TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבוא מסחרי בתחפושת של יבוא אישי


איגוד לשכות המסחר
לין בתגובה להמלצות הוועדה הבין־משרדית להסרת חסמים ליבוא אישי
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, תקף הבוקר את המלצות הוועדה הבין־משרדית להסרת חסמים ליבוא אישי המתפרסמות בימים אלו בתקשורת:
"אם רוצים באמת להצליח להרוס את המגזר הקמעונאי בישראל זוהי בטח הדרך הנכונה".

לדברי לין, "המלצות הוועדה כמות שהן הופכות את היבוא האישי ליבוא מסחרי ויוצרות מצב של שני אפיקי יבוא לישראל: האחד, היבוא המסחרי הרגיל המועבר למגזר הקמעונאי, בו משלמים את מלוא מסי היבוא, כולל מע"מ, ובו עומדים במלוא הבדיקות הבטיחותיות והתקניות; ואפיק מקביל בו לא משלמים את מסי היבוא, כולל מע"מ, ואין צורך לעמוד בכל הבדיקות הבטיחותיות והתקניות. זהו איבוד של דרך חשיבה כלכלית נבונה וזו לא הדרך להוריד את מחירי המוצרים בישראל ולהיאבק ביוקר המחיה ".

"אי אפשר, בלהט של רצון להפחית את מחירי המוצרים בישראל, לפגוע במגזר עסקי לגיטימי של 54 אלף עסקים המפרנס חצי מיליון משפחות. אנו לא רוצים להגיע למצב כמו בארה"ב שחנויות נסגרות בהמוניהן ואנשים שבנו עסקים מאבדים את מקור פרנסתם וגם את נכסיהם".

"ההמלצות משמרות את העיוות הקיים במערכת המסים הן מבחינת המע"מ והן מבחינת המכס ומס קניה." הדגיש. "ההמלצות הן פשוט איבוד דרך. אם רוצים להוזיל את מחירי המוצרים צריך לעשות זאת לא באופן המפלה לרעה את המגזר העסקי בישראל. מעבר לזאת, יש לזכור שהשיטה המוצעת תפגע אנושות גם בבתי המלאכה ובתעשייה המייצרים לשוק המקומי. על מוצרים המיוצרים לשוק המקומי משולם מלוא המע"מ ובייבוא האישי לא משולם מע"מ".

לדבריו, "חייב להיות שינוי בחשיבה. הדרך הנכונה להפחית את מחירי המוצרים בישראל היא יצירת שיתוף פעולה בין המגזר העסקי ובין הממשלה, וגיבוש תכנית הולמת שלה יהיו שותפים שני הצדדים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il