TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sprint מרחיבה את ההסכם עם גילת לאספקת שירותים מנוהלים לשלוש שנים בהיקף של מיליוני דולרים


גילת
גילת תספק שירותים וציוד לפרויקט הרחבת הרשת של Sprint

חברת 'גילת רשתות לוויין' (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת Sprint הרחיבה את ההסכם עמה כך שיכלול פרויקט שירותים מנוהלים למשך שלוש שנים. הפרויקט, בשווי של מיליוני דולרים, כולל שירותים וטכנולוגיות שיאפשרו ל-Sprint להרחיב את כיסוי הרשת שלה.

גילת תספק הן את השירותים והן את הציוד להפעלת תמסורת לוויינית לסלולר ויישומים נוספים עבור רשת 3G ו LTE של Sprint באזורים נבחרים. גילת תספק שירות לאתרים סלולריים מרוחקים לתקופה של שלוש שנים, עם אפשרות להארכה, על מנת לתמוך בתוכניות של Sprint להרחבת הכיסוי של הרשת.

"אנו מרוצים מכך ש-Sprint הרחיבה את מערכת היחסים העסקיים כך שגילת תספק עבורה גם שירותים מנוהלים, דבר המוכיח שוב כי תמסורת לוויינית לרשתות LTE הופכת נפוצה בקרב חברות תקשורת סלולרית מובילות לשם אספקת שירותי פס רחב מגוונים, איכותיים ומשתלמים" אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית מכירות מסחריות בגילת. "פרויקט זה הוא עדות למובילות הטכנולוגית המתמשכת שלנו ולניסיון של גילת באספקת שירות אמין תוך עמידה בהסכמי השירות המחמירים, דבר שיאפשר ל-Sprint לפרוס את רשת ה-LTE שלה במהירות ברחבי ארצות הברית."

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il