TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האינטרפול ומעבדת קספרסקי מבססים את השותפות ביניהם עם הסכם חדש לשיתוף מודיעין איומים


קספרסקי
לאור העובדה שמטבעם איומי סייבר הם לעיתים קרובות חוצי גבולות או חסרי גבולות, מעבדת קספרסקי מובילה ומקדמת מזה שנים את החשיבות של שיתוף פעולה בתעשייה

כחלק מחיזוק מחויבותה לשיתוף פעולה גלובלי במלחמה כנגד פשיעת סייבר, חתמה מעבדת קספרסקי על הסכם לשיתוף מודיעין איומים עם האינטרפול. המסגרת המשפטית נועדה להמשיך לפתח ולייעל את שיתוף פעולה בין מעבדת קספרסקי לבין האינטרפול, באמצעות שיתוף נתונים לגבי הפעילות העדכנית ביותר של עברייני סייבר, בכל מקום בו הם נמצאים.


לאור העובדה שמטבעם איומי סייבר הם לעיתים קרובות חוצי גבולות או חסרי גבולות, מעבדת קספרסקי מובילה ומקדמת מזה שנים את החשיבות של שיתוף פעולה בתעשייה. מומחי החברה משתפים פעולה על בסיס קבוע עם האינטרפול, ומשתפים מידע עם גופי אכיפת חוק במדינות השונות של הארגון לגבי חשיפות חמות של איומי סייבר.


מעבדת קספרסקי השתתפה במבצע פורץ דרך, בהובלת האינטרפול, אשר הביא לחשיפה של כמעט 9,000 שרתי פיקוד ושליטה של בוטנטים ומאות אתרים פרוצים, כולל אתרים ממשלתיים, באזור דרום מזרח אסיה. מעבדת קספרסקי סייעה בעבר במסגרת מבצע גלובלי שתואם על ידי ה- Global Complex for Innovation של האינטרפול בסינגפור, כדי לשבש את הבוטנט העברייני Simda – רשת של יותר מ- 770,000 מחשבים נגועים ברחבי העולם.


שיתוף הפעולה עם האינטרפול סייע למומחי מעבדת קספרסקי לבחון ולשפר כלי חינמי בקוד פתוח המאפשר מחקר מהיר ופשוט יותר של איומי סייבר. לא רק שהוא מאפשר לחוקרים לחסוך בזמני נסיעה, הוא גם מסייע לגופי אכיפת החוק לזהות במהירות ממצאים חשובים לאחר מתקפת סייבר.


ההסכם החדש, אשר מחזק את היחסים הקיימים בין שני הארגונים, מייצר בסיס רשמי להחלפת נתונים אשר יתמוך באינטרפול בסוג כזה של חקירות. המטרה של מעבדת קספרסקי היא לשתף במידע ממחקר איומי הסייבר שלה על מנת לתמוך לפורנזיקה דיגיטלית מלאה שתביא לעצירת המתקפות של עברייני סייבר.


"שיתוף מודיעיני הוא חיוני בהתמודדות עם אופק האיומים שתמיד נמצא בצמיחה. אנו גאים לקדם את שיתוף הפעולה שלנו עם האינטרפול במסגרת המלחמה של הארגון כנגד פשיעת הסייבר", אמר אנטון שינגרב, סגן נשיא קשרי ציבור, מעבדת קספרסקי. "המומחים שלנו הינם מובילים בתחום חקר אבטחת הסייבר, ולעיתים אנו הספק היחיד שמסוגל לזהות הדבקה מסוימת. באמצעות המשך חיזוק היחסים שלנו עם האינטרפול, אנו מקווים לתמוך ברשויות האכיפה בדרכים חדשות, עם החלפת מידע חיוני לגבי מצבים של פשיעת סייבר במדינות השייכות לארגון. כשפשיעת הסייבר הופכת למורכבת יותר וכאשר היא משתנה בקצב מהיר, המגזר הפרטי מחזיק לעיתים קרובות במידע רב ערך לגבי קוד זדוני אשר יכול להיות מפתח לפיענוח חקירה".

"ההסכם החדש של האינטרפול עם מעבדת קספרסקי הוא צעד נוסף במאמצים שלנו להבטיח אכיפת חוק ברחבי העולם. הוא מספק לאינטרפול את המידע שהם זקוקים לו כדי להילחם באיומי הסייבר", אמר נבורו נקטני, מנהל Global Complex for Innovation של האינטרפול. "ראינו כיצד שיתוף פעולה עם המגזר הפרטי הוא חיוני להתמודדות יעילה עם התופעה הגלובלית אשר ממשיכה לצמוח מבחינת היקף ומורכבות", הוסיף נקטני.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il