TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המיזם החדש של אראל מרגלית


אראל מרגלית
קרן JVP משיקה את Play – המיזם שיאתגר את תעשיית ההייטק
קרן JVP משיקה את Play – המיזם שיאתגר את תעשיית ההייטק:
בניית שותפות אסטרטגית בין היזם, הלקוחות, השותפים והמשקיעים במטרה לבנות חברה גלובלית ופורצת דרך

המיזם בהובלת JVP ובשותפות ענקית הקמעונאות הבריטית TESCO, חברת הבנקאות והשירותים הפיננסים Barclays, האקסלרטור של מיקרוסופט וחברת הייעוץ דלוייט

אראל מרגלית, יו"ר JVP: " JVP Play משנה את כללי המשחק בדרך לבניית חברות גלובאליות. החלטת טסקו להיכנס בפעם הראשונה לתחום החדשנות בישראל דרך המיזם, היא הבעת אמון במודל שיתאגר את תעשיית הייטק כולה"

 אחרי שהקימה את חממת המדיה בירושלים וחממת הסייבר בבאר שבע, בוחרת קרן JVP לאתגר את התעשייה עם מודל יזמות חדשני, ומכריזה על JVP Play - מיזם ראשון מסוגו המייצר שותפות אסטרטגית מהיום הראשון בין: שחקנים גלובלים מובילים מהתעשייה, משקיעים, ומיזמים טכנולוגיים במטרה לבנות חברות פורצות-דרך הנותנות מענה לאתגרי המחר המורכבים ביותר עימם מתמודדת התעשייה הגלובלית.

JVP Play יושק ב 18 באוקטובר, בשיתוף פעולה עם חברות גלובליות המובילות את התחומים בתעשייה העולמית: ענקית הקמעונאות הבריטית TESCO באמצעות זרוע החדשנות Tesco Lab והבנק וענק השירותים הפיננסים Barclays, באמצעות זרוע החדשנות Rise. שותפים נוספים בהקמת המיזם: האקסלרטור של מייקרוסופט וחברת הייעוץ דלוייט.

הצבעת האמון הגדולה ביותר שקיבל המיזם החדש מגיע מכיוונה של ענקית הקמעונאות הבריטית Tesco. זו פעם הראשונה ש- Tesco labs מעורבת בפעילות סביב עולם החדשנות בישראל בפרט ומחוץ לאנגליה בכלל. לרגל השקת JVP Play יגיע לישראל, פול ויילקינסון, (Paul Wilkinson), ראש תחום המחקר של זרוע החדשנות של Tesco, במטרה לאתר טכנולוגיות מישראל בתחום Retailtech.

ע"פ המודל החדש יוכלו יזמים וסטארטפים הפועלים בתחומים מוגדרים, להשיג גישה ישירה לשחקנים השונים הנדרשים לבניית חברה – לקוחות, שותפים ומשקיעים, למקד את החברה ולקבל חיזוק משמעותי בשלבים הראשונים, באמצעות מודל מבוסס ביקוש (Demand driven) תוך קיצור משמעותי של טווחים בין השחקנים השונים והגדרה ברורה של הצורך, הפתרון והתאמתו לשוק הגלובלי.

JVP Play תתמקד בטכנולוגיות AI ו- Deep learning, עבור שני שווקים עיקריים - הקמעונאות והפיננסים Retail, Financial Services)) במטרה לאתר ולהצמיח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך אשר יתנו מענה לאתגרים ולבעיות הדוחקות ביותר עימם מתמודדות תעשיות אלו.

בהתאם למודל הייחודי של JVP Play, השותפים האסטרטגיים יהיו מעורבים בכל שלבי התהליך, החל משלב מיון וגיוס החברות, דרך העבודה על פיתוח המוצר והתאמתו לצרכי השוק הגלובליים, בחינת המוצר ב"סביבת אמת", וכלה באפשרות להשקיע בחברה בתום התהליך.

