח ומכירת מחברים, ברזים, שסתומים ומערכות בקרה ופיקוד לתעשיות התהליכיות ותעשיות האולטרה נקיות, פרסמה היום את תוצאות פעילותה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017.

המכירות ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו בכ-38.9 מיליון דולר, שיא רבעוני בתולדות החברה ומהוות גידול של כ-17.9% לעומת מכירות של כ-33 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במכירות נובעת מגידול במכירות בשני תחומי פעילות המוצרים האולטרה נקיים והתעשייה התהליכית. עיקר העלייה במכירות הינה באירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק. בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו המכירות בכ-16.5% והסתכמו בכ-107.4 מיליון דולר לעומת כ-92.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובע בעיקר מגידול במכירות בשני תחומי הפעילות.

מכירת המוצרים לתעשיית המוצרים האולטרה נקיים הסתכמו ברבעון השלישי של 2017 בכ-15.9 מיליון דולר, עלייה של כ-36.9% לעומת מכירות של כ-11.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במכירות המוצרים האולטרה נקיים ביחס לרבעון השלישי בשנת 2017 נובעת בעיקרה מעלייה בביקושים באירופה וצפון אמריקה.

מכירות המוצרים לתעשייה התהליכית הסתכמו ברבעון השלישי של 2017 בכ-23 מיליון דולר, לעומת מכירות של כ-21.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה של כ-7.5% במכירות המוצרים לתעשייה התהליכית, ביחס לרבעון השלישי בשנת 2016, נובעת בעיקרה מעלייה בביקושים למוצרי החברה באירופה והמזרח התיכון.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2017 צמח בכ-13.9% והסתכם בכ-14.3 מיליון דולר (כ-36.7% מסך המכירות), וזאת בהשוואה לרווח גולמי של כ-12.5 מיליון דולר (כ-38% מסך המכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 צמח בכ-15.7% והסתכם בכ-39.6 מיליון דולר (כ-36.9% מסך המכירות) וזאת בהשוואה לכ-34.2 מיליון דולר (כ-37.1% מסך המכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי לשנת 2017 הסתכם בכ-5.1 מיליון דולר בהשוואה לכ-3.3 מיליון דולר רבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-54%. הרווח התפעולי (בנטרול הכנסות אחרות) ברבעון השלישי של שנת 2017 הסתכם בכ-4.4 מיליון דולר (כ-11.3% מסך המכירות) בהשוואה לכ-3.4 מיליון דולר (כ-10.2% מסך המכירות) ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 צמח הרווח התפעולי בכ-25% לכ-12.1 מיליון דולר לעומת כ-9.7 מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 צמח הרווח התפעולי (בנטרול הכנסות אחרות) בכ-8.5% לכ-11.3 מיליון דולר לעומת כ-10.4 מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות אחרות בתקופת הדו"ח נובעות בעיקרן מרווח הון נטו (בניכוי עלויות עסקה) כחלק מיישום השלב הראשון בהסכם עם הממשל בסין. ההוצאות האחרות בתשעת החודשים הראשונים בשנת 2016 כוללות עלויות בקשר לעסקת רכישת חברת הבת בסין.

ה-EBITDA (רווח תפעולי בתוספת פחת והפחתות) שהציגה הקבוצה ברבעון השלישי של שנת 2017 הסתכם בכ-6.9 מיליון דולר, שיא רבעוני בתולדות החברה ומשקף גידול של כ-39.2% לעומת כ-4.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA בנטרול הכנסות אחרות הנובעות מרווח הון בחברת הבת בסין, הסתכם ברבעון השלישי של שנת 2017 בכ-5.9 מיליון דולר, גידול של כ-19.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 הסתכם בכ-16.9 מיליון דולר, גידול של כ-20% בהשוואה לכ-14 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2016. ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 בנטרול הכנסות/הוצאות אחרות הסתכם בכ-15.9 מיליון דולר, גידול של כ-8% בהשוואה לכ-14.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2016.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה ברבעון השלישי של שנת 2017 הסתכם בכ-4 מיליון דולר ומשקף גידול של כ-49.5% בהשוואה לכ-2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 הסתכם בכ-9.7 מיליון דולר בהשוואה לכ-8.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-18.6%.

