TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מאיר ניסנסון, מנכ"ל IBM ישראל לשעבר מונה ליו"ר הדירקטוריון של


מאיר ניסנסון
ניסנסון, בעל ניסיון של מעל 40 שנה בעסקים בינלאומיים, בעיקר בIBM ישראל

חברת ODI בע"מ, חברה מובילה בתחום ה- cybersecurity , המתמחה בפתרונות אבטחת מידע המבוססים על טכנולוגית הלבנת קבצים חדשנית מסוג Content Disarm & Reconstruction (CDR) הודיעה היום על מינויו של מר מאיר ניסנסון, כיו"ר דירקטוריון החברה.


ניסנסון, בעל ניסיון של מעל 40 שנה בעסקים בינלאומיים, בעיקר בIBM ישראל. הוא מילא תפקידים בכירים שונים בחברה בארץ ובחו'ל עד למינויו כמנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של החברה בישראל בשנת 1996, תפקיד בו כיהן עד שנת 2012. מאז פרישתו, היה קשור במספר יזמויות טכנולוגיות. לניסנסון תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון.


"ODI והדירקטוריון גאים לברך את מאיר כיו"ר מועצת המנהלים של ODI", אמר ד"ר אורן איתן, מנכ"ל משותף של ODI. "מאיר הוא איש רב פעלים ומומחה בעל שם עולמי בתעשייה שלנו. ניסיונו הרב והידע הנרחב שלו בתחום מערכות המידע יביא ערך מוסף משמעותי לחברה ויסייע לחיזוק נוכחותה הגלובלית", הוסיף דוד גבע מנכ'ל משותף של ODI.


ניסנסון מסר כי הוא שמח להצטרף לחברה בשלב חשוב זה של התפתחותה. "עם הטכנולוגיה פורצת הדרך של ODI ועם פוטנציאל הצמיחה הגבוה שלה, החברה נמצאת כיום במקום אסטרטגי שמגדיר מחדש את הדרך להתמודד עם איומים בתחום ה cyber" הוסיף.


על ODI
ODI מפתחת ומשווקת פתרונות מתקדמים של הלבנת קבצים בטכנולוגיה שמכונה Content Disarm and Reconstruct - CDR
הטכנולוגיה של ODI מונעת חדירת נוזקות/תוכנות זדוניות לרשתות ארגוניות על ידי הסרת כל הקוד הזדוני ממגוון רחב של סוגי קבצים. ODI חלוצה בתחום ה CDR ומאפשרת להתמודד גם עם תוכנות זדוניות בלתי ידועות.
לחברת ODI נוכחות גלובלית חזקה, עם משרדים בישראל, ארה"ב ובלוקסמבורג.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il