TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מישורים ממשיכה במגמת הצמיחה


מישורים
תרכוש מרכז קניות בווירג'יניה שבארה"ב תמורת כ-8.8 מיליון דולר

בשיעור התפוסה הנוכחי ה-NOI הצפוי לשנה הראשונה הינו כ-805 אלפי דולר

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים: "אנו שמחים לדווח היום על רכישה של נכס מניב נוסף בארה"ב, בו זיהינו פוטנציאל השבחה גבוה אשר עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה. הנכס מניב לחברה תשואה גבוהה כבר במועד הרכישה, אשר אנו מעריכים כי תתרום בצורה חיובית להמשך הגידול ברווחיות ובתזרים שהחברה מייצרת מפעילות שוטפת. בימים אלה מישורים בוחנת מספר הזדמנויות עסקיות, במטרה להמשיך ולהגדיל בצורה משמעותית את היקפי הפעילות של החברה, ולתרום לחיזוק הפרופיל העסקי ".
חברת מישורים - העוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל, בארה"ב ובקנדה – מדווחת כי חברת-בת שלה, והשותף המקומי של החברה, חתמו על עסקה עם צד ג' לרכישת מלוא זכויות הבעלות במרכז קניות בשם "Shops at the Arboretum" בעיר ריצ'מונד שבמדינת וירג'יניה, ארה"ב, בתמורה לכ-8.8 מיליון דולר. השלמת העיסקה צפויה להיות עד לסוף הרבעון השני לשנת 2017 וכפופה לקיומם של תנאים מתלים. בשלב זה, בכוונת החברה לממן את הנכס ממקורותיה העצמיים ובהמשך תבחן החברה קבלת מימון חיצוני.

הנכס הנרכש בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-9,500 מ"ר. שני שוכרי עוגן קיימים בנכס – חברת FedEx (בחוזה עד 2027; מדורגת בדירוג בינלאומי של BBB ע"י S&P ודירוג של Baa2 על ידי Moody's) ורשת חדרי הכושר Gold's Gym, השוכרים יחד כ-45% משטח הנכס.

שיעור התפוסה הנוכחי של הנכס הינו כ-78%. על בסיס הנחת התפוסה הקיימת, צפויים דמי השכירות מהנכס בשנה הראשונה להסתכם בכ-1,150 אלפי דולר (כ-4,140 אלפי ₪). ה-NOI הצפוי מהנכס בשנה הראשונה הינו כ-805 אלפי דולר (כ-2,900 אלפי ₪) המהווה שיעור תשואה של כ- 9.2%. בנוסף, השותף המקומי של החברה צפוי לנהל את הנכס בתמורה לדמי ניהול באופן שיוסכם בין החברה לבינו.

בחודש אפריל 2017 חתמה החברה על עסקה לרכישת בניין משרדים בעפולה תמורת סך של כ-30 מיליון שקל. מדובר בבניין הממוקם בסמוך לתחנה המרכזית בעיר על שטח בנוי של כ-7,350 מ"ר, כאשר מתוכו רכשה החברה כ-5,457 מ"ר המשמשים ברובם משרדים המושכרים למשרדי ממשלה שונים. יודגש כי כבר במועד החתימה על הסכם הרכישה, החברה הצליחה לשווק את עיקר השטחים הפנויים שהיו בנכס, ועל ידי כך הצליחה להשביחו וכן להגדיל את היקף התזרימים שמניב הנכס.

חברת מישורים השקעות נדל"ן בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ-190 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: מישר) לפי שווי שוק של כ-250 מיליון שקל, והונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות), נכון לסוף שנת 2016, הסתכם בכ-415 מיליון שקל. חברת מישורים הינה גם בעלת השליטה (51%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים ופיתוח קרקעות בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-272 מיליון שקל. הונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות) של סקייליין, נכון לסוף שנת 2016, הסתכם בכ-414.6 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים. מנכ"ל החברה הינו מר דניאל לבנטל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il