TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה! חברה ישראלית החליטה לעקוף את אפס סטור וגוגל פליי-


APPSVILLAGE
חברת AppsVillage הישראלית מאפשרת בניית אפליקציה שתהיה זמינה באופן מידי
בעוד שחנויות האפליקציות היום מצריכות כל אפליקציה לעמוד בתנאים נוקשים, עלויות שנתיות גבוהות, חלוקה ברווחים ואישורים שיכולים לקחת כמה שבועות, הפלטפורמה החדשה של AppsVillage מאפשרת להשיק אפליקציות ללא כל צורך באישור מאפ סטור וגוגל פליי ובאופן שבו האפליקציה תהיה זמינה במידי.

מעבר לכך, בנוסף לכל המגבלות, חנויות האפליקציה אינן בנויות לאיתור וחשיפה של אפליקציות עם פחות מ-כמיליון משתמשים מה שמקשה לכל שוק ה SMB לחשוף את ולקדם את האפליקציה שלהם.

AppsVillage אשר הושקה לפני שנה בלבד, יצרה כבר אלפי אפליקציות חדשות לבתי עסק גדולים, בינוניים וקטנים, משיקה טכנולוגיה חדשה אשר מסירה את התלות בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל, העלויות הגבוהות שלהן והקושי בלאשר או לאתר אותן. הפלטפורמה של APPSVILLAGE מאפשרת הקמת אפליקציות SMB בהליך של 15 שניות בלבד, הכוללות גם קידום האפליקציה שליחת נוטיפקציות (פוש) מרהיבות, מכירה דרך האפליקציה, יומן, קאש בק, צ'ט ועוד..

מאקס בלובנד, מנכ"ל ומייסד החברה "אנחנו מאפשרים לכל מי שרוצה להשיק אפליקציה בקלות בדיוק באותה קלות של השקת אתר אינטרנט. עכשיו כל עסק, אומן, נותן שירותים, וכו יכול לייצר אפליקציה לעצמו ב 15 שניות ולהשיק אותה מיידית. בנוסף אנו מקדמים את האפליקציה בערוצים שונים אשר הרבה יותר מתאימים ל SMB מאשר חנויות האפליקציה " .

אודות APPSVILLAGE
APPSVILLAGE הינה פלטפורמה הנותנת מענה לעסקים בהקמת אפליקציה במרחק הקלקה ללא עלויות פיתוח. כמעט לכל עסק עצמאי כיום יש עמוד עסקי בפייסבוק, האתר מביא אותו לשלב הבא בעולם העסקים ובונה לו אפליקציה אינטראקטיבית ומכירתית בהליך של 15 שניות בלבד! APPSVILLAGEהופך כל עמוד עסקי לאפליקציה איכותית בקליק אחד ללא מתכנתים וללא הוצאות מיותרות המאפשרת שליחת נוטיפקציות (פוש) מרהיבות, מכירה דרך האפליקציה, יומן, קאש בק, צ'ט ועוד.

איך זה עובד? הכנס לאתר www.AppsVillage.com , התחבר עם פייסבוק, קבל תצוגה מקדימה לנראות ולפיצ'רים של האפליקציה שלך, קדימה להשקה! כל תהליך ההשקה לוקח פחות מ 15 שניות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il