ההון העצמי נכון ליום 30.9.17 הסתכם בכ-76.9 מיליון דולר לעומת כ-70.3 מיליון דולר ליום 31.12.16. העלייה בהון העצמי נובעת בעיקרה מרווח בתקופה (כ-9.7 מיליון דולר) המקוזזת בירידה ביתרת העודפים הנובעת מדיבידנד שחולק לבעלי מניות החברה בסך של כ-5 מיליון דולר.

אירועים בתקופת הדו"ח ולאחריה
ב-9 באוגוסט 2017 המ-לט נבחרה כאחד מחמשת הזכיינים שיפעילו את המעבדות לחדשנות טכנולוגית מטעם הרשות הלאומית לחדשנות. החברה תקבל זיכיון לתקופה של שלוש שנים להפעיל מעבדה לחדשנות. במהלך תקופה זו תשתתף הרשות הלאומית לחדשנות במימון הקמת תשתית טכנולוגית בהמ-לט בסכום כולל של עד 4 מיליון ש"ח, בהנחה של קליטת ארבע חברות הזנק למעבדה במהלך תקופת הזיכיון, ובתפעול שוטף של עד חצי מיליון ש"ח בשנה או 50% מסך ההוצאות המוכרות, הנמוך מבניהם. המעבדה הטכנולוגית שמקימה המ-לט נתמכת על ידי אקו סיסטם מגוון המאגד שותפים אסטרטגיים, ביניהם מוסדות אקדמיה, חברות טכנולוגיה, מרכזי יזמות וגופי השקעות, חברות מובילות בשליטת קרן פימי בעלת השליטה בחברה, וחברות מובילות מקומיות וזרות איתם עובדת המ-לט בצורה שוטפת.

ב-10 באוגוסט 2017 המ-לט הודיעה כי חברת הבת בסין, בבעלות מלאה של החברה, חתמה על הסכם עם הנהלת מחוז Yangzhong להעתקת מפעל החברה בסין. המפעל החדש שיוקם בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון דולר, כשמתוכם תשקיע החברה באמצעות מימון חיצוני כ-6 מיליון דולר. סך של כ-9 מיליון דולר יתקבלו מתמיכות ממחוז Yangzhong. המפעל החדש יהיה בעל כושר ייצור כפול מכושר הייצור של המפעל הנוכחי, הפועל כיום בתחום התעשייה התהליכית, ובו הקבוצה תוכל לייצר גם מוצרים לתחום התעשייה האולטרה נקייה בכלל ולתעשיית המוליכים למחצה בפרט. במהלך בניית המפעל החדש, תהיה רשאית חברת הבת בסין להמשיך ולהשתמש בשטח היצרני של המפעל הנוכחי ובכך לא צפויה להיפגע יכולת הייצור של חברת הבת בסין עד להשלמת בניית המפעל החדש. ברבעון השלישי של השנה המ-לט קבלה חזקה בשטח המקרקעין החלופי ועבודות הפיתוח והתכנון החלו. במקביל, נמסר בניין המשרדים לידי ממשלת המחוז על מנת לאפשר את פעולות פיתוח הכביש.
להערכת החברה בניית המפעל החדש צפויה להסתיים עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2019.

ב-27 באוקטובר 2017 המ-לט השלימה, באמצעות חברה בת בסינגפור בבעלותה המלאה, רכישה של 70% ממניות חברת Rovac Pte. Ltd, חברה פרטית בסינגפור הפועלת בתחום הנפט והגז תמורת כ-450 אלף דולר. החברה הנרכשת הינה בעלת ידע ויכולות בתחום התכנון, ההרכבות והאינטגרציה של מערכות שליטה ובקרה לענף הנפט והגז ובעלת קשרים הדוקים עם חברות הנדסה באסיה ובעולם.

אודות המ-לט:
המ-לט בשליטת קרן פימי (61%), היא מהחברות המובילות בעולם לייצור ומכירת ברזים, מחברים שסתומים ופתרונות בקרה לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשייה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה. החברה נוסדה בשנת 1961 ומתקני הייצור והנהלתה ממוקמים באזור התעשייה ציפורית. המ-לט מעסיקה מעל ל-950 עובדים בישראל וברחבי העולם, ומתקני הייצור של החברה בישראל מתפרשים על מעל ל-25 אלף מ"ר. להמ-לט חברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, סין, רוסיה, צרפת, נורווגיה וסינגפור. מניותיה של המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il