TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמהדע מודיעה על חילופים בתפקיד סמנכ"ל הכספים


קמהדע
גיל עפרון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים, יפרוש מתפקידו בקמהדע בסוף השנה; חיימי אורלב ייכנס לתפקיד סמנכ"ל הכספים במקומו

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA), חברת תרופות המייצרת מוצרים המבוססים על חלבוני פלסמה, המתמקדת בתרופות יתום, מודיעה היום כי גיל עפרון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים הודיע לחברה כי יפרוש בסוף השנה. עפרון שימש כסמנכ"ל הכספים של קמהדע מספטמבר 2011 ומונה גם לתפקיד המשנה למנכ"ל ביולי 2015. חיימי אורלב, בכיר בניהול כספים בתעשיית מדעי החיים, ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים החל ב-1 בינואר, 2018.


למר אורלב ניסיון של כ-20 שנים במספר תפקידים בכירים בתחום הפיננסי, מתוכן כ- 12 שנים בתעשיית מדעי החיים. לאחרונה שימש כסמנכ"ל כספים ואדמינסטרציה בחברת ביובלאסט פארמה (NASDAQ: ORPN), חברת ביוטכנולוגיה המפתחת תרופות יתום ונמצאת בשלבים קליניים. קודם לכן, משנת 2010, מר אורלב שימש כסמנכ"ל כספים ואדמינסטרציה בחברת כיאזמה (NASDAQ: CHMA), חברת ביופארמה הנמצאת בשלבים קליניים, אשר מתמקדת בטיפול במחלות כרוניות נדירות ומסובכות.


במסגרת תפקידו זה סייע להוביל את הנפקת החברה בשנת 2015 בבורסת נאסד"ק תוך גיוס של יותר מ- 100 מיליון דולר, וכן השתתף בניהול המשא ומתן וחתימת הסכם הרישיון של מוצר החברה המוביל עם חברת F. Hoffmann-La Roche. לפני כן, שימש אורלב כסמנכ"ל כספים באורמד פארמסוטיקלס (NASDAQ: ORMP), אשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית להסבת טיפולים הניתנים בהזרקה לטיפולים אורליים. במסגרת תפקידו זה הוביל מספר גיוסים בשוק ההון.


"לגיל היה תפקיד מרכזי בקידום קמהדע למעמדה כחברת ביופארמה בינלאומית מובילה", אמר עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "מעמדת הניהול הבכירה שלו בחברה הוא הוביל נושאים רבים בארגון, לרבות פיתוח האסטרטגיה של החברה, ניהול תהליכים מרכזיים ותמיכה ביוזמות עסקיות חשובות, כולל הרחבת ההסכם שלנו עם Baxalta (היום Shire), הובלת קמהדע בהליך ההנפקה בנאסד"ק ב- 2013 וכן בגיוס ההון הנוסף שעשינו לאחרונה. אנו מאחלים לגיל הצלחה רבה בדרכו החדשה".


"אחרי 6 שנים בקמהדע, במהלכן היה לי תפקיד מרכזי בהנהלת החברה, אני מאמין שזה הזמן עבורי להמשיך להזדמנויות ניהול בכירות חדשות", אמר מר עפרון. "אני גאה בכל מה שהשגנו במהלך שנותיי בקמהדע, כולל צמיחה בהכנסות מ- 34 מיליון דולר ב- 2010 להכנסות צפויות של 100 מיליון דולר והשגת רווחיות ב- 2017, וכן שיפור משמעותי באיתנותה הפיננסית של החברה. ברצוני להודות לדוד צור מייסד-שותף ומנכ"ל החברה הקודם, לעמיר לונדון מנכ"ל קמהדע, לשאר חברי ההנהלה, לחברי הדירקטוריון ולבעלי המניות על הזכות שניתנה לי לקחת חלק בפעילותה של קמהדע ב-6 השנים האחרונות. אני מאחל לחברה הצלחה גדולה ומצפה לעבודה עם הצוות בקמהדע ועם חיימי עד סוף השנה על מנת להבטיח מעבר חלק של התפקיד".


