TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גיוס משמעותי בחברת פורטפוליו של קסניה


אבישי נועם מנכל קסניה
ביופרוטקט גייסה 3.5 מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליון דולר לפני הכסף ולאחר הגיוס תחזיק קסניה 22.85% בחברה

קסניה ונצ'ר קפיטל (ת"א: קסנה), חברת השקעות ציבורית המתמחה בחברות מכשור רפואי, טכנולוגיה ו-IT, מודיעה כי חברת הפורטפוליו, ביופרוטקט, משלימה גיוס של 3.5 מיליון דולר ממשקיע חיצוני המשקף לביופרוטקט שווי של 20 מיליון דולר לפני הכסף. לאחר השלמת הגיוס, מחזיקה קסניה בשיעור של 22.85% מהון המניות של ביופרוטקט, בדילול מלא.
ביופרוטקט פיתחה בלון מתכלה המוחדר לגוף בצורה זעיר פולשנית. המוצר הראשון של החברה מיועד להפרדה בין רקמות בטיפולי סרטן הערמונית. הבלון מרחיק באופן פיזי את הרקמות המוקרנות והרקמות הבריאות ומונע פגיעת הקרינה ברקמות הבריאות. באופן זה ניתן לקצר את הטיפול ולשפר את יעילותו על ידי שימוש בעוצמת הקרנה גבוהה יותר, מבלי לפגוע ברקמות הבריאות.
לטכנולוגיה של ביופרוטקט פוטנציאל לשימוש באפליקציות רפואיות נוספות הפונות לשווקים משמעותיים. לפני כשנה מכרה קסניה את החזקותיה בחברת אורתוספייס אשר פיתחה מוצר לטיפול בכאבים ושחיקת סחוס בכתף, זאת על בסיס הטכנולוגיה של ביופרוטקט. לביופרוטקט אישור למכירת מוצריה באירופה ועם הגיוס תפנה החברה לקידום אישור רגולטורי גם בצפון אמריקה.
להערכת קסניה, ההשפעה הצפויה של הגיוס על דוחותיה הכספיים היא של גידול בסך של 4.4 מיליון שקל בנכסיה.
שאול שוחט, מייסד ביופרוטקט: "הפלטפורמה הטכנולוגית של ביופרוטקט גמישה מאוד, ובכך מאפשרת התאמה ליישומים והליכים רפואיים נוספים, וייצור ערך מהיר נוסף לחברה כיוון שאין צורך בהוצאות פיתוח נוספות. כמו כן, במוצרים מבוססי הבלון שפיתחנו נעשו מאות פרוצדורות מוצלחות בבני אדם כך שמוכח מעבר לכל ספק שהמוצר בטוח ומספק יעילות בטיפול בבעיות רפואיות שונות."
אבישי נועם, מנכ"ל קסניה: "אנו שמחים על השלמת גיוס משמעותי בביופרוטקט. מידי שנה מבוצעים בארה"ב ובאירופה כ-250,000 הליכים אונקולוגיים רלוונטיים המהווים את השוק המיידי עבור המוצרים של החברה. הטכנולוגיה של ביופרוטקט מוגנת פטנט וניתן לעשות בה שימוש גם לאפליקציות רפואיות נוספות בשווקים שונים. אנו משוכנעים כי הגיוס של ביופרוטקט יסייע לקדם אישור רגולטורי גם בארה"ב תוך יצירת ערך לבעלי המניות של החברה."
"אנו ממשיכים לפעול לקידום חברות הפורטפוליו שלנו – הן באמצעות גיוסי המשך לחברות בשווי גבוה יותר, והן בקשרים עם חברות בינלאומיות מובילות, ונוקטים במאמצי פיתוח עסקי על מנת להביא להרחבת השוק וההזדמנויות העסקיות עבורן."

אודות קסניה
קסניה ונצ'ר קפיטל הינה חברה ציבורית (ת"א: קסנה) המשקיעה ומחזיקה בפורטפוליו של חברות עתירות ידע בתחומי הטכנולוגיה (ICT), המכשור הרפואי והפארמה. בנוסף למשאבים פיננסיים, החברה מעניקה לחברות הפורטפוליו שבהחזקתה כלים ומשאבים הדרושים להן על מנת להתפתח ולהפוך לחברות היי-טק מצליחות. הנהלת קסניה, הדירקטוריון והועדה המייעצת כוללים יזמים מנוסים ומומחים בעלי הצלחות והישגים מוכחים במגוון רחב של תעשיות, כך שמעבר למימון מספקת קסניה תשתית קשרים, פיתוח עסקי וליווי צמוד של חברות הפורטפוליו. מאז הקמתה בשנת 2004, קסניה השקיעה בלמעלה מ-30 חברות, אשר הגיעו להישגים טכנולוגיים ועסקיים משמעותיים, תוך הצפת ערך מהותית. www.xenia.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il