TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החידושים הטכנולוגיים והפתרונות הקוגניטיביים מתפתחים במהרה ועלינו להיות ערוכים לשינויים ולנצל את כוחם על הצד הטוב ביותר


טנגרם
טנגרם מבית מטריקס תערוך כנס להעצמת פתרונות קוגניטיביים בארגון

ביום שני, 25 בספטמבר תערוך טנגרם, חברת בת של מטריקס המספקת שירותים בתחום טכנולוגיות המידע, כנס בשיתוף עם IBM, שיעסוק בממשקי תכונות היישומים של Watson API על מנת להבין כיצד ניתן להעצים פתרון קוגניטיבי בארגון.


האירוע יתקיים בקריית עתידים בתל אביב ובו יסוקר, בין היתר, הדור הבא של פתרונות קוגניטיביים המכילים : Chatbot, Virtual Recognition ,Natural language understanding .
בכירים מחברות הייטק מובילות וסטארט אפים ינכחו באירוע וביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי מוצר מנהלי מחקר ופיתוח ומנהלים נוספים בתחום הפתרונות הקוגניטיביים. את האירוע יפתחו אלכס ורשבסקי, מנהל פיתוח עסקי בטנגרם ונפתלי גפן, מוביל תחום Watson ב-IBM ישראל.


אלכס ורשבסקי, מנהל הפיתוח העסקי בטנגרם אמר לקראת האירוע: "מדובר באירוע שרבים בתעשייה מחכים לו. העתיד כבר כאן וזו לא קלישאה, ובכל יום החידושים הטכנולוגיים והפתרונות הקוגניטיביים מתפתחים ועולים על כל דמיון ועלינו להיות ערוכים לשינויים הללו על מנת להדביק את הקצב וכדי להעצים ולנצל את כוחם על הצד הטוב ביותר".

אודות טנגרם
חברת טנגרם סופט, חברה בת של מטריקס, היא מהחברות המובילות בישראל במתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע. החברה, שפועלת בתחום החל משנת 2000, מונה למעלה מ-300 עובדים ומספקת פתרונות איכותיים ומקצועיים של ייעוץ טכנולוגי, מיקור חוץ, פרויקטים ומוצרי תוכנה ותשתית.
טנגרם מתמחה במגוון רחב של תחומים כגון SOA ואינטגרציה, תשתיות IT ו-DBA, עולם ה-MF,‏ JAVA/J2EE ועולמות פיתוח נוספים, מערכות ניהוליות: ERP , CRM, BI ואבטחת מידע.
טנגרם הינה שותף עסקי בכיר של חברת IBM וזוכה למעמד ייחודי של Premier Level שהינו רמת השותף הגבוהה ביותר. במסגרת שיתוף פעולה זה טנגרם מתמחה במכירת מוצרי IBM, ביצוע פרויקטים משותפים, הטמעה, יעוץ והדרכה של סל המוצרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il