TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': התקלה באסדת תמר צפויה לגרום להשפעה חיובית בתוצאות בז"ן אם כי נמוכה יחסית


אקסלנס
בז"ן צפויה להמשיך במומנטום החיובי בטווח הקצר

מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז', מתייחסת להשפעת התקלה באסדה המטפלת בגז הטבעי ממאגר תמר על בז"ן. "מדובר באירוע יותר חיובי משלילי לחברה, אם כי בעל מהותיות נמוכה בתוצאות. נזכיר כי גם טרם התקלה, תמר הכריזה על שיפוץ תקופתי מה-19 בספטמבר עד 31 באוקטובר, ולכן בז"ן נערכה עוד מראש לגידול בכמות הסולר והגפ״מ".


אלשיך מציינת כי "בז״ן מצד אחד ברמת המכירות מוטה לסולר (יותר מפז) ולכן צורך עודף במשק בסולר הוא חיובי עבורה, מה גם שסולר משקף רווחיות גבוהה ביחס למוצרי זיקוק נחותים (אם כי אין השפעה על המחיר שנקבע בחו״ל)


מצד שני, בצד ההוצאות, בז״ן בעצמה עושה שימוש בגז טבעי וכעת היא תחליף אותו בגפ״מ שהוא מוצר יקר לכן צפויה השפעה חיובית בתוצאות, אם כי נמוכה יחסית".


אלשיך מעריכה כי "במידה והתקלה תיארך מעבר למספר ימים, בז״ן תבקש לקבל אישור להחליף את הגז הטבעי בו משתמשת במזוט ולכך תצטרך לקבל אישור בשל הזיהום במזוט ביחס לגז".
אלשיך אומרת כי היא "ממשיכה להמליץ על בז״ן בקנייה במחיר יעד של 1.9 שקל, ביחס לבסיס של 1.76. מאז המלצתנו בסוף יולי עלתה המניה ב-8%. החברה נהנית לאחרונה מאירועים חיוביים אף מעבר לצפי החיובי שגילמנו במודל וצפויה להערכתנו להמשיך במומנטום החיובי בטווח קצר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il