TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סומוטו מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון שלישי של 2017


סומוטו
ההכנסות צפויות להסתכם בכ- 15-15.5 מיליון דולר וה- EBITDA צפויה להסתכם בכ- 2.5-3.0 מיליון דולר

החברה חוזרת על תחזיותיה לשנת 2017 להכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ומעדכנת את תחזיותיה ל-EBITDA בטווח של 15 ועד 16.5 מיליון דולר
יתרת המזומנים לרבות מזומנים מוגבלים של החברה גדלה לכ- 17.3 מיליון דולר ומהווה יתרת המזומנים הגבוהה אי פעם, יתרת המזומנים נטו גדלה בכ- 5.7 מיליון דולר ברבעון.
החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וממשיכה לפעול לקידום הרכישות בתחום הוידיאו ובתחום ה- e-Commerce
החברה נסחרת לפי מכפיל EBITDA של כ- 2.9 (לפי שווי החברה בניכוי יתרת מזומנים וביחס לממוצע התחזית)

סומוטו (ת"א: סמטו), חברת תוכנה גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות שאינן מבוקרות ואינן סקורות עבור הרבעון השלישי של שנת 2017.


להערכת החברה, סך ההכנסות ברבעון השלישי של 2017 צפויות להסתכם בטווח שבין 15-15.5 מיליון דולר. עוד מעריכה החברה ל- EBITDA בטווח שבין 2.5-3.0 מיליון דולר ברבעון זה. תחזית ממוצע הטווח משקפת עלייה של כ- 31% בהכנסות וירידה של כ- 25% ב- EBITDA בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הירידה ב- EBITDA מוסברת בעיקרה מגידול של כ- 900 אלפי דולר בגין הוצאות מכירה ושיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות במגזר הפצת האפליקציות, וכן מירידה נקודתית מסויימת, ברבעון זה של שיעור הריווחיות במגזר הפרסום בווידאו.


נכון לסוף חודש ספטמבר 2017 עמדה יתרת המזומנים, לרבות מזומנים מוגבלים, על כ- 17.3 מיליון דולר, והמזומנים נטו (בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי) על כ- 11.3 מיליון דולר וזאת בהשוואה ליתרת המזומנים, לרבות מזומנים מוגבלים, לסוף חודש יוני, שעמדה על כ- 11.6 מיליון דולר, והמזומנים נטו (בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי) על כ- 5.6 מיליון דולר, לאותו מועד. הגידול ביתרת המזומנים נטו כאמור בסך של כ- 5.7 מיליון דולר, משקף את יכולת החברה לייצר תזרים מזומנים חיובי משמעותי ומעמיד את יתרות המזומנים לרבות מזומנים מוגבלים של החברה על סך של כ- 17.3 מיליון דולר המאפשרים המשך השקעה בגידול מואץ.


החברה חוזרת על תחזיותיה לשנת 2017 להכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ומעדכנת את תחזיותיה ל-EBITDA בטווח של 15 מיליון דולר ועד 16.5 מיליון דולר.
בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "אנו מתכבדים לפרסם את התוצאות המקדמיות לרבעון השלישי של 2017 המשקפות צמיחה בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ברבעון זה הגדלנו משמעותית את הוצאות המכירה והשיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה, ביחס לרבעונים הקודמים, דבר שהשפיע על שורת ה- EBITDA ואנו משוכנעים כי נראה את פירות השקעה זו כבר ברבעון הרביעי. כמו כן, ברבעון זה חווינו תנודתיות בתחום הפרסום בווידאו ביחס לרבעון השני של שנה זו ואנו מאמינים כי נראה גידול בפעילות מתחום זה ברבעון הרביעי של שנה זו. בהסתכלות קדימה, עומד לפנינו הרבעון הרביעי, שהוא מסורתית הרבעון החזק בשנה בתחום הפרסום בווידאו. בנוסף, אנו ממשיכים לפעול למימוש הרכישות עליהן דיווחנו, חברה בתחום הפרסום בווידיאו שתעמיק את הנוכחות של סומוטו בתחום וכן חברה בתחום ה- e-Commerce שתייצר תחום פעילות תזרימי נוסף עבור החברה וזאת באמצעות תזרים המזומנים הטוב אותו מייצרת החברה".

הערכות ותחזיות החברה בקשר לתוצאות פעילותה במהלך הרבעון השלישי של שנת 2017 וביחס לרבעון הרביעי של שנה זו, עמידה באסטרטגיה העסקית של החברה והגדלת היקף פעילות, תחזית ההכנסות וה- EBITDA לשנת 2017, קצב הכנסות החברה, ויתרות המזומנים לרבות המזומנים המוגבלים כמפורט לעיל ,הינן תחזיות, הערכות ואומדנים הצופים פני עתיד, כהגדרתם בחוק ניירות ערך התשכ"ח-1968 בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 47 לפרק א' לדוח התקופתי של החברה לשנת 2016.

אודות סומוטו
סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברה תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בווידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג'ניו כחברה בת בבעלות מלאה. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש.


החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה.


טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל. סומוטו פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות. החברה נוסדה ב-2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somotoinc.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il