TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת בעפולה ובסביבה


רשות המיסים
רצף שלא רשם 10,000 ₪ "הלקוח לא ביקש קבלה"

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת רישום הכנסות בעפולה ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה עפולה, נערכו 146 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ- 11% מהם לא רשמו הכנסות כדין.

בביקורת שנערכה אצל רצף שעבד באתר בבית שאן נמצא כי הוא לא רשם 10,000 ₪ שנתקבלו במזומן. הרצף טען "הלקוח לא ביקש קבלה". התיק הועבר למחלקת תביעות להמשך טיפול. בעסק למכירה והשכרה של שמלות כלה בבית שאן נבדקה ניירת עסקית שהעלתה כי בעלת המקום לא רשמה הכנסות של כ- 20,000 ₪.




בעלת החנות בתגובה "אין לי מה לומר". בחנות אופנה בעפולה ביצעו המבקרים השוואה בין ספרי החשבונות לבין רשימה שהייתה בקופה בה אוזכרו כל המכירות בחנות. מהשוואה זו עלה כי במקום לא נרשמו כ- 5000 ₪. אצל קוסמטיקאית בעפולה גילו המבקרים כי פדיון יום הביקורת שעמד על כ- 2000 ₪ מתשעה לקוחות שונים לא נרשם בספרי העסק. הקוסמטיקאית הסבירה "שכחתי להביא את הפנקס היום". ביקורת במשרדו של עורך דין מעפולה העלתה כי הוא לא רשם צ'ק והפקדה בנקאית בסכום כולל של כ- 44,000 ₪. עורך הדין טען "לא יצא לי להיכנס לחשבון הבנק".

בחנות צעצועים בבית שאן נערכה קניית ביקורת שלא נרשמה בקופה. בעל החנות בתגובה "יכול להיות שהעובדת גנבה ממני את הכסף". המבקרים הגיעו לקבלן שיש שביצע עבודות בעפולה. בתחילה טען הקבלן כי הוא שכיר ומסר למבקרים את שם המעסיק. המבקרים יצרו קשר עם המעסיק וזה טען כי הוא אכן עובד אצלו אך נמצא ביום חופש. לאחר מכן התברר כי הקבלן עובד עצמאית בהרכבת שיש ומקבל 500 ₪ ליום. לקבלן אין תיק ברשות המסים והוא אינו מנהל ספרים. הוא הסביר "היה לי תיק בעבר, הסתבכתי וסגרתי אותו".

המבצע באזור חיפה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il