TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדלי שרונים תגריל 64 דירות לזוגות צעירים באזור


השדרה הירוקה אזור של מגדלי שרונים
חברת הנדל"ן, בשיתוף המועצה המקומית אזור, תקיים הגרלה שבה ייהנו תושבים מדירות במחיר מיוחד בפרויקט "השדרה הירוקה אזור". לפני שנתיים הוגרלו בשני הבניינים הראשונים 68 דירות לזוגות צעירים תושבי המקום

חברת מגדלי שרונים ממשיכה את שיתוף הפעולה עם המועצה המקומית אזור ותקיים הגרלה בקרב בני מקום שייהנו מ-64 דירות במחיר מיוחד. לרגל השקת שני הבניינים הנוספים בפרויקט "השדרה הירוקה אזור", ואחרי שקיימה הגרלה בשני הבניינים הראשונים לפני כשנתיים, תתקיים הגרלה נוספת (בתחילת חודש נובמבר) בה יתאפשר לבני מקום חסרי דירה ליהנות מהאפשרות לרכוש דירת 3 או 4 חדרים במחיר מיוחד.
מגדלי שרונים, בבעלות אריה בר ומוטי קופרלי, הגרילו לפני כשנתיים 68 דירות בשני הבניינים הראשונים שיצאו לשיווק. מעל ל-450 מתושבי אזור הביעו התעניינות אליה הגיעו מעל ל-200 זכאים וכל 68 הדירות בפרויקט נמכרו.


כמו בפעם הקודמת, המתמודדים בהגרלה יצטרכו לעמוד במספר קריטריונים כדי ליהנות מדירה במחיר מיוחד. עליהם להיות תושבי אזור המתגוררים ביישוב לפני יולי 2012 או זוג נשוי שהוריו של אחד מבני הזוג תושבי היישוב ומתגוררים בו לפני יולי 2012, והם צריכים להחזיק באישור זכאות תקף של חסרי דירה ממשרד הבינוי. כמו כן, יאושרו רק זכאים שלא זכו בדירה במסגרת מחיר למשתכן או מחיר מטרה ולא רכשו דירה בהגרלה הקודמת שנערכה עבור שני הבניינים הראשונים. לאחר ההגרלה תינתן לזכאים אפשרות לרכוש דירה בפרויקט על פי סדר שהתור שיקבע בהגרלה.


מגדלי שרונים מציעה לתושבי המקום דירות 3 חדרים במחיר של החל מ-1.275 מיליון שקל או דירות 4 חדרים בגודל של 107 מ"ר במחיר של החל מ-1.758 מיליון שקל. מדובר במחירים הנמוכים בכ-12% עד 20% ממחיר הדירות שיימכרו בפרויקט לקהל הרחב.


לדברי אריה בר, מנכ"ל מגדלי שרונים, ולשעבר מנכ"ל משרד הבינוי, הפנים והתחבורה: "הממשלה מציעה במסגרת תכנית מחיר למשתכן דירות במחיר מופחת, אולם ייקח זמן רב עד שהזכאים יוכלו לקבל את המפתח לדירות. אני חושב שדווקא פתרונות כמו שיזמנו בשיתוף עם המעצה המקומית של אזור, יכולים להניב תוצאות טובות יותר. מדובר בפרויקט שנמצא כבר בהליך בנייה מתקדם וזכאים בני מקום יכולים לראות את היום בו ייהנו מדירה בגוש דן ובמחיר שפוי".


פרויקט השדרה הירוקה באזור הוא הראשון שיוצא לדרך ביישוב אחרי כמעט עשור של דשדוש בהתחלות הבנייה. משנת 2006 ועד היום החלה בנייתן של 132 יח"ד בלבד ביישוב שנמצא בגוש דן. הפרויקט כולל 296 יח"ד על פני 4 מגדלים. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il