TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פטנט חדש לפלוריסטם: שיטות לטיפול בקרינה או פגיעה כימית


פלוריסטם
פלוריסטם מרחיבה את ההגנה על PLX-R18 עם פטנט לטיפולי כימותרפיה, קרינה, מחלות גנטיות ומחלות אוטואימוניות

פלוריסטם הישראלית, מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי המופקים מתאי שלייה, מודיעה היום כי משרד הפטנטים האירופאי אישר פטנט ל-PLX-R18 תחת הכותרת "שיטות לטיפול בקרינה או פגיעה כימית".
פלוריסטם מחזיקה כיום במספר רב של פטנטים ברחבי העולם הנוגעים לטיפול בכשל במח העצם לאחר או בתמיכה בהשתלת דם טבורי, מח עצם או דם פריפריאלי. פטנט חשוב זה מרחיב את נכסי הקניין הרוחני של פלוריסטם למערך חדש של אינדיקציות הקשורות לכשל מח העצם במקרים מגוונים יותר כגון בתסמונת הקרינה החריפה (ARS), הפרעות גנטיות, טיפולי כימותרפיה ועוד. פלוריסטם מחזיקה כיום ביותר מ-115 פטנטים, ונמצאת בתהליך אישור ליותר מ-100 פטנטים נוספים ברחבי העולם.


PLX-R18 הוא מוצר הריפוי התאי השני אותו מפתחת פלוריסטם. התאים, שמקורם בשלייה, אינם מצריכים התאמה גנטית ונתינים בהזרקה פשוטה לשריר. התאים משחררים קוקטייל של חלבונים רפואיים שגורמים לשורות הדם (התאים הלבנים, האדומים וטסיות הדם) להתחדש ולשקם את פעילות המערכת ההמטופואטית הפגועה.


נשיא פלוריסטם ומנכ"ל משותף, יקי ינאי, אמר היום כי "PLX-R18 מכוסה כיום ע"י מספר פטנטים בשווקי מפתח ברחבי העולם לטיפול בכשל במח העצם הקשור להשתלה. מה שהופך את הפטנט הנוכחי לפטנט מפתח עבור נכסי הקניין הרוחני שלנו היא העובדה שהוא מטפל במגוון רחב יותר של מצבים רפואיים בהם מח העצם נפגע ללא קשר להשתלה. התאים שלנו הראו יכולת לתמוך בהתאוששות של המערכת ההמטופואטית ובשיקום שלוש שורות הדם. עם היכולות של PLX-R18 אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל גבוה לטפל במגוון בעיות המטולוגיות, אשר יחדיו מהווים נתח שוק עולמי משמעותי".


אודות פלוריסטם
פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, שממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il