TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה: ניאון – שיתוף פעולה קליני עם אפקסיג'ן


הניסוי, שימומן על ידי Neon, יבחן בטיחות, סבילות ויעילות ראשונית של הטיפול המשולב ושל החיסון בשילוב עם תכשירים אימונו-אונקולוגים נוספים
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי) חברת מדעי החיים המובילה בישראל, מתכבדת להודיע כי Neon Therapeutics Inc., המוחזקת ע"י החברה בשיעור של כ-5%, הודיעה על שיתוף פעולה בתחום האימונו-אונקולוגיה עם חברת Apexigen Inc., שבמסגרתו יבוצע ניסוי קליני Phase 1b בחולים עם מלנומה גרורתית. החולים בניסוי יטופלו בשילוב של NEO-PV-01, החיסון המותאם אישית (personalized neoantigen cancer vaccine) המפותח על ידי Neon, עם APX005M, נוגדן CD40 agonist המפותח על ידי Apexigen.
הניסוי, שימומן על ידי Neon, יבחן בטיחות, סבילות ויעילות ראשונית של הטיפול המשולב ושל החיסון בשילוב עם תכשירים אימונו-אונקולוגים נוספים. בניסוי תיבחן גם התגובה החיסונית הספציפית לניאו-אנטיגנים.
הרציונל המדעי לבדיקת הטיפול המשולב מתבסס על תוצאות מניסויים בחיות לפיהן קיימת סינרגיה בין שפעול CD40 לבין חיסונים מבוססי ניאו-אנטיגנים.

אודות Neon:
Neon הינה חברה המפתחת טיפולים חיסוניים כנגד סרטן. הטיפולים מכוונים נגד חלבונים שהם תוצרי מוטציות הייחודיות לגידול הסרטני ("ניאו-אנטיגנים"). תכנית הפיתוח המובילה של Neon הינה חיסון מותאם אישית לחולים בסרטן (personalized neoantigen cancer vaccine)הנבחן בניסויים קליניים באינדיקציות שונות. במסגרת זו, מפתחת Neon את NEO-PTC-01, טיפול מבוסס תאי T המכוונים כנגד ניאו-אנטיגנים, וכן תכנית לפיתוח חיסונים כנגד ניאו-אנטיגנים סרטניים הזהים בחולים שונים ((shared neoantigens. הטכנולוגיה של Neon היא תוצר של מחקר רב שנים שהתנהל ב-Broad Institute (מכון לפיתוח תרופות שהוקם על ידי אוניברסיטת הרווארד ו (MIT-וב- Dana Farber Cancer Institute (בי"ח מוביל לטיפול בחולי סרטן).

אודות Apexigen:
Apexigen הינה חברת ביופארמה בשלבי פיתוח קליני המתמקדת בגילוי ופיתוח של טיפולים אימונו-אונקולוגים. תכשיר APX005M של Apexigen הינו נוגדן המשפעל CD40 ובכך מביא להפעלתם של תאים מציגי אנטיגן ולתגובה מוגברת של מערכת החיסון כנגד הגידול. בניסוי קליני Phase 1, הפגין תכשיר APX005M יכולת הפעלה של המערכת החיסונית בחולים עם גידולים מוצקים (Solid tumors).

אודות כלל ביוטכנולוגיה:
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי), הנה חברת השקעות, הגדולה בישראל בתחום מדעי החיים. לחברה, שפועלת באוריינטציה תעשייתית-עסקית, החזקות משמעותיות בחברות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים בתחומי פעילות מגוונים. חברות הפורטפוליו המרכזיות: מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע (%43), קיורטק המפתחת תרופות לסרטן (53%), גמידה סל העוסקת בתחום תאי הגזע (18%), ביוקנסל המפתחת תרופות לסרטן (57%) וכן אחזקות משמעותיות בחברות פיתוח תרופות בארה"ב (Neon, Vedantra, Luc ו-eXIthera). לכלל ביוטכנולוגיה פעילות הון סיכון המשקיעה בציוד רפואי (אנטומיה).
לפרטים נוספים ראה: www.cbi.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il