TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Expim שדרגה לגירסה 9.5 של Veeam Availability Suite


Veeam
Veeam ממצבת את Expim כספק ענן אמין, חדשני וכדאי מבחינה כלכלית

Expim, המספקת שירותי ענן הכוללים מגוון רחב של שירותים מנוהלים בתחום הענן הפרטי, ההיברידי והציבורי, שדרגה לאחרונה את פתרון הדגל של חברת Veeam® Software - Veeam Availability Suite לגירסה 9.5 במטרה לספק ללקוחותיה זמינות גבוהה ולהבטיח את קיומו של ה- Always-On Enterprise™.

"עם הגידול האקספוננציאלי שחל בשנים האחרונות במספר הלקוחות, והביא עימו גידול של מאות ג'יגה במערכות המחשוב ובכמות הדאטה שאנחנו מאחסנים עבור לקוחותינו, הרי שבשנתיים האחרונות שילשנו את כמות המידע שאנו מגבים," אמר אופיר חדד, מנכ"ל משותף ו- CTO, Expim. "לאור זאת, מצאנו כי פתרונות הגיבוי המסורתיים, המתאפיינים בזמני גיבוי ארוכים, אובדן פריטי מידע ותהליכי התאוששות ארוכים אינם משרתים אותנו ואת הלקוחות, וחיפשנו פתרון זמינות מידע מתקדם."


"Veeam נותנת לנו יתרון תחרותי ועוזרת לנו למכור 'שקט' למגוון רחב של לקוחות, עם עמידה ביעדי זמינות, התאוששות ושחזור מידע (RTOs ו- RPOs) של עד 15 דקות, המאפשרים לנו להבטיח ללקוחותינו זמינות של 24.7.365" הוסיף לירון חדד, מנכ"ל משותף, Expim. "עוד היא מעניקה לנו יתרון תחרותי וממצבת את Expim כספקית ענן אמינה, חדשנית וכדאית מבחינה כלכלית."


"בעוד ששירותי הענן של הספקיות הגדולות מחייבים את הלקוח לדאוג לזמינות המידע ומערך הגיבויים בעצמו," מסבירה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam, " הרי ש- Expim, באמצעות Veeam, היא ספקית ענן המעניקה ללקוחותיה שירות מקיף הכולל גיבוי של התשתיות, הגנה מלאה על המידע ואתר התאוששות מאסון יעיל וזריז. כל אלה מתאפיינים בקצב גיבוי משופר, הפחתה בעלויות ובמורכבות הגיבוי ושיפור ניכר בזמינות המידע."


Expim, שותפת זהב של Veeam, מגבה עם Veeam מאות שרתים וירטואליים של VMware vSphere ו- Microsoft Hyper-V. בנוסף, האינטגרציה הגבוהה של Veeam עם פתרונות האחסון של NetApp ו- HPE, בהם Expim משתמשת, אפשרו לחברה לצמצם את זמני הגיבוי בכ- % 40 בהשוואה לפתרונות המסורתיים. פרויקט השדרוג ארך מספר שעות והסתיים לאחרונה.


דוח זמינות המידע האחרון של Veeam הראה כי 82% מן הארגונים מודים כי הם לוקים בפער בין דרישת הלקוחות לזמינות מידע לבין מה שגוף ה- IT שלהם מסוגל לספק בפועל. הפער הזה מתורגם למחיר של 21.8 מיליון דולר לשנה וכמעט שני שלישים מהמשיבים הודו כי הוא מונע מהם להמשיך ולהתחדש.


אודות Veeam On Tour
כנס Veeam On Tour יתקיים ב- 25 לאוקטובר, באושן, בגני התערוכה בת"א. במהלכו, תחשוף Veeam את החידושים שמביאה עימה הגירסה החדשה - NEW Veeam Availability Suite™ v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס. לאירוע צפויים להגיע למעלה מ- 400 משתתפים, מומחים טכנולוגים ומובילים עסקיים, שיהנו ממפגש עם אורחים בכירים של החברה מחו"ל, עם הצוות הישראלי, שותפים ולקוחות החברה. להרשמה: https://go.veeam.com/veeamon-tour-israel-en



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il