"אני שמח לקבל בברכה את חיימי לצוות ההנהלה של קמהדע", הוסיף מר לונדון. "ניסיונו העשיר בניהול כספים יהיה לערך רב עבור קמהדע בהמשך הצמיחה העסקית שלנו. אני מצפה לעבוד עם חיימי ולמנף את הניסיון העשיר שלו בתעשיית מדעי החיים".


"אני שמח על הצטרפותי לקמהדע בתקופה חשובה בהתפתחות החברה", אמר מר אורלב. "הכנסות ה- GLASSIA® ממשיכות לצמוח באופן משמעותי, האישור שהתקבל לאחרונה מה- FDA לחיסון החברה לכלבת וצבר המוצרים החדשני של החברה הנמצא בשלבי פיתוח קליני, ממצבים היטב את קמהדע לקראת המשך הצלחתה. אני מצפה לנצל את הידע והניסיון שלי בשוק מדעי החיים על מנת לעזור לחברה להשיג את שלב הצמיחה הבא שלה".

אודות קמהדע
קמהדע בע"מ עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, מוגנת פטנט, לטיהור והפרדת חלבונים, ומתמקדת בתרופות יתום. לחברה תיק מוצרים מסחריים ומוצרי הדור הבא שכבר נמצאים בצנרת בשלבים מתקדמים. החברה משתמשת בטכנולוגיה הייחודית שלה ובפלטפורמת הידע שלה לטיהור והפרדת חלבונים מפלסמה אנושית על מנת לייצר Alpha-1 Antitrypsin) AAT) בצורה נוזלית המטוהרת באיכות גבוהה, ולהפיק חלבונים אחרים (אימונוגלובולינים) מפלסמה. AAT הוא חלבון המופק מפלסמה אנושית עם מטרות רפואיות ידועות ותכונות שהתגלו לאחרונה ונמצאו כמשפיעות על מערכת החיסון, כאנטי דלקתיות וכמגנות על הרקמות. למוצר יש גם מאפיינים אנטי מיקרוביאליים. מוצר הדגל של החברה הוא ®Glassia, מוצר ה- AAT הראשון והיחיד המופק מפלסמה בצורה נוזלית, מוכן לשימוש תוך ורידי, שאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). קמהדע משווקת את Glassia בארה"ב באמצעות שותפות אסטרטגית עם חברת בקסלטה הבינלאומית (לשעבר בקסטר וכעת חלק מתאגיד שייר). בנוסף ל-Glassia, יש לקמהדע קו של שבעה מוצרים פרמצבטיים נוספים הניתנים בעירוי או בהזרקה, שמשווקים באמצעות מפיצים בלמעלה מ-15 מדינות, ביניהן: ישראל, רוסיה, ברזיל, הודו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית ואסיה. לקמהדע יש חמישה מוצרים חלבוניים ממקור פלסמה הנמצאים בניסויים קליניים בשלבים מתקדמים, הכוללים פורמולציית AAT באינהלציה לטיפול בחוסר ב- AAT. בנוסף, טיפול ב- AAT בעירוי נמצא בשלבי פיתוח לטיפול בסוכרת סוג – 1, לטיפול ב- GvHD ולמניעת דחייה לאחר השתלות ריאה. הנוגדן לוירוס הכלבת, המיוצר על ידי החברה, אשר מופק מפלסמה אנושית לטיפול פסיבי מניעתי לאחר חשיפה לנגיף הכלבת, אושר על ידי ה- FDA באוגוסט 2017. בנוסף, קמהדע ממנפת את המומחיות שלה והנוכחות שלה בשוק תרופות החלבון המופקות מפלסמה על ידי הפצת 10 מוצרים פרמצבטיים נוספים בישראל, המיוצרים על ידי צדדים שלישיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il