"JVP Play היא מהפיכה ביצירת הסטארטפים הישראלים שיכולים לשנות את כללי המשחק הגלובלים", אומר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP ומוסיף: "לראשונה, אנחנו מפגישים כבר בשלבים המוקדמים, את שלושת הגורמים - יזם, משקיע ולקוח – על אותו מגרש משחקים. המטרה: בניית חברה רלוונטית, איתנה, ובעלת יסודות עמוקים עם פוטנציאל להיות הדבר הגדול הבא".

בין ה-18 לאוקטובר ל21 בדצמבר, יוכלו מיזמים להגיש בקשות להצטרף ל-JVP Play. סינון ומיון המיזמים יתבסס על צד הביקוש (demand driven), אותו יגדירו השותפים האסטרטגיים בשיתוף קרן JVP. הקו המנחה בתהליך מיון המיזמים, יהיה הערך של הפיתרון המוצע, היכולת לאמת ערך זה בזמן סביר והחשיבות של הצורך אותו מבקש הסטראטאפ לפתור. מרגע הצטרפות המיזמים ל-Play, יוצמד להם צוות חונכים מטעם השותפים האסטרטגיים שיעזור להם להגדיר את חזון החברה, את השוק הפוטנציאלי, את המסרים השיווקיים, ואף יעבוד איתם על יישום הטכנולוגיה על בסיס נתוני אמת, כדי לציידם בהוכחת ערך (Proof of Value) בשלב מוקדם בבניית המיזם - מהלך אשר עשוי להגביר בצורה דרמטית את סיכויי ההצלחה של המיזם והפיכתו לחברה קיימת, פורצת דרך המותאמת לצרכי השוק. כמו כן, במהלך התקופה ייהנו המיזמים הנבחרים מליווי צמוד של JVP, ומגישה ישירה לשותפים הנוספים בPlay .

הפלטפורמה מיועדת ליזמים וסטארטאפים עם מוצרים בשלבי ראשוניים המחפשים לקוח גלובלי או design partner בעולמות ה-Retail וה - Financial Services בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית (Artificial intelligence) ו – Deep Learning. Play מיועדת גם למיזמים ומחקרים אוניברסיטאיים ומיועדת לשתף פעולה עם מוסדות האקדמיה המובילים.

"JVP Play, מעבירה את החברה הגלובלית מהצד הפאסיבי לשחקן פעיל השותף לסטארטאפ בהגדרת הבעיה והפתרונות, ומייצרת מסלול מהיר לבחינת רלוונטיות של מיזמים בתנאים אמיתיים", אומר יואב צרויה, שותף ב JVP ומוסיף: "יחד עם שותפינו, הגדרנו מתודולוגיית עבודה חדשנית המחדדת ומייעלת את דרכי העבודה של המיזמים החדשים, ומנגישה חדשנות יישומית לחברות גלובאליות. לא בכדי חברות ענק שחיפשו אפיק כניסה לישראל החליטו לעשות כן באמצעות JVP Play".

אודות JVP
קרן JVP, היא קרן בינלאומית מובילה העומדת בחזית החדשנות הטכנולוגית הגלובלית. מאז היווסדה ב 1993, ע"י יו"ר הקרן ד"ר אראל מרגלית, גייסה JVP 8 קרנות בסך כולל של קרוב ל 1.2 מיליארד דולר, והשקיעה במעל 120 חברות. במהלך השנים הובילה JVP עשרות אקזיטים והנפקות בנסד"ק, מהמובילים שהצמיחה תעשיית ההון סיכון הישראלית דורגה ע"י חברת המחקר Preqin כאחת מעשר קרנות ההון סיכון המובילות בעולם על ביצועים עקביים. JVP משקיעה בחברות בשלבים מוקדמים וכן בחברות בוגרות בתחומי Cyber-Security, AI, Big Data, Fintech, Storage, Mobile ועוד. מרכזי המצויינות של JVP בישראל, הן ברובע המדיה בירושלים והן במרכז הסייבר בבאר שבע, הינם מוקדי חדשנות מובילים בתחומם המהווים מודל לחיקוי ואבן שואבת לבניית שיתופי פעולה אסטרטגיים מול סקטורים רבים וענקיות טכנולוגיה מרחבי העולם כולו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il