TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה דורגה ברשימת 100 החברות הציבוריות הצומחות ביותר של פורצ'ן


סיוה CEVA
מקום 52 בדירוג הכללי, מקום 17 בתשואה

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי דורגה ברשימת 100 החברות הציבוריות הצומחות ביותר ב-2017 של המגזין האמריקאי פורצ'ן (http://fortune.com/100-fastest-growing-companies/ceva/).


הרשימה של פורצ'ן כוללת חברות אמריקאיות וחברות זרות הנסחרות בארה"ב. הדירוג של פורצ'ן מבוסס על ביצועי החברות בשלושה תחומים בתקופה של 3 שנים, שהסתיימה ב-30 ביוני השנה: צמיחה שנתית ממוצעת בהכנסות, הגידול הממוצע ברווח למניה, והתשואה על ההשקעה במניות כל חברה.


מקום 52 בדירוג הכללי, מקום 17 בתשואה
סיוה דורגה במקום ה-52 ברשימה הכוללת של פורצ'ן, ובמקום ה-17 בתשואה תלת-שנתית למשקיעים - עם תשואה שנתית ממוצעת של 45%.


מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: "ההכרה של פורצ'ן בסיוה כאחת החברות הציבוריות הצומחות ביותר בשלוש השנים האחרונות מוכיחה את הצלחת אסטרטגיית ההתרחבות שלנו, שביססה את סיוה כמובילה טכנולוגית. הטכנולוגיות שלנו בתחומי דור 5, הלמידה העמוקה, הראייה הממוחשבת, ההפעלה הקולית, הבלוטות' וה-Wi-Fi מהוות חלק חשוב במכשירים החכמים המקושרים לאינטרנט. אנו גאים להיכלל ברשימה זו לצד כמה מהחברות הבולטות בעולם".


סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות עיבוד מתקדמות המשולבות בשבבים המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, הלמידה העמוקה, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il