TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AXON Predict Analytics ל-VxWorks של ווינד ריבר מאפשר אנליטיקה של IoT בנקודות קצה


ווינד ריבר
המוצר מספק למפתחי VxWorks דרך לשיבוץ אנליטיקה הפועלת במכשיר לתוך יישומיהם, כדי לנצל את היתרונות של אנליטיקה לצרכי חיזוי, לימוד מכונה ובינה מלאכותית

מערכות IoT (אינטרנט של דברים) מתוכננות כדי לשאול שאלות מוזרות דומות אפילו ל"מה אני רוצה לאכול אתמול?", וזאת על ידי צבירת כמות עצומה של נתונים במאגר מרכזי אליו יכולים לגשת מדעני נתונים כדי להגיע לתובנות שהיה עדיף אם היו צצות ומקבלות מענה בזמן אמת בעת התרחשות האירועים בנקודות הקצה.


מתוך נקודת מבט זאת מרחיבה ווינד ריבר את מערך מוצרי VxWorks RTOS IoT שלה עם מוצר ניתוח אנליטי חדש, AXON Predict Analytics ל- VxWorks. המוצר מספק למפתחי VxWorks דרך לשיבוץ אנליטיקה הפועלת במכשיר לתוך יישומיהם, כדי לנצל את היתרונות של אנליטיקה לצרכי חיזוי, לימוד מכונה ובינה מלאכותית.


AXON Predict Analytics מעבד נתונים ללא צורך בקישוריות לענן, כך שמפתחים המשתמשים בפתרון האנליטיקה החדש יכולים עתה לנהל נתונים חיוניים בקצה רשת, באמצעות תוכנת ניתוח נקודות קצה ויזואלית, וקבלת תגובות אוטונומיות בזמן אמת.

הטוב שבשני העולמות – עצירת האקרים תוך הפחתת עלויות
אחת הסיבות לצמיחת IoT היא הירידה המתמשכת בעלויות תשתית רשת, אך עלויות אלה הן עדיין מרכיב מרכזי בעלות כוללת של מערכת, אותן ניתן לשפר עם אנליטיקה בנקודות הקצה. בנוסף, באמצעות ניצול יכולות מחשוב משופרות בתוך מכשירי הקצה עם האנליטיקה החדשה, ייהנו לקוחות ווינד ריבר מהיכולת להפחית ריבוי נתונים שאינם חיוניים, ובכך לצמצם סיכוני פריצת האקרים למערכות.
מוצר האנליטיקה החדש של VxWorks מספק תובנות חדות וזמני תגובה מהירים יותר, תוך ניהול של עלויות וסיכוני אבטחה. זאת כדי לסייע ללקוחות לשפר את ההכנסות והרווח שלהם ולהשיג את הטוב שבשני העולמות.


תחזוקה עם יכולת חיזוי – האנליטיקה מוכיחה את ערכה
בעוד מקרי השימוש עבור AXON Predict Analytics הם כמעט אינסופיים, ניתן להשיג השפעה מידית וערך עסקי גבוה במיוחד עם שימוש בפתרון לצורך יישומי תחזוקה בעלי יכולת חיזוי, תיקון עצמי, בטיחות ואבטחה. לפי מאמר ב- TNW, תחזוקה מונעת סדירה של מדחס אוויר בן 10 שנים ששוויו 32,900 דולר, יכולה להאריך את חיי המכונה עד בארבע שנים, ולהביא לחסכון כולל של עד 6,359 דולר.


בווינד ריבר אומרים כי הפתרון מתאים למכשירים יקרים אחרים קשים לתחזוקה, ובמיוחד כאלה באתרים עם קישוריות רשת מוגבלת, כגון אסדות קידוח גז ונפט, מטוסים, כלי רכב צבאיים, טורבינות רוח הממוקמות במדבריות, מנופים ועוד. עבור סוגים אלה של מכשירים מנותקים ומורכבים, יכולה אנליטיקה בנקודות הקצה להוכיח בקלות את ערכה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il