TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת תהל ממשיכה את רצף הזכיות בפרויקטים בהודו: תקים מערכת לאספקת מים בהיקף של כ-102 מיליון שקל


תהל
זהו הפרויקט הרביעי שבו זוכה קבוצת התשתיות של קרדן אן.וי בהודו מתחילת השנה, והוא מביא את היקף הפרויקטים שלה בהודו לכ- 760 מיליון שקל * תהל גם זכתה בחודשים האחרונים בפרויקטים באנגולה ובזמביה בהיקף כולל של כ-1.7 מיליארד שקל

סער ברכה, מנכ"ל קבוצת תהל: "הקמנו את תהל הודו לפני כחמש שנים כמנוע צמיחה גיאוגרפי לתחומי הליבה של תהל, וכיום היא אחת מחברות התשתיות הישראליות הגדולות הפועלות בהודו. זוהי הזכייה הרביעית שלנו בחוזה בהודו בחודשים האחרונים והיא מביאה את צבר העבודות הנוכחי שלנו בתת היבשת ללמעלה מחצי מיליארד שקל"

קבוצת התשתיות תהל, מקבוצת קרדן אן.וי, ממשיכה להרחיב את פעילותה בהודו: הקבוצה הודיעה היום על זכייתה במכרז להקמה של מערכת לאספקת מים לעיר Nagercoil שבמדינת Tamil Nadu, תמורת כ-102 מיליון שקל (כ-29 מיליון דולר). זהו הפרויקט השישי שבו זוכה תהל בהודו והפרויקט הרביעי מסוג זה בשנת 2017. בסה"כ זכתה תהל בפרויקטים בהיקף של כ- 215 מיליון דולר בהודו במהלך שלוש השנים האחרונות.


הפרויקט, שיוקם עבור חברת המים והביוב הממשלתית של Tamil Nadu, יכלול חידוש, הרחבה ושדרוג של רשת אספקת מים במחוז Kanyakumari שבמדינת Tamil Nadu. המערכת שתקים תהל, ושאליה יחוברו כ-85 אלף בתי אב, צפויה לכלול תחנות שאיבה, מתקני טיפול במים, צנרת הולכה ומאגרים תפעוליים שונים. עבודות ההקמה צפויות להימשך כ-30 חודשים ותקופת האחזקה צפויה להימשך כ-12 חודשים נוספים ממועד מסירת הפרויקט ללקוח. התמורה לתהל תשולם על פי התקדמות הפרויקט, בהתאם לאבני דרך שנקבעו בהסכם. הפרויקט ממומן ע"י IBRD והבנק העולמי (באמצעות הממשלה המקומית).


פעילות תהל בשוק ההודי צומחת מאוד בשנתיים האחרונות: לפני כחודש וחצי זכתה החברה בשני פרויקטים לתכנון והקמה של מערכות לטיפול ואספקת מים במתכונת אחריות כוללת (turn-key) בעיר נירסה שבמדינת ג'הרקאנד, בהיקף כולל של כ-280 מיליון שקל (כ-80 מיליון דולר). שני הפרויקטים יחד צפויים לאפשר אספקת מים לכ-127 אלף בתי אב. בחודש יוני הודיעה תהל כי זכתה בפרויקט להקמת מערכת אספקת מים לכפרים במדינת ג'הרקאנד בהיקף של כ-90 מיליון שקל, אשר תשרת כ- 24,000 בתי אב. פרויקט נוסף של תהל בהודו הוא פרויקט Gadag שבמדינת קרנטקה, הנמצא בשלבי הקמה מתקדמים, במסגרתו מקימה תהל מערכת לשאיבה, טיפול במים והפצת מים ל-131 כפרים ויישובים במדינה.


הזכיות בהודו ממשיכות רצף של עסקאות משמעותיות לתהל ומצטרפות לארבעה חוזים גדולים נוספים שנחתמו על ידי תהל בחודשים האחרונים: הראשון, במסגרתו חתמו תהל ושותפתה בפעילות באנגולה ובזמביה, חברת ZRB, על 3 הסכמים לפיתוח והקמה של 3 פרויקטים לפיתוח חקלאי ב-3 אזורים באנגולה, בהיקף כולל של כ-1.05 מיליארד שקל (כ-291 מיליון דולר). מספר ימים קודם לכן הודיעה תהל כי חתמה עם שותפתה על הסכם, במסגרתו תקים פרויקט דומה עבור ממשלת זמביה יחד עם ZRB, תמורת כ-640 מיליון שקל (כ- 176 מיליון דולר).

סער ברכה, מנכ"ל קבוצת תהל, אמר: "הקמנו את תהל הודו לפני כחמש שנים כמנוע צמיחה גאוגרפי לתחומי הליבה של תהל, וכיום הינה אחת מחברות התשתיות הישראליות הגדולות הפועלות בהודו. זוהי הזכייה הרביעית שלנו בחוזה במדינה בחודשים האחרונים והיא מביאה את צבר העבודות הנוכחי שלנו בהודו ללמעלה מחצי מיליארד שקל. ממשלת הודו מתכננת השקעות עתק של 31 מיליארד דולר בפיתוח מערכות מים וחקלאות, ותהל ממוצבת היטב על מנת לממש את הפוטנציאל העצום הזה בתחומי פעילותה - מים ושפכים, חקלאות, סביבה וגז. העובדה שהשכלנו להקים בהודו לפני 5 שנים חברה מקומית, שמעסיקה למעלה מ- 100 עובדים מקומיים מקצועיים ומתבססת בעיקר על ידע ישראלי – הוכיחה את עצמה כדרך נכונה לפעול במדינה".

אודות תהל:
תהל, בניהולו של סער ברכה, שנבחרה זו השנה השלישית ע"י D&B כחברת ההנדסה הגדולה בישראל, היא חברה בת של חברת האחזקות קרדן אן וי, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת EURONEXT באמסטרדם. בשנים האחרונות, תחת ניהולו של ברכה, עברה תהל שינוי אסטרטגי ומבני, וכיום היא פועלת בארבעה תחומי ליבה – מים ושפכים, פיתוח חקלאי, גז טבעי וסביבה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il