TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אושר בממשלה שינוי שמה של רמו"ט


משרד המשפטים
הכירו את הרשות להגנת הפרטיות
הממשלה אישרה לאחרונה את שינוי שמה של הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע (רמו"ט), רגולטור הזכות לפרטיות של מדינת ישראל, ל"הרשות להגנת הפרטיות". זאת, במטרה לשקף לציבור נכונה את מוקדי פעילותה ואת ליבת עשייתה של הרשות וכחלק מתהליך אסטרטגי רחב יותר, במסגרתו, בין היתר, השיקה הרשות אתר אינטרנט חדש, פורטל פרטיות ממשלתי, ובו מידע רב אודות הזכות לפרטיות לטובת הציבור הרחב, החברות, העסקים והגופים הציבוריים בישראל.

ההתפתחויות הטכנולוגיות והדיגיטליות המואצות מעצימות את האיומים הנשקפים לזכות לפרטיות. הרשות להגנת הפרטיות (לשעבר רמו"ט), פועלת מכוח חוק הגנת הפרטיות, ומופקדת על הגנת המידע האישי במאגרי מידע דיגיטליים ועל ביצורה של הזכות לפרטיות. לשם כך, הרשות מגבשת ומיישמת מדיניות רגולטורית המתאימה למציאות הטכנולוגית המשתנה. לרשות סמכויות אכיפה פלילית ומנהלית המופעלות מול כלל המגזרים במשק, לרבות גופים ממשלתיים.

בנוסף, הרשות פועלת להעלאת המודעות לזכות לפרטיות בקרב הציבור הרחב, ולקידום הציות לחובות החלות על ארגונים המנהלים מידע אישי. כחלק מפעילות זו, הקימה הרשות אתר חדש ומקיף, המציב את המשתמשים במרכז, ומציע עושר של תכנים עדכניים המותאמים לצרכיהם המגוונים, בין אם הם אזרחים שסבורים שפרטיותם נפגעה או ארגונים הנדרשים לציית לחוק.

באתר מידע מפורט אודות פעולות האכיפה שמנהלת הרשות כנגד גופים וארגונים המפרים את חוק הגנת הפרטיות וכן מידע משפטי הכולל חוקים, מידע על פסיקה, תקנות, הנחיות למשק ומידע מעשי כיצד יש ליישם את עקרונות הגנת הפרטיות בפועל. באתר מידע רב ומדריכים שנועדו לסייע לציבור במיצוי זכויותיו במקרים של פגיעה בפרטיות במרחב הדיגיטלי וכן הסבר אודות אופן הגשת תלונה לרשות.

מהלך מרכזי וחשוב של ממשלת ישראל הושלם השנה בהתקנת תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) שיכנסו לתוקף במאי 2018 ויחולו על כלל מגזרי המשק, הציבורי והפרטי כאחד. על מנת לסייע לציבור החייבים לעמוד בדרישות התקנות, קיים עמוד ייעודי לנושא באתר ובו מפורסמים שני מדריכים לציבור: הראשון, מדריך מלא ליישום סעיפי התקנות והשני מדריך קצר וייעודי לעצמאים ובעלי עסקים קטנים שעליהם חלות חובות מופחתות.

ראש הרשות להגנת הפרטיות, עו"ד אלון בכר: "אני גאה להודיע היום על שינוי שמה של הרשות ל"הרשות להגנת הפרטיות". שינוי שמה של הרשות הינו מהלך מהותי, משלים ובלתי נפרד למהלכים נרחבים יותר שהרשות מבצעת כרגולטור המופקד על הגנת הפרטיות בעידן רווי בהתפתחויות טכנולוגיות מסחררות לצד איומים מתגברים על הפרט והמידע האישי שלו. שמה החדש של הרשות משקף את פעילותה האינטנסיבית במישורי האכיפה, הרגולציה וההסברה בתחומי סמכותה. חדשנות טכנולוגית, שירותיות והנגשת מדיניות הרשות מובילות את עשייתנו ובאים לידי ביטוי גם באתר האינטרנט החדש, שהושק השבוע. באתר אנו מעמידים לרשות הציבור ידע מעשי כיצד לפעול כך שמידע אישי יהיה מוגן יותר וזכויותיו תישמרנה באופן מיטבי, ועוזרים לארגונים המנהלים מידע להימנע מהפרת החוק באמצעות חשיפת המדיניות שלנו ומתן כלים יישומיים. נמשיך לעמוד בחזית העשייה, החשיבה והפיתוח של רגולציה איכותית, בעלת השפעה ורלוונטיות כמענה לאתגרי הפרטיות בישראל תוך הגנה מתמדת ונחושה על הפרט".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il