TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רחל שאול מונתה למנכ"לית עמותת "PresenTense Israel"


רחל שאול מנכלית עמותת פרזנטנס
שאול, שעמדה בראש מחלקת שיווק תאגידי וקשרי חוץ בחברת "נטפים" אשר לאחרונה עשתה אקזיט, תשמש כמנכ"לית "PresenTense" הפועלת בעשור האחרון ליצירת שינוי חברתי באמצעות יזמות

רחל שאול, שעמדה בראש מחלקת שיווק תאגידי וקשרי חוץ בחברת "נטפים" אשר עשתה אקזיט בשווי של כ-2 מיליארד דולר, מונתה בידי הוועד המנהל של "PresenTense" למנכ"לית החדשה של העמותה, ותחליף בתפקידה את המנכ"ל היוצא גיא שפיגלמן.


שאול בעלת שני תארי מאסטר בהצטיינות, מביאה עמה כ-20 שנה של ניסיון בתפקידי ניהול ושיווק בכירים בחברות גלובליות בתעשיות שונות דוגמת תעשיית ההיי-טק והחקלאות.


טרם הצטרפותה ל"נטפים", שימשה בין השנים 2003-2008 כמנהלת מותג ופרסום גלובלי בחברת "Comverse Technology, Inc." ובמסגרת זו גם הובילה מהלך של מעבר מגישה שיווקית מסורתית לגישה דיגיטלית המאמצת כלים חדשניים וחסכוניים להגברת מצוינות השיווק. לפני כן מילאה שורה של תפקידי ניהול ושיווק בחברות סטארט-אפ, בין היתר בחברת Midbar Tech, Titan 3D Technologies ועוד.
כעת שאול מצטרפת ל-"PresenTense" ותתחיל בתפקידה בנובמבר, בתקופת חפיפה עם המנכ"ל היוצא גיא שפיגלמן ועם סיום שליחותה לקניה מטעם מש"ב ומרכז כרמל, בשיתוף מרכז אקטיל וסוכנות הנשים של האו"ם, כמרצה מומחית בתחום מנהיגות טרנספורמטיבית בעסקים חקלאיים.


עמותת "PresenTense", החלה את דרכה בישראל לפני כעשור, וכחלוצה בתחום הקימה בין היתר את ה-HUB הראשון בישראל ואת האקסלרטור הראשון ליזמות טכנולוגית בחברה הערבית. בשנים האחרונות אף הקימה את "MassarUP", המועצה ליזמות בחברה הערבית, את האקסלרטור הראשון לנשים חרדיות ואת האקסלטור הראשון מסוגו בעולם לטכנולוגיה מסייעת, המתמקדת במציאת פתרונות עבור אנשים עם מוגבלויות.


האימפקט של העמותה, בא לידי ביטוי בהקמה של למעלה מ- 450 עסקים, סטארטאפים טכנולוגיים, ומיזמים חברתיים. העמותה מקדמת חדשנות ישראלית בקרב קהילות ואוכלוסיות שונות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית כאחד, מבקעה אלגרבייה שבצפון דרך אופקים וחורה שבדרום, באופן שבו כלל החברה, ולא רק מיעוט נבחר, ייהנה מפירותיה של הצמיחה הכלכלית. זאת מתוך תפישה לפיה יזמות תורמת לחיזוק הכלכלה המקומית, מעשירה את חיי הקהילה ומסייעת בפתרון סוגיות מרכזיות בחברה.


דנה הוכשטיין-מאן, יו"ר דירקטוריון עמותת "PresenTense": "אנו שמחים לפתוח את השנה החדשה עם הודעה על מנכ"לית חדשה. אני מברכת את רחל שאול לקראת הצטרפותה לפרזנטנס ובטוחה שתוביל את הארגון למחוזות חדשים. אני מברכת גם את גיא שפיגלמן על הצטרפותו המתוכננת לוועד המנהל של פרזנטנס, משם נוכל יחד להמשיך בעשייה המצוינת שלו. אני מודה לגיא על חמש שנים של חזון, מנהיגות ומסירות, אשר ביססו את העמותה כפורצת דרך בשימוש ביזמות ככלי לשינוי חברתי וכמי ששמה לעצמה מטרה להנגיש את תעשיית החדשנות לפריפריה הגיאוגרפית והחברתית כאחד. עם כניסתה של שאול לתפקיד מנכ"לית ועם החזון החדשני שמביאה עימה, אנו נרגשים להתחדש ולהתפתח לכיוונים נוספים ולשווקים חדשים של עשייה - ויחד עם הצוות הנהדר של פרזנטנס, להצמיח את העמותה אל השלב הבא."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il