TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר Dell Technologies והמכון לעתיד (IFTF) קובע


דל
85% מהמשרות בשוק העבודה בשנת 2030 - עדיין לא הומצאו
טכנולוגיות בינה מלאכותית, רובוטיקה, מציאות מדומה, מציאות רבודה ומחשוב ענן, יתפקדו כשלוחה של האדם - יעקפו את המגבלות שלו, יסייעו לנהל טוב יתר פעילויות יומיות; הארגון יוכל לאתר את כוח האדם המיומן ביותר למשימה; ענפי תעשייה וכישורים חדשים ייווצרו

בשנת 2030 כל הארגונים יהיו טכנולוגיים, ולכן עסקים נדרשים כבר היום לתכנן תשתית וסביבת עבודה שיהיו רלוונטיים גם בעתיד, כך על פי דו"ח שפרסמה חברת Dell Technologies, המבוסס על מחקר שביצע המכון לעתיד (IFTF). יותר מעשרים מומחי טכנולוגיה, אקדמיה ועסקים מכל רחבי העולם, בדקו במסגרת המחקר את הדרך שבה טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית, רובוטיקה, מציאות מדומה, מציאות רבודה ומחשוב ענן, ישנו את חיינו ואת דרך העבודה שלנו במהלך העשור הבא. לינק לדו"ח המלא
הדו"ח, שכותרתו "העידן הבא של שותפות אדם-מכונה", מספק תובנות על הדרך שבה צרכנים ועסקים יכולים להכין עצמם לקראת חברה הנמצאת בשינוי מתמיד. הדו"ח צופה כי הטכנולוגיות החדשות יעצבו מחדש את חיינו, בהתבסס על שיפורים מסיביים בתוכנה, ביג דאטה וכוח החישוב.
החברה האנושית תיכנס לשלב חדש במערכת היחסים שלה עם מכונות, שלב שיאופיין ב:
יעילות והיתכנות גדולות יותר מבעבר, שיסייעו לבני האדם לעקוף את המגבלות שלהם;
טכנולוגיה כשלוחה של האדם, תסייע לכוון ולנהל פעילויות יומיום בדרך טובה יותר;
השימוש בטכנולוגיות matchmaking מבוססות נתונים, יאפשר לארגונים לאתר ולהעסיק כוח אדם מיומן מרחבי העולם;
בני אדם ילמדו "מרגע לרגע" וקצב השינוי יהיה מהיר כל כך, עד שענפי תעשייה חדשים ייווצרו וכישורים חדשים יידרשו כדי לשרוד.

המהפכה הדיגיטלית הנוכחית טורפת מחדש את הקלפים בכל התעשיות. בפעם הראשונה בהיסטוריה המודרנית, מנהלים בכל העולם אינם מסוגלים לחזות את המשך דרכה של התעשייה שלהם בעתיד הקרוב. על פי "מדד השינוי הדיגיטלי" של Dell, 52% ממקבלי ההחלטות הבכירים ב-16 מדינות שונות, חוו שיבוש משמעותי בענפי התעשייה שלהם כתוצאה מטכנולוגיות דיגיטליות. כמעט מחצית מבעלי העסקים מאמינים שיש אפשרות שהחברה שלהם תהפוך למיושנת בעוד שלוש עד חמש שנים.
"מעולם לא חוותה התעשייה שיבושים ופריצות דרך רבים כל כך. קצב השינוי ממשי מאוד, ואנחנו נמצאים כעת בנוף שבו יש להיות או לחדול. כדי לקפוץ לשלב הבא בעידן יחסי השותפות בין אדם ומכונה, כל העסקים יצטרכו להפוך לעסקים דיגיטליים, המבוססים על תוכנה", אומר ג'רמי ברטון, מנהל השיווק הגלובלי ב-Dell Technologies. "על הארגונים להזדרז ולבנות את הקיבולת המתאימה במכונות שלהם, להכין את התשתית ולהכשיר את כוח העבודה שלהם, על מנת לצלוח את השינוי הזה".

ממצאים נוספים של הדו"ח:
בשנת 2030, מידת ההישענות האנושית על טכנולוגיה, תגיע לרמת שותפות של ממש ותכלול כישורים כמו יצירתיות, תשוקה ורוח יזמית. כל זה יעלה בקנה אחד עם יכולתן של המכונות להשיג מהירות, אוטומציה ויעילות. מידת היצרנות שתושג כתוצאה מכך, תאפשר ליצור הזדמנויות חדשות בתעשיות השונות ובתפקידים שבהן.
עד 2030, עוזרי בינה מלאכותית, רבודים ומותאמים אישית, יוכלו לתפקד טוב יותר מאשר עוזרים אנושיים. הם יטפלו בנו בדרכים צפויות ואוטומטיות.
הטכנולוגיה לא תגזול בהכרח את מקומם של העובדים, אלא תשנה את התהליך של מציאת עבודה. העבודה תחדל להיות מקום ותהפוך לסדרת משימות. טכנולוגיות של למידה ממוכנת יאפשרו חיפוש ברמת יכולות וכישורים אינדיבידואלים, והארגונים יחפשו אחר בעלי הכישורים הטובים ביותר למשימות.
כ- 85% מהמשרות של 2030 עדיין לא הומצאו. קצב השינוי יהיה כה מהיר שאנשים ילמדו "מרגע לרגע" להשתמש בטכנולוגיות חדשות, כמו מציאות רבודה ומציאות מדומה. היכולת לקבל ידע חדש, תהיה בעלת ערך רב יותר מאשר הידע עצמו.

Dell EMC, חלק מקבוצת Dell Technologies, מאפשרת לארגונים לקדם את מרכז הנתונים שלהם לעידן הדיגיטלי, תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בתעשייה, בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע. Dell EMC מספקת לעסקים בסיס אמין לטרנספורמציה של ה-IT שלהם, באמצעות ענן היברידי, פיתוח יישומים לסביבת ענן ופתרונות Big Data. Dell EMC מספקת שירותים ללקוחות ב-180 מדינות - 98% מהן חברות Fortune 500 - והינה בעלת ההיצע המקיף והחדשני ביותר בתעשייה של פתרונות קצה, ליבה ומחשוב ענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il