TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלמן-אלדובי – סקירה שבועית


הלמן אלדובי לוגו
בנק ישראל הותיר את הריבית חודש נוסף ללא שינוי, ברמה של 0.1%

שווקי המניות ממשיכים לעלות ולשבור שיאים כאשר הסיפור העיקרי של השבוע החולף היה רפורמת המיסוי המתוכננת, למרות שטראמפ עדיין לא סיפק פרטים רבים על השינוי המתוכנן ועל עלותו. נושא נוסף שעומד על הפרק בשבועות הקרובים יהיה הכוונה של הבנק המרכזי האמריקאי לצמצם את מאזנו. להערכתנו, ביצוע צעד שכזה עשוי להשפיע לשלילה על הצמיחה בארה"ב, ובמידה ויבוצע הדבר יצריך חשיבה מחודשת על ההשקעה בשוק המניות האמריקאי.


השווקים בחו"ל גבוהים, המשקיעים בעולם מתמקדים בתקופה זו במספר גורמים שעשויים להשפיע על כיוון השווקים: מדיניות הכלכלית של הנשיא טראמפ (רפורמת המיסוי המתוכננת) והאם הוא יצליח ליישם אותה, המשבר עם צפון קוריאה, סאגת קטלוניה- ספרד, בחירות באיטליה, והמדיניות המוניטארית בגוש האירו וארה"ב.


התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה
בארה"ב, מספר תביעות האבטלה הראשונות נפל בשבוע שעבר ל-222 אלף, לעומת 244 אלף בשבוע הקודם.
באירופה, המכירות הקמעוניות בבריטניה ירדו בספטמבר, לאחר עליה בחודש הקודם, המכירות ירדו ב-0.8% לעומת אוגוסט.
בישראל, בנק ישראל הותיר את הריבית חודש נוסף ללא שינוי, ברמה של 0.1%. כלכלני בנק ישראל מעריכים כי קצב האינפלציה יגבר בתקופה הקרובה ויחזיר את הכלכלה לאינפלציה שמשקפת יציבות מחירים, כלומר בטווח של 1% ל-3%.


שווקי ההון
מניות- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמה מעורבת. מדד המעו"ף ירד השבוע ב- 0.39% לצד מדד ת"א 125 שירד ב- 0.17%. כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד ת"א תקשורת וטכנולוגיות מידע אשר הציג עליית שערים של כ-2.84% בממוצע לעומת מדד ת"א נפט וגז שבלט לשלילה וסגר את השבוע בירידה של 5.30%. בארה"ב, מדד ה- S&P500 סגר את השבוע בעלייה של 0.86% לצד הנאסד"ק שסגר בעלייה של 0.27%. באירופה, המדדים נסחרו במגמה חיובית, כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע ללא שינוי לצד מדד ה- Eurostoxx50 שסגר בעלייה של 0.01%.


אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמת ירידה. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד עלה ב- 0.10% לעומת האפיק השקלי שעלה ב-0.06%. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם עלייה של 0.24% באפיק השקלי לצד האפיק הצמוד שסגר בעלייה של 0.35%.


מט"ח- השקל סגר השבוע במגמת ירידה אל מול המטבעות העיקריים, הדולר נחלש אל מול השקל בכ-0.23% ועמד על 3.49 ש"ח לדולר, כאשר האירו נחלש אל מול השקל בכ-0.59% וסגר ברמה של 4.12 ש"ח לאירו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il