TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

על רקע התנהלות החברה


לוגו הסתדרות
עובדי אמישראגז פתחו בצעדים ארגוניים
עובדי אמישראגז יוצאים למאבק
על רקע סחבת במשא ומתן וצעדים חד-צדדיים של החברה, אשר כללו בין היתר החלפת מנעולים בחלק מהסניפים על מנת למנוע את כניסת העובדים, עובדי אמישראגז יוצאים למאבק ופותחים בשורה של צעדים*** במסגרת העיצומים צפויים שיבושים קשים בפעילות החברה, והטכנאים יעבדו במתכונת חירום בלבד *** יו"ר ועד העובדים הארצי באמישראגז: " החברה משקיעה משאבי עתק בעורכי דין על מנת לרפות את ידי העובדים ולהחליש את כוחנו הארגוני. הניסיון לרמוס את החלשים ביותר חושף התנהלות בעייתית ושיטתית של ההנהלה ששמה לה למטרה לשבור את העובדים ולכרסם בהתארגנות"

מאות עובדי אמישראגז, מחברות הגז הגדולות בישראל, פתחו בצעדים ארגוניים בכל תחומי הפעילות של החברה ברחבי הארץ. הרקע לצעדים נעוץ במבוי הסתום במו"מ להסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי חדש.

במסגרת הצעדים הארגוניים: לא יהיה מענה טלפוני במרכזי החברה, יחולו שיבושים קשים במתן השירות בסניפים, לא תהיה מכירה או אספקה של גרילים או מיכלי גז, ולא יינתנו שירותי הרכבה. הטכנאים יעבדו במתכונת חירום בלבד ויטפלו רק במקרי דליפות ונזילות.

נזכיר, כי כבר קרוב לעשרה חודשים מתנהל מו"מ בין נציגות העובדים לבין ההנהלה, אך עד כה ללא התקדמות ותוך ניסיונות שיטתיים של החברה לפגוע בכוחם הארגוני של העובדים. המשבר החמור במערכת יחסי העבודה באמישראגז הגיע לשיאו הבוקר (ב'), כאשר הנהלת החברה החליטה לנקוט בהליך מעין "השבתת מגן", החליפה את מנעולי הדלתות בסניפי החברה בראשון לציון, באר שבע ורמלה על מנת למנוע את כניסת העובדים, תוך פרסום הודעה כי הסניפים סגורים על רק עיצומי העובדים. החברה אף הרחיקה לכת ותגברה את הסניפים שנותרו פתוחים באמצעות מערך שירות קבלני החוץ.

יודגש כי הפערים העמוקים בין הצדדים במסגרת דיוני המשא ומתן, מגיעים על רקע הסחבת שנוקטת הנהלת אמישראגז וסירובה העיקש לשפר את תנאי העסקתם של עובדי החברה, שהם מהנמוכים בענף. עובדים רבים באמישראגז משתכרים כיום משכר מינימום בלבד ולמעלה מעשור שלא היו העלאות שכר בחברה. העובדים דורשים לשפר את שכרם ואת תנאי העסקתם, תוך דגש על צמצום הפערים בין עובדי החברה והרחבת תחולת ההסכמים הקיבוציים על עובדים המועסקים במתכונות העסקה אחרות, כגון עובדים שעתיים.

חברת אמישראגז שמספקת שירות לכ-280 אלף בתי אב במגזר הפרטי ולכ-25 אלף בתי עסק, היא מחברות הגז המובילות בארץ הן בתחומי ההובלה והן בתחומי אספקת הגז.

יו"ר ועד העובדים הארצי באמישראגז, אלי חזות, מסר כי: "החברה משקיעה משאבי עתק בעורכי דין על מנת לרפות את ידי העובדים ולהחליש את כוחנו הארגוני. הניסיון לרמוס את החלשים ביותר, על גב העובדים ותוך פגיעה בלקוחות החברה, חושף התנהלות בעייתית ושיטתית של ההנהלה ששמה לה למטרה לשבור את העובדים ולכרסם בהתארגנות תוך מסע איומים של הנהלת החברה על העובדים. הדבר כואב שבעתיים, כי אנו יודעים שאפשר גם אחרת. במקביל למאבק שלנו, ראינו איך נוהגת ההנהלה של המתחרים, כאשר סופרגז דאגה לחתום מול עובדיה על הסכם קיבוצי שמכבד את שני הצדדים וזאת ללא אף יום אחד של שביתה או עיצומים. המאבק שלנו הוא לא רק מאבק על תנאים הוגנים יותר אלא מאבק על צדק חברתי, מאבק שבא להעביר מסר, כי אף מעסיק לא נמצא מעל החוק